Тестові завдання для самоконтролю знань. Повсякденне життя та культура
- 4-02-2022, 11:42
- 1 312
11 Клас , Всесвітня історія 11 клас Полянський (рівень стандарту)
Тестові завдання для самоконтролю знань
1. Перші десятиліття після Другої світової війни — це період розквіту в мистецтві
А абстракціонізму
Б неореалізму
В постмодернізму
Г поп-арту
2. Описуючи суспільство, французький філософ Ж. Бодріяр зазначав:
«Фаустівська й прометеївська ера, ера виробництва й споживання поступилися місцем мінливій ері мереж, нарцисичній і багатоформній ері розгалужень, контактів, суміжностей, зворотного зв'язку, перехідних зон. Наслідуючи телевізію, увесь навколишній світ і наше власне тіло утворюють лише контрольний екран».
Філософ розмірковує про
А аграрне суспільство
Б індустріальне суспільство
В постіндустріальне (інформаційне) суспільство
Г громадянське суспільство
3. Інтелектуальну еліту, якій належить влада в суспільстві, називають
А олігархією
Б меритократією
В аристократією
Г плутократією
4. Установіть відповідність.
Поняття
1 неореалізм
2 поп-арт
3 абстракціонізм
4 соціалістичний реалізм
Визначення
А напрям у мистецтві, основним завданням якого було звеличення побудови соціалістичного суспільства
Б напрям у мистецтві, який передбачає зображення не реальних предметів, а їхнє образне сприйняття у формі ліній, кольорових плям
В напрям у мистецтві, мінімальна трансформація використаних у процесі творчості матеріалів, простота й однаковість форм, монохромність, творче самообмеження художника
Г напрям у мистецтві, для якого характерне звернення до демократичних ідеалів, інтерес до життя пересічних людей
Д напрям у мистецтві, для якого характерне створення колажів, використання символічних і знакових об'єктів
5. Перші після Другої світової війни Олімпійські ігри відбулися в
А Лос-Анджелесі
Б Лондоні
В Мельбурні
Г Токіо
6. Установіть відповідність.
Діяч
1 Федеріко Фелліні
2 Анрі Матісс
3 Умберто Еко
4 Семуел Беккет
Вид мистецтва
А живопис
Б література
В кінематограф
Г театр
Д музика
7. Характерною ознакою систем соціального забезпечення в другій половині ХХ — на початку XXI ст. є
А обов'язкове соціальне забезпечення для працівників, заробітна плата яких нижча за прожитковий мінімум
Б переорієнтування стратегії соціального захисту від пасивного матеріального забезпечення окремих груп населення до створення рівних можливостей для всіх
В створення спільних кас для надання допомоги потерпілим від нещасних випадків і малозабезпеченим членам суспільства
Г постійне зростання видатків на соціальне забезпечення в бюджетах соціально орієнтованих країн
8. Установіть відповідність.
Дата
1 1961 р.
2 1969 р.
3 1999 р.
4 2006 р.
Подія
А підписання Болонської декларації
Б людина вперше побувала в космосі
В людина висадилася на Місяць
Г поява «Twitter»
Д відбулися перші Параолімпійські ігри
9. Технологічну революцію XXI ст. характеризують
А заміна ручної праці автоматизованими виробничими лініями
Б нанотехнології, нові джерела енергії, роботизація виробництва
В зростання частки індустріальних робітників у структурі населення
Г поєднання науки й технологій
Д інформатизація й комп'ютеризація всіх сфер життя суспільства
10. Наукові технології, які передбачають виробництво або використання сучасних складних пристроїв, передових наукових досліджень і знань, машин та обладнання, — це
А науково-технологічні парки
Б інформаційні технології
В високі технології
Г нанотехнології
11. Наслідком науково-технічної революції є
А дезурбанізація
Б скорочення періоду від наукового винаходу до його впровадження у виробництво
В зростання потреби в робочій силі
Г перетворення науки на продуктивну силу
12. Визначальними чинниками інформаційного суспільства є
А домінування промислового виробництва
Б вільний доступ людини до інформації
В високий рівень розвитку інформаційно-комунікаційних технологій
Г потужний розвиток інформаційних та телекомунікаційних систем в усіх сферах життя людини
Д загальний доступ до мережі Інтернет
Е інтенсивне використання машинної праці
13. Серед варіантів відповідей правильними є три відповіді. Назвіть цифри, що позначають правильні відповіді.
Тенденції, які супроводжують розвиток сучасної освіти, — це
1 масовість освіти
2 зменшення тривалості шкільного навчання
3 збільшення віку, з якого починається обов'язкова шкільна освіта
4 інтеграція (об'єднання) змісту освіти з різних галузей знань
5 збільшення числа обов'язкових навчальних предметів у школах та університетах
6 широке застосування інформаційних технологій
14. Найбільшими соціальними групами в інформаційному (постіндустріальному) суспільстві є
А індустріальні робітники
Б фермери
В менеджери
Г службовці
15. До соціальних наслідків науково-технічної революції належить
А втрата селянством свого значення як провідної верстви населення
Б зростання ролі наукових знань
В перетворення освіти на безпосередню продуктивну силу, необхідну умову повноцінного існування
Г середній клас став окремим соціальним прошарком суспільства
Коментарі (0)