Всесвітня історія 11 клас Полянський (рівень стандарту)
- 4-02-2022, 09:10
- 7 871
Розділ І. Облаштування повоєнного світу
§ 3. Оформлення біполярного світу
Узагальнення до розділу І. Облаштування повоєнного світу
Тестові завдання для самоконтролю знань. Облаштування повоєнного світу
Розділ ІІ. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства
§ 4. Процеси демократизації в повоєнному світі
§ 5. Рухи за права людини та громадянські права
§ 6. Соціально-економічні зміни у світі
§ 7. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства
Розділ ІІІ. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси
§ 9. Центрально- та східноєвропейські країни після Другої світової війни
§ 10. Комуністичні режими в 50-60-х роках ХХ ст.
§ 11—12. Крах комунізму в країнах Центрально-Східної Європи
Узагальнення до розділу III. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси
Тестові завдання для самоконтролю знань. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси
Розділ IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку
§ 16. Країни Близького Сходу в другій половині ХХ — на початку XXI ст.
§ 17. Країни Африки в другій половині ХХ — на початку XXI ст.
Узагальнення до розділу IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку
Розділ V. Міжнародні відносини
§ 19. Міжнародні відносини періоду «холодної війни»
§ 20. Міжнародні відносини на межі ХХ-ХХІ ст.
§ 21. Агресія Росії проти України (2014). Російсько-українська війна
Узагальнення до розділу V. Міжнародні відносини
Тестові завдання для самоконтролю знань. Міжнародні відносини
Розділ VI. Повсякденне життя та культура
§ 22. Основні напрями науково-технічної революції та її вплив на життя людей
§ 23. Становлення постіндустріальної цивілізації
Узагальнення до розділу VI. Повсякденне життя та культура
Тестові завдання для самоконтролю знань. Повсякденне життя та культура
Важливі події світової історії другої половини ХХ — початку ХХІ ст.
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ
Курс всесвітньої історії в 11 класі присвячений періоду від завершення Другої світової війни до сьогодення. Підручник відповідає Державному стандарту й новій програмі з всесвітньої історії. У ньому використані основні підходи й ідеї автора щодо вивчення історії, які були реалізовані в підручниках з всесвітньої історії для 9 та 10 класів, зокрема компетентнісний підхід.
Підручник складається з шести розділів, які поділені на параграфи. У ньому подано узагальнення до розділів і всього курсу, хронологічну таблицю важливих подій, а також словник понять. Таблиця містить історичні дати, а словник — пояснення понять, знання яких передбачено навчальною програмою.
У підручнику простежуються міжпредметні зв'язки з такими дисциплінами, як: громадянська освіта, географія, зарубіжна література, іноземні мови.
В умовах інформаційного суспільства сучасні технології можуть суттєво розширити можливості навчання. З метою надання Вам допомоги у формуванні інформаційно-цифрової компетентності, що передбачено вимогами Нової української школи (НУШ), у підручнику вміщено QR-коди (англ. quick response — швидкий відгук). QR-код — це графічне зображення, у якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи його сторінку. Сучасні ґаджети зазвичай випускають з уже запрограмованою підтримкою розпізнавання QR-коду, який надає миттєвий доступ до інформації з мережі Інтернет, наприклад до відео- чи аудіоматеріалів, що перебувають у вільному доступі (українською та англійською мовами). Володіння державною та іноземними мовами має важливе значення в сучасному глобалізованому світі.
Кожен розділ підручника розпочинається з блоку інформації про те, яких навичок Ви набудете, опрацювавши навчальний матеріал, а закінчується «Узагальненням», у якому стисло викладено основні тези вивченого матеріалу. Також до кожного розділу подано тестові завдання для самоперевірки знань.
Запитання перед параграфом допоможуть Вам повторити й узагальнити матеріал, вивчений у 10 класі.
Кожен параграф закінчується рубрикою «Основні події».
Важливою складовою підручника є рубрика «Свідчення» — висловлювання істориків, політиків, військових діячів, митців, пересічних людей. Історичний опис минулого не завжди є фотографічною копією подій. У підручнику вміщено суперечливі, а подеколи й протилежні оцінки фактів чи історичних постатей. До висловлювань подано запитання та завдання.
Характер багатьох запитань і завдань пошуковий та проблемний. Вони починаються так: «Чи вважаєте Ви, що...», «Як, на Вашу думку...», «Висловте власне ставлення...» та ін.
Використовуючи вміщені в підручнику матеріали, Ви дійдете висновків щодо історичних подій, перевірите свої навички критичного оцінювання історичних джерел, навчитеся захищати власну думку на уроці й у позаурочний час, у різноманітних життєвих ситуаціях.
Формування цих компетентностей (готовність застосовувати свої знання, навички й уміння на практиці) якраз і є однією з основних цілей вивчення історії.
У підручнику подано чимало фотографій, карикатур, уривків з історичних документів, діаграм, графіків, схем, таблиць, які є важливим джерелом інформації. Статистичні дані не обов'язково запам'ятовувати. Вони допоможуть Вам удосконалити набуті в школі навички аналізування статистичної інформації та оперування нею. До них також подано запитання й завдання проблемно-пошукового характеру, спрямовані на закріплення набутих знань, навичок і компетентностей.
Історичні карти допоможуть Вам сформувати уявлення про історичний простір, у якому відбувалися певні події, явища та процеси.
До історичних термінів і понять, обов'язковість знання, розуміння й застосування яких передбачено навчальною програмою й вимогами до зовнішнього незалежного оцінювання, подано пояснення.
Успіхів Вам у навчанні!
Автор
Коментарі (0)