Войти
Закрыть

Природознавство 5 клас Ярошенко, Бойко

5 Клас

 

Вступ

§ 1. Значення природничо-наукових знань для людини. Науки, що вивчають природу

§ 2. Джерела знань про природу

§ 3. Методи вивчення природи

§ 4. Обладнання для вивчення природи

§ 5. Внесок видатних учених-натуралістів у вивчення природи

Навчальний проект «Жива і нежива природа навколо нас»

Розділ I. Тіла, речовини та явища навколо нас

§ 6. Характеристики тіла, їх вимірювання

§ 7. Речовини. Фізичні властивості речовин

§ 8. Атоми й молекули

§ 9. Різноманітність речовин

§ 10. Чисті речовини і суміші

§ 11. Способи розділення сумішей

§ 12. Явища природи

§ 13. Різноманітність фізичних явищ

§ 14. Ознаки хімічних явищ

§ 15. Горіння. Повторюваність і взаємозв’язок явищ у природі

Тестові завдання до розділу I. Тіла, речовини та явища навколо нас

Розділ II. Всесвіт

§ 16. Небо. Небесна сфера

§ 17. Зорі та сузір’я

§ 18. Загальна будова Сонячної системи

§ 19. Всесвіт та його складові

§ 20. Астрономія — наука, що вивчає Всесвіт

Навчальний проект «Наш дім — Сонячна система»

Тестові завдання до розділу II. Всесвіт

Розділ III. Земля — планета Сонячної системи

Тема 1. Земля як планета

§ 21. Форма Землі

§ 22. Розміри нашої планети

§ 23. Внутрішня будова Землі

§ 24. Рухи нашої планети

§ 25. Розподіл сонячного світла і тепла на поверхні Землі

§ 26. Місяць — супутник Землі

§ 27. Способи зображення Землі

§ 28. Ґрунт

§ 29. Повітря — суміш газів

§ 30. Властивості повітря

§ 31. Вода на Землі

§ 32. Властивості води

Тестові завдання до розділу III, теми 1. Земля як планета

Тема 2. Планета Земля як середовище життя організмів

§ 33. Організм і його властивості. Клітинна будова організмів

§ 34. Рослини і тварини

§ 35. Гриби і бактерії

§ 36. Отруйні рослини, тварини, гриби

§ 37. Визначення організмів за визначниками

§ 38. Чинники середовища життя на планеті Земля

§ 39. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища

§ 40. Наземно-повітряне середовище життя організмів

§ 41. Водне середовище життя організмів

§ 42. Ґрунтове середовище життя організмів

§ 43. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування й угруповання організмів

§ 44. Екосистеми

Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини»

Тестові завдання до розділу III, теми 2. Планета Земля як середовище життя організмів

Тема 3. Людина на планеті Земля

§ 45. Людина — частина природи

§ 46. Екологічні проблеми та їх розв’язування

§ 47. Охорона природи. Червона книга

§ 48. Заповідники, заказники, національні парки

Навчальний проект «Смітити не можна переробляти»

 
 

Завантажити підручник з Природознавства 5 клас Ярошенко, Бойко 

 
5-klas-prirodoznavstvo-jaroshenko-2018.pdf [15.59 Mb] (cкачиваний: 0)
 

Дорогі п’ятикласники!

Підручник з природознавства допоможе вам успішно здобувати нові знання, проводити наукові спостереження, здійснювати вимірювання та експериментувати. Це стане важливою сходинкою до вивчення у старших класах біології, географії, фізики, хімії.

Зверніть увагу, що кожний параграф починається з рубрики «Вивчення параграфа допоможе вам...». У ній зазначено, яких умінь та знань з природознавства допоможе набути робота з текстом параграфа. Головне у змісті параграфа — правила і визначення понять — уміщено на кольорових плашках. Текст доповнено ілюстраціями, що допоможуть зрозуміти написане.

Рубрика «Станьте дослідниками природи» надасть можливість відчути себе природодослідниками. У ній описано, як провести дослідження на уроці чи вдома.

Як із користю для природи використати набуті знання з природознавства, підкаже рубрика «Будьте захисниками природи». Сподіваємось, багато цікавого ви дізнаєтесь із рубрики «Скарбничка знань».

Навчитися обмінюватись інформацією, відстоювати свою думку вам допоможе рубрика «Попрацюйте в групах». У ній вміщено міні-проекти та творчі завдання дослідницького практикуму. Виконуючи їх, використовуйте навички роботи з комп’ютером, довідковими виданнями, прагніть готувати цікаві повідомлення та презентації.

Опрацювання кожного параграфа завершуйте самоперевіркою набутих знань та вмінь. Для цього в підручнику є три групи завдань. Рубрика «Дайте відповіді на запитання» вимагає лише усної відповіді. Завдання, що потребують заповнення таблиць, складання схем, розрахунків, уміщено в рубриці «Виконайте в зошиті». Щоб виконати «Творче завдання», вам необхідно виявляти винахідливість, художній хист, уміння презентувати результати своєї праці.

Бажаємо досягти великих успіхів у вивченні природознавства!


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація