Історія України 7 клас Дрібниця 2020
- 29-10-2022, 20:12
- 1 675
§ 1. Вступ. Запрошуємо в мандрівку історією середньовічної України V—XV ст.
Розділ 1. Виникнення і становлення Русі-України
§ 2. Розселення слов’янських племен на території України у V—VII ст.
§ 3. Виникнення східнослов’янської держави (VIII — середина IX ст.)
§ 4. Становлення Русі-України за Олега та Ігоря (кінець IX — перша половина X ст.)
§ 5. Русь-Україна за Ольги та Святослава (середина — друга половина X ст.)
§ 6. Практичне заняття. Русь-Україна від літописних антів до Святослава
§ 7. Узагальнення до розділу 1 «Виникнення і становлення Русі-України»
Розділ 2. Русь-Україна наприкінці X — у першій половині XI ст.
§ 8—9. Русь-Україна за Володимира Святославича (Великого, 980—1015 рр.)
§ 10. Русь-Україна за Ярослава Володимировича (Мудрого, 1019—1054 рр.)
§ 12. Культура Русі-України наприкінці X — у першій половині XI ст.
§ 13. Практичне заняття. Розквіт Русі-України
§ 14. Узагальнення до розділу 2 «Русь-Україна наприкінці X — у першій половині XI ст.»
Розділ 3. Русь-Україна в другій половині XI — першій половині XIII ст.
§ 16. Русь-Україна за Володимира Мономаха та Мстислава Великого
§ 19. Культура Русі-України в другій половині XI — першій половині XIII ст.
§ 20. Практичне заняття. Русь-Україна від Ярославичів до політичного роздроблення
§ 21. Узагальнення до розділу 3 «Русь-Україна в другій половині XI — першій половині XIII ст.»
Розділ 4. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)
§ 23. Монгольська навала на українські землі. Утворення Золотої Орди
§ 24. Королівство Руське за Данила Романовича (Галицького) (1238—1264 рр.)
§ 26. Культура Галицько-Волинської держави (наприкінці XII — у першій половині XIV ст.)
§ 27. Практичне заняття. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) та монгольська навала
§ 28. Узагальнення до розділу 4 «Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)»
Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське хантсво
§ 29. Українські землі у складі Великого князівства Литовського (середина XIV—XV ст.)
§ 31. Господарство українських земель у XIV—XV ст. Українське суспільство. Магдебурзьке право
§ 32. Культура українських земель XIV—XV ст.
§ 33. Практичне заняття. Українські землі в середині XIV—XV ст. Кримське ханство
§ 35. Узагальнення до курсу «Історія України в контексті епохи Середніх віків»
Дати, що допоможуть зрозуміти історію
Шановні семикласники і семикласниці!
Ми продовжуємо мандрівку історією України. Сподіваємося, що під час роботи із цією книжкою ви отримаєте задоволення від пізнання захопливого світу історії.
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ
Підручник — це не просто книжка для читання, це особливий інструмент для навчання, яким треба правильно користуватися. Ви вже знаєте, як читати основний текст підручника, як працювати з історичними документами й картами, відповідати на запитання після параграфа. Навчальний матеріал нашого підручника розподілений на розділи й параграфи, у кожному з яких для зручності виділені окремі пункти. Практичні заняття передбачають самостійну роботу учнів і учениць над ілюстраціями, текстом підручника й додатковим матеріалом, який можна знайти в бібліотеці й інтернет-мережі. Ваш учитель/ваша вчителька історії на практичних заняттях виступатиме як консультант/консультантка.
Перед кожним новим параграфом наведено запитання і завдання на повторення вивченого вами раніше. Вони допоможуть пригадати те, що полегшить вам ознайомлення з новим матеріалом.
Дорогі друзі! У вивченні історії України вам допоможуть такі рубрики.
- Варто запам'ятати!
- Думки істориків
- Історичні подробиці
- Поміркуймо!
- Свідчать документи
- Фотозагадка
- Діємо: практичні завдання
Дати для запам’ятовування виділені в тексті червоним кольором. Вони також повторюються після кожного параграфа. Біля імен правителів у дужках вказано роки правління. Варто уважно переглядати ілюстрації підручника, які не просто доповнюють текст, а й подають пізнавальну інформацію. Звичайно, історичну книжку не можна уявити без карт, які є і в цьому підручнику.
Запитання і завдання в рубриці
ЗНАЮ МИНУЛЕ • ОСМИСЛЮЮ СЬОГОДЕННЯ • ПРОГНОЗУЮ МАЙБУТНЄ
ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ
після кожного параграфа спрямовані на систематизацію нового матеріалу, який ви вивчили на уроці. Певні питання варто обговорити з однокласниками/однокласницями в групах. Окремі завдання потребуватимуть вашої творчої роботи, використання додаткової інформації. Вони передбачені насамперед для тих, хто особливо цікавиться історією.
Отже, пропонуємо вам поринути у світ історії України. Це не тільки важливо для розуміння сьогодення, а й неймовірно цікаво.
Бажаємо вам успіхів!
Коментарі (0)