Узагальнення за розділом ІІІ. Держави Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст.
- 26-03-2022, 15:50
- 448
8 Клас , Всесвітня історія 8 клас Гісем, Мартинюк 2021 (поглиблене вивчення)
Узагальнення за розділом ІІІ. Держави Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст.
О. Кромвель розпускає «Довгий парламент». Художник Ендрю Каррік Гоу. 1907 р.
Поразка «Непереможної армади». Художник Філіпп Джеймс де Лутербург. 1796 р.
1. Об’єднайтесь у дві-три команди та проведіть конкурс знавців термінів і понять розділу. Для перемоги в ньому необхідно навести найбільшу кількість правильних визначень термінів і понять.
Рекомендований перелік термінів і понять: абсолютизм (абсолютна монархія), олігархічна (бюргерська) республіка, шляхетська демократія, парламентська монархія, протекціонізм, меркантилізм, революція, національно-визвольна війна, протекторат.
2. Об’єднайтеся в команди й проведіть гру «Чотири зупинки».
Правила гри. Кожна команда отримує завдання розповісти, що вона побачила на визначених чотирьох зупинках казкової машини часу, яка перенесла їх у XVI—XVII ст. Гру можна провести за одним із запропонованих сценаріїв.
Варіант I: 1) Варфоломіївська ніч; 2) на полі битви Тридцятилітньої війни; 3) страта англійського короля Чарльза І; 4) засідання польського сейму.
Варіант II: 1) на кораблі «Непереможної армади»; 2) виступ іконоборців у Нідерландах; 3) битва під Несбі; 4) укладення Люблінської унії.
3. Об’єднайтеся в пари та проведіть гру «Історія з географією».
Правила гри. Учні та учениці по черзі називають історико-географічні назви, які зустрічалися в розділі, і вказують подію, яка пов’язана з тією чи іншою назвою.
4. Проведіть гру «Снігова куля».
Правила гри. У грі беруть участь декілька учнів та учениць. Один(-на) з них називає історичного діяча, твір, дату, пам’ятку, поняття тощо за вивченим розділом. Це слово повторює інший учень/учениця та називає своє слово. Кожен наступний гравець називає вже озвучені слова й додає нове. Зрештою утворюється довгий тематичний ланцюжок. Якщо учень/учениця робить помилку або довгу паузу, то вибуває з гри. Перемагає учень/учениця, що наведе найдовший ланцюжок.
Тестові завдання для підготовки до тематичного контролю за розділом III. Держави Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст.
Коментарі (0)