Войти
Закрыть

Загальна біологія 11 клас Кучеренко

11 Клас

 

Розділ 1. Розмноження та індивідуальний розвиток організмів

§ 1. Типи розмноження організмів

§ 2. Статеве розмноження організмів

§ 3. Гаметогенез і запліднення

§ 4. Етапи індивідуального розвитку організмів

§ 5. Формування тканин і органів зародка

§ 6. Післязародковий розвиток тварин. Ріст і регенерація організмів

§ 7. Поняття про життєвий цикл організмів

Про що ми дізналися з цього розділу. Розмноження та індивідуальний розвиток організмів

Розділ 2. Спадковість і мінливість організмів. Основи селекції

§ 8. Генетика. Методи генетичних досліджень

§ 9. Закономірності спадковості, встановлені Г. Менделем

§ 10. Статистичний характер законів спадковості та їхні цитологічні основи

§ 11. Відхилення при розщепленні від типових кількісних співвідношень, встановлених Г. Менделем

§ 12. Явище зчепленого успадкування. Хромосомна теорія спадковості

§ 13. Генетика статі. Успадкування, зчеплене зі статтю

§ 14. Генотип як цілісна система. Цитоплазматична спадковість

§ 15. Взаємодія генотипу і умов довкілля. Модифікаційна мінливість

§ 16. Мутаційна мінливість

§ 17. Причини мутацій. Закон гомологічних рядів спадкової мінливості

§ 18. Завдання сучасної селекції. Штучний добір і його форми

§ 19. Системи схрещувань організмів та їхні генетичні наслідки

§ 20. Центри різноманітності та походження культурних рослин. Райони одомашнення тварин

§ 21. Особливості селекції рослин, тварин і мікроорганізмів

§ 22. Біотехнологія. Генетична та клітинна інженерія

Про що ми дізналися з цього розділу. Спадковість і мінливість організмів. Основи селекції


Розділ 3. Основи екології. Людина і біосфера

§ 23. Предмет і завдання екології

§ 24. Закономірності дії екологічних факторів на живі організми

§ 25. Основні середовища існування організмів. Наземно-повітряне середовище

§ 26. Водне середовище існування

§ 27. Ґрунт як середовище існування

§ 28. Живі організми як особливе середовище існування

§ 29. Адаптивні біологічні ритми організмів

§ 30. Екологічна характеристика виду та його популяційна структура

§ 31. Популяційні хвилі

§ 32. Біоценоз і його структура

§ 33. Біогеоценоз та екосистема

§ 34. Перетворення енергії в біогеоценозах

§ 35. Зміни в біогеоценозах. Агроценози

§ 36. Біосфера та її межі

§ 37. Колообіг речовин у біосфері

§ 38. Роль організмів у перетворенні оболонок Землі

§ 39. Діяльність людини і сучасний стан біосфери

§ 40. Застосування екологічних знань у практичній діяльності людини

§ 41. Охорона видового різноманіття організмів

Про що ми дізналися з цього розділу. Основи екології. Людина і біосфера

Розділ 4. Основи еволюційного вчення. Історичний розвиток органічного світу

§ 42. Поняття про еволюцію. Еволюційна гіпотеза Ж.-Б. Ламарка

§ 43. Основні положення еволюційної гіпотези Ч. Дарвіна

§ 44. Розвиток дарвінізму у другій половині XIX - на початку XX століття

§ 45. Синтетична гіпотеза еволюції

§ 46. Популяція як елементарна одиниця еволюції

§ 47. Мікроеволюція. Форми природного добору. Вид і його критерії

§ 48. Видоутворення

§ 49. Макроеволюція. Біологічний прогрес і регрес

§ 50. Біогеоценоз як середовище еволюції

§ 51. Сучасні уявлення про фактори еволюції

§ 52. Темпи еволюції

§ 53. Біогеографія та еволюція. Сучасний синтез екології та еволюційного вчення

§ 54. Система органічного світу як відображення його історичного розвитку

§ 55. Гіпотези походження життя на Землі

§ 56. Первинні прокаріотні екосистеми та особливості їхнього функціонування

§ 57. Поява еукаріотів і багатоклітинних організмів

§ 58. Розвиток життя на початку палеозойської ери

§ 59. Опанування живими організмами суходолу в середині палеозойської ери

§ 60. Становлення сучасних меж біосфери

§ 61. Основні еволюційні події мезозойської ери

§ 62. Розвиток життя в кайнозойську еру. Людина та її діяльність як еволюційний фактор

Про що ми дізналися з цього розділу. Основи еволюційного вчення. Історичний розвиток органічного світу

Узагальнення

 

 Завантажити підручник з Загальна біологія 11 клас Кучеренко
 

 

11_klas_biologija_kucherenko_2006.pdf [16.29 Mb] (cкачиваний: 4)

 

ЛЮБІ ДРУЗІ!

Ви продовжуєте вивчати курс «Загальна біологія». В 10-му класі ви вже ознайомилися з молекулярним, клітинним і організмовим рівнями організації живої матерії, дізналися про ‘хімічний склад та будову клітин, основні процеси пластичного та енергетичного обмінів, особливості будови багатоклітинних організмів, механізми регуляції їхніх життєвих процесів тощо. Ви навчилися проводити елементарні біохімічні досліди, розв’язувати задачі з молекулярної біології.

В 11-му класі ви дізнаєтесь про основні способи розмноження живих істот, спадковість і мінливість організмів, основні закони генетики, вищі рівні організації живої матерії (популяційно-видовий, біогеоценотичний та біосферний), історичний розвиток органічного світу тощо. Ви зрозумієте, чому людині важливо зберігати видове різноманіття живих істот на нашій планеті, вивчати закони живої природи та не порушувати їх. Тобто ми намагатимемося прищепити вам екологічне мислення, для того щоб отримані у школі знання ви могли застосувати у своїй повсякденній практичній діяльності. Ви також дізнаєтесь про сучасні досягнення таких перспективних галузей біології, як генна та клітинна інженерія, біотехнологія, їхнє значення для подальшого прогресу людського суспільства. Ми сподіваємось, що вам буде цікаво вивчати біологію, адже недарма її вважають наукою XXI століття. Від досягнень біології залежить вирішення таких важливих проблем, як забезпечення людства продовольством, розробка нових лікарських препаратів, заходів охорони навколишнього природного середовища, збільшення середньої тривалості життя людини тощо.

Нагадаємо вам, що матеріал підручника поділено на розділи та параграфи, які ви можете знайти, скориставшись «Змістом». Після назви кожного розділу наведено перелік ключових питань, які розглядатимуться у відповідних параграфах. Кожен параграф, крім основного тексту, має такі рубрики:


У тексті параграфа основні положення, поняття і терміни, на які потрібно звернути особливу увагу, виділено іншим шрифтом. Текст, набраний дрібнішим шрифтом, містить додаткову інформацію для тих із вас, хто хоче знати більше. Щоб краще засвоїти матеріал, навчайтесь виділяти головне і підтверджувати його прикладами, спираючись не лише на текст підручника, а й на розповідь учителя та рекомендовану ним додаткову літературу. Обов’язково звертайте увагу на малюнки та схеми, що ілюструють і доповнюють текст параграфа. Вони значно полегшать вам роботу з текстом.

Після кожної теми під рубрикою «Про що ми дізналися з цього розділу» у стислій формі узагальнено матеріал відповідного розділу, наведено підсумкові завдання, а також тематичну перевірку знань різних рівнів складності. Вони допоможуть вам перевірити свої знання з відповідних розділів підручника, а короткий словник - краще засвоїти основні терміни.

Наведені після кожного розділу лабораторні роботи дадуть вам змогу застосувати на практиці набуті теоретичні знання.

Отже, успіхів вам у вивченні складного і цікавого світу живих істот!


 

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація