Хімія 11 клас Лашевська (рівень стандарту)
- 8-10-2023, 17:14
- 185
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів
Тема 2. Хімічний зв’язок та будова речовини
§ 4. Ковалентний зв’язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку
Тема 3. Хімічні реакції
§ 9. Необоротні та оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє
§ 12. Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму
§ 13. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції
Тема 4. Неорганічні речовини та їхні властивості
§ 15. Неметали. Загальна характеристика неметалів
§ 16. Фізичні властивості неметалів. Алотропія
§ 17. Фізичні властивості та алотропія Карбону, Сульфуру, Фосфору
§ 19. Окисні та відновні властивості неметалів
§ 21. Оксиди неметалічних елементів, їхній уміст в атмосфері. Кислотні дощі
§ 23. Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів, зумовлені їхньою будовою
§ 24. Алюміній та залізо: фізичні й хімічні властивості
§ 25. Застосування металів та їхніх сплавів
§ 26. Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію та Кальцію
§ 27. Солі, їхня поширеність у природі. Середні та кислі солі
§ 28. Поняття про твердість (жорсткість) води та способи її усунення
§ 31. Поняття про кислі та лужні ґрунти
§ 32. Якісні реакції на деякі йони
Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей
§ 33. Біологічне значення металічних елементів
§ 34. Біологічне значення неметалічних елементів
§ 35. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук
Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами
Тема 5. Хімія і прогрес людства
§ 36. Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій
§ 37. Роль хімії в розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем
Вітаємо вас, одинадцятикласники та одинадцятикласниці!
Цього навчального року ви: поглибите й розширите знання з неорганічної та загальної хімії, набуті в попередні роки; вивчите хімію неметалічних і металічних елементів згідно з їхнім положенням у періодичній системі хімічних елементів і будовою атомів; установите причиново-наслідкові зв’язки між фізичними та хімічними властивостями найважливіших сполук елементів та їхнім використанням; конкретизуєте уявлення щодо поширення металічних і неметалічних елементів у природі та найважливіших способів добування металів і неметалів; дізнаєтеся про роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем; узагальните світоглядні питання щодо місця хімії поміж інших наук про природу; ознайомитеся із зеленою хімією як новою філософією сучасного розвитку хімічної індустрії, наукових досліджень та світогляду молодого покоління хіміків; удосконалите вміння безпечно поводитися з найпростішим лабораторним обладнанням і реактивами, безпечно виконувати хімічні досліди; застосуєте відомі вам методи пізнання під час демонстрування хімічних дослідів учителем або вчителькою хімії та власноручного виконання їх на уроці чи в позаурочний час; навчитеся розв’язувати нові типи розрахункових задач із хімії; використаєте вміння працювати з навчальною літературою та іншими джерелами інформації для розширення свого світогляду; розвинете здатність мислити абстрактно та образно, критично сприймати й аналізувати інформацію.
Реалізувати ці завдання вам допоможе підручник хімії. Роботу з ним вам полегшать такі умовні позначення (піктограми):
Підручник хімії виконуватиме функції своєрідного «тренажеру», на якому ви зможете вправлятися в сприйманні та обробленні інформації різного формату - алгоритмічних приписів, табличних даних, графіків, діаграм. Вироблення навичок сприймати інформацію й після належного оброблення застосовувати в практичній діяльності забезпечить зростання вашої інформаційної компетентності.
Хімія приваблива ще й тим, що її положення та висновки часто можна перевірити експериментально. У підручнику є вичерпні інструкції до виконання лабораторних дослідів і практичних робіт. Неухильно дотримуйтеся правил безпеки! Це важливо не тільки під час виконання навчальних дослідів, а й у повсякденному житті.
Жоден підручник не в змозі задовольнити потребу допитливого учнівства в пізнанні. Використовуйте для самоосвіти найрізноманітніші джерела інформації (додаткову літературу, Інтернет, повідомлення ЗМІ). Учіться критично сприймати інформацію, перевіряти й осмислювати її. Виробляйте власне ставлення до неї, аргументуйте свою позицію. Це допоможе вам стати успішними, компетентними особистостями, справжніми громадянами та громадянками України.
Ми віримо у вас, УЧНІ та УЧЕНИЦІ, і зичимо вам успіхів!
Авторки
Коментарі (0)