Войти
Закрыть

Хімія 11 клас Лашевська (рівень стандарту)

11 клас

 

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

§ 1. Принцип «мінімальної енергії». Електронні формули атомів s-, p-, d-елементів та їхні графічні варіанти

§ 2. Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів другого і третього періодів

§ 3. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів

Тема 2. Хімічний зв’язок та будова речовини

§ 4. Ковалентний зв’язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку

§ 5. Йонний зв’язок

§ 6. Водневий зв’язок

§ 7. Металічний зв’язок

§ 8. Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови

Тема 3. Хімічні реакції

§ 9. Необоротні та оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє

§ 10. Гідроліз солей

§ 11. Про гідроліз докладніше

§ 12. Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму

§ 13. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції

Тема 4. Неорганічні речовини та їхні властивості

§ 14. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один з реагентів взято в надлишку

§ 15. Неметали. Загальна характеристика неметалів

§ 16. Фізичні властивості неметалів. Алотропія

§ 17. Фізичні властивості та алотропія Карбону, Сульфуру, Фосфору

§ 18. Явище адсорбції

§ 19. Окисні та відновні властивості неметалів

§ 20. Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їхнє застосування

§ 21. Оксиди неметалічних елементів, їхній уміст в атмосфері. Кислотні дощі

§ 22. Кислоти

§ 23. Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів, зумовлені їхньою будовою

§ 24. Алюміній та залізо: фізичні й хімічні властивості

§ 25. Застосування металів та їхніх сплавів

§ 26. Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію та Кальцію

§ 27. Солі, їхня поширеність у природі. Середні та кислі солі

§ 28. Поняття про твердість (жорсткість) води та способи її усунення

§ 29. Силікатні матеріали

§ 30. Мінеральні добрива

§ 31. Поняття про кислі та лужні ґрунти

§ 32. Якісні реакції на деякі йони

Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей

§ 33. Біологічне значення металічних елементів

§ 34. Біологічне значення неметалічних елементів

§ 35. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук

Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами

Тема 5. Хімія і прогрес людства

§ 36. Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій

§ 37. Роль хімії в розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем

§ 38. Роль хімії в розв’язуванні екологічної проблеми. «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією

Підсумки

Додаток

Відповіді. Тест-контроль

 

 


Завантажити підручник з Хімії 11 клас Лашевська (рівень стандарту)
 
 
11-klas-khimija-lashevska-2019.pdf [11.69 Mb] (cкачиваний: 0)

 

 

 

Вітаємо вас, одинадцятикласники та одинадцятикласниці!

Цього навчального року ви: поглибите й розширите знання з неорганічної та загальної хімії, набуті в попередні роки; вивчите хімію неметалічних і металічних елементів згідно з їхнім положенням у періодичній системі хімічних елементів і будовою атомів; установите причиново-наслідкові зв’язки між фізичними та хімічними властивостями найважливіших сполук елементів та їхнім використанням; конкретизуєте уявлення щодо поширення металічних і неметалічних елементів у природі та найважливіших способів добування металів і неметалів; дізнаєтеся про роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем; узагальните світоглядні питання щодо місця хімії поміж інших наук про природу; ознайомитеся із зеленою хімією як новою філософією сучасного розвитку хімічної індустрії, наукових досліджень та світогляду молодого покоління хіміків; удосконалите вміння безпечно поводитися з найпростішим лабораторним обладнанням і реактивами, безпечно виконувати хімічні досліди; застосуєте відомі вам методи пізнання під час демонстрування хімічних дослідів учителем або вчителькою хімії та власноручного виконання їх на уроці чи в позаурочний час; навчитеся розв’язувати нові типи розрахункових задач із хімії; використаєте вміння працювати з навчальною літературою та іншими джерелами інформації для розширення свого світогляду; розвинете здатність мислити абстрактно та образно, критично сприймати й аналізувати інформацію.

Реалізувати ці завдання вам допоможе підручник хімії. Роботу з ним вам полегшать такі умовні позначення (піктограми):

Підручник хімії виконуватиме функції своєрідного «тренажеру», на якому ви зможете вправлятися в сприйманні та обробленні інформації різного формату - алгоритмічних приписів, табличних даних, графіків, діаграм. Вироблення навичок сприймати інформацію й після належного оброблення застосовувати в практичній діяльності забезпечить зростання вашої інформаційної компетентності.

Хімія приваблива ще й тим, що її положення та висновки часто можна перевірити експериментально. У підручнику є вичерпні інструкції до виконання лабораторних дослідів і практичних робіт. Неухильно дотримуйтеся правил безпеки! Це важливо не тільки під час виконання навчальних дослідів, а й у повсякденному житті.

Жоден підручник не в змозі задовольнити потребу допитливого учнівства в пізнанні. Використовуйте для самоосвіти найрізноманітніші джерела інформації (додаткову літературу, Інтернет, повідомлення ЗМІ). Учіться критично сприймати інформацію, перевіряти й осмислювати її. Виробляйте власне ставлення до неї, аргументуйте свою позицію. Це допоможе вам стати успішними, компетентними особистостями, справжніми громадянами та громадянками України.

Ми віримо у вас, УЧНІ та УЧЕНИЦІ, і зичимо вам успіхів!

Авторки


 

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Добавление комментария

  • Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив