Біологія і екологія 11 клас Задорожний, Утєвська, Леонтьєв (профільний рівень)
- 22-04-2021, 22:49
- 2 143
Тема 6. Адаптації (орієнтовно 60 год.)
§ 1. Подразливість біологічних об’єктів
§ 2. Подразливість одноклітинних організмів та грибів
§ 5. Види рецепторів. Сприйняття сигналів
§ 8. Подразнення і вища нервова діяльність
§ 9. Слова і символи як подразники
§ 10. Друга сигнальна система та еволюція
§ 11. Подразливість і пристосування до умов середовища
§ 12. Подразливість у взаємодіях живих організмів
§ 18. Поширення організмів унаслідок окультурення й одомашнення
§ 20. Саморегуляція біологічних систем
§ 21. Саморегуляція на молекулярному рівні
§ 22. Саморегуляція на клітинному рівні
§ 23. Саморегуляція на тканинному рівні
§ 24. Нервова й гуморальна саморегуляція на рівні організму
§ 25. Терморегуляція. Водно-сольовий гомеостаз. Детоксикація
§ 26. Імунітет як засіб збереження гомеостазу
§ 27. Поведінкові механізми збереження гомеостазу
§ 29. Саморегуляція на рівні надорганізмових систем
§ 30. Адаптації та їхнє значення
§ 35. Пристосування рослин до розмноження і поширення
§ 36. Захисні реакції в організмі рослин
§ 37. Значення ендокринної та нервової систем для адаптації в людей і тварин
§ 38. Адаптації людини й тварин до жари й холоду
§ 39. Адаптації людини й тварин до гіпоксії, тиску, концентрації солей
§ 40. Адаптації тварин до умов харчування
§ 41. Добові та сезонні адаптації тварин
§ 42. Підтримання гомеостазу в умовах крововтрати. Реакції на вплив токсичних речовин
§ 44. Адаптації до фізичного навантаження
§ 46. Вікова динаміка адаптаційних можливостей
§ 47. Компенсаторні можливості організму людини
§ 48. Морфологічні адаптації тварин. Адаптація як результат еволюції
§ 49. Формування коадаптацій у симбіотичних організмів
Основні положення теми «Адаптації»
Тема 7. Біологічні основи здорового способу життя (орієнтовно 30 год.)
§ 50. Здоровий спосіб життя та його складові
§ 51. Вплив зовнішніх факторів на здоров’я людини
§ 52. Безпека і статева культура
§ 53. Неінфекційні захворювання опорно-рухової системи
§ 54. Неінфекційні захворювання основних систем органів
§ 55. Неінфекційні захворювання нервової системи
§ 56. Імунна система та імунітет
§ 57. Онкологічні захворювання
§ 59. Інфекційні та інвазійні захворювання
§ 60. Діагностика інфекційних та інвазійних захворювань
§ 61. Паразитичні членистоногі
§ 64. Боротьба з бактеріальними захворюваннями
§ 65. Боротьба з мікологічними захворюваннями
§ 66. Боротьба з протозойними захворюваннями
§ 67. Боротьба з гельмінтозами
Основні положення теми «Біологічні основи здорового способу життя»
Тема 8. Селекція та біотехнологія (20 год.)
§ 71. Схрещування та розведення
§ 74. Селекція мікроорганізмів
§ 75. Генетична і клітинна інженерія
§ 76. Генетично модифіковані організми
Основні положення теми «Селекція та біотехнологія»
Тема 9. Екологія (орієнтовно 35 год.)
§ 78. Предмет і завдання екології
§ 79. Методи екологічних досліджень
§ 81. Основні закони факторіальної екології
§ 82. Адаптація до впливу екологічних факторів
§ 84. Заповнення екологічних ніш
§ 85. Популяції. Статичні параметри популяцій
§ 86. Динамічні параметри популяцій. Екологічні стратегії
§ 87. Екосистеми. Види екосистем
§ 88. Просторова структура біоценозів
§ 89. Видова структура біоценозів
§ 90. Часові зміни в екосистемах
§ 91. Трансформація речовини й енергії в екосистемах
§ 92. Структура та складові біосфери
§ 95. Сучасний етап розвитку біосфери
Основні положення теми «Екологія»
Тема 10. Сталий розвиток та збалансоване природокористування (20 год.)
§ 96. Антропогенний вплив на біосферу
§ 97. Якість довкілля та його забруднення
§ 98. Порушення якості атмосфери
§ 100. Проблеми геологічного середовища
§ 101. Проблеми біологічного різноманіття
§ 103. Природокористування та природні ресурси
§ 104. Закони природокористування
§ 105. Екологізація природокористування
§ 106. Шляхи реалізації збалансованого розвитку
§ 107. Шляхи вирішення екологічних проблем
Основні положення теми «Сталий розвиток та збалансоване природокористування»
Видатні жінки, які працюють (працювали) у галузі біології
Узагальнюючі завдання за темами для індивідуальної й групової роботи
Знайомство з підручником
Шановні одинадцятикласники і одинадцятикласниці! Цього року ви вивчатимете такі розділи біології:
- Адаптації
- Біологічні основи здорового способу життя
- Селекція та біотехнологія
- Екологія
- Сталий розвиток та збалансоване природокористування
Весь необхідний матеріал ви знайдете в підручнику, який містить п'ять розділів відповідно до тем, що ви будете вивчати.
Підручник побудовано таким чином, щоб вам було зручно з ним працювати. Погортайте сторінки і ознайомтеся з його структурою.
1. Кожний параграф розташований на одному розвороті. Весь матеріал одного уроку — перед очима. Таке розташування полегшить пошук потрібного параграфа.
2. На початку кожного параграфа пропонується декілька тем, які необхідно пригадати, перш ніж вивчати новий матеріал.
3. Параграфи, у яких це необхідно, містять практичні роботи.
4. Закінчується кожний параграф двома рубриками:
- «Ключова ідея» — це головна думка, висновок;
- «Запитання та завдання» — компетентнісні завдання.
5. Багато інформації наведено у вигляді схем, таблиць, ілюстрацій. Вони полегшать сприйняття й запам'ятовування нового матеріалу.
6. Кожний розділ закінчується узагальнюючим розворотом, у якому стисло подано інформацію, викладену в розділі.
7. У кінці підручника ви знайдете алфавітний покажчик, який полегшить пошук необхідної інформації.
Крім того, підручник має електронний додаток, розміщений на сайті interactive.ranok.com.ua. У ньому ви знайдете тестові завдання до тем.
Сподіваємося, що вам буде зручно і легко працювати за нашим підручником. Бажаємо вам успіхів у навчанні!
Коментарі (0)