Хімія 11 клас Ярошенко (рівень стандарту)
- 15-11-2023, 16:52
- 215
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів
§ 3. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2-го і 3-го періодів
Узагальнення. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів
§ 4. Завдання різного рівня складності. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів
Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини
§ 5. Йонний і металічний хімічні зв'язки в речовинах
Узагальнення. Хімічний зв'язок і будова речовини
§ 8. Завдання різного рівня складності. Хімічний зв'язок і будова речовини
Тема 3. Хімічні реакції
§ 9. Необоротні й оборотні хімічні реакції
§ 10. Умови зміщення хімічної рівноваги оборотних процесів на основі принципу Ле Шательє
§ 11. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції
§ 13. Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму
§ 14. Завдання різного рівня складності. Хімічні реакції
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості
§ 15. Неметали: загальна характеристика, фізичні властивості, застосування. Адсорбція
§ 16. Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів
§ 17. Окисні та відновні властивості неметалів
§ 19. Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері
§ 20. Кислоти, властивості і добування. Кислотні дощі
§ 21. Особливості взаємодії нітратної і концентрованої сульфатної кислот з металами
§ 22. Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови
§ 23. Алюміній: фізичні й хімічні властивості
§ 24. Залізо: фізичні й хімічні властивості
§ 25. Застосування металів та їхніх сплавів
§ 26. Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію
§ 27. Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі
§ 28. Жорсткість води та способи її усунення
§ 30. Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти
§ 31. Сучасні силікатні матеріали
§ 32. Біологічне значення металічних і неметалічних елементів
§ 33. Застосування хімічних знань у дослідницькій діяльності
Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей
§ 34. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук
§ 35. Застосування хімічних знань у дослідницькій діяльності
Практична робота 2. Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами
Узагальнення. Неорганічні речовини і їхні властивості
§ 36. Завдання різного рівня складності. Неорганічні речовини і їхні властивості
Тема 5. Хімія і прогрес людства
§ 37. Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямків технологій
§ 38. Роль хімії у розв'язанні сировинної і продовольчої проблем
§ 39. Значення хімії у розв'язанні енергетичної й екологічної проблем. «Зелена» хімія
Узагальнення. Хімія і прогрес людства
Відповіді до розрахункових задач
ШАНОВНІ ВИПУСКНИКИ І ВИПУСКНИЦІ!
За цим підручником ви завершуєте п'ятирічне опанування хімії. Він містить ретельно підібраний, аргументовано і логічно розкритий навчальний матеріал, що повністю відповідає новій навчальній програмі і спрямований на формування ключових і предметних компетентностей. Посилення практичного спрямування змісту підручника забезпечено розкриттям прикладних аспектів використання хімічних знань у суспільному господарстві України та побуті людей. Належна увага приділена досягненням вітчизняних учених, розвитку хімічної технології, впливу хімічних чинників на довкілля.
Збережена рубрикація тексту попередніх підручників. Текст параграфів для кращого орієнтування поділений на логічно завершені частини, що мають заголовки. Основні поняття і терміни, а також алгоритмічні приписи і правила виділені кольором і шрифтом. Новий матеріал перемежовується завданнями для групової роботи. Призначення групової навчальної діяльності — забезпечити вашу активну самостійну роботу в процесі вивчення нового матеріалу, розвивати комунікативні вміння й лідерські якості, здатність працювати в команді. Якщо розуміння основного матеріалу параграфа потребує попередньо засвоєних або додаткових знань, ви знайдете їх у рубриці «Інформаційна довідка».
Ви завжди зможете самостійно здобути знання, на це вас орієнтує рубрика «Працюємо з медійними джерелами». Додаткову інформацію, що розширює та доповнює основний текст, уміщено в рубриці «Сторінка ерудита». Рубрика «Хімія — це життя: сторінка природодослідника» містить експериментальні завдання, виконуючи які ви розвиватимете дослідницьку компетентність. «Біографічна довідка» містить короткі відомості про життя й наукову діяльність видатних учених-хіміків.
У рубриці «Знаємо, розуміємо» вміщено запитання, складені з дотриманням державних вимог до очікуваних результатів вашої навчальної діяльності. У рубриці «Застосовуємо» запропоновано завдання для письмового виконання, що потребують практичного використання набутих знань у стандартних, змінених або нових умовах, а також творчого підходу.
«Предметний покажчик» містить посилання на сторінки, де розтлумачені поняття і терміни. У Додатку наведено відповіді до розрахункових задач.
Пам'ятайте, що лише на міжпредметній основі можливе формування природничо-наукової картини світу, тому всіляко реалізуйте міжпредметні зв'язки хімії з іншими навчальними предметами.
Після кожної теми вміщено узагальнювальний матеріал під однойменною назвою. Вдумливо опрацьовуйте його, кожне із загальних положень ілюструйте власними конкретними прикладами.
Завершальні параграфи в кожній темі «Завдання різного рівня складності» допоможуть вам здійснити самооцінку навчальних досягнень, перевірити готовність до тематичного контролю знань, а тим, хто обрав ЗНО з хімії — готуватися до нього.
Систематично працюючи з текстом підручника, виконуючи зазначені в ньому завдання і вправи, цікавлячись додатковою навчально-пізнавальною інформацією, ви неодмінно досягнете успіхів! Успішного вам завершення опанування хімії!
Авторка
Коментарі (0)