Войти
Закрыть

Література українська та зарубіжна 5 клас Яценко, Пахаренко 2022 (частина 2)

5 Клас

 

Дивовижний світ природи

Роберт Бернс (1759-1796) «Моє серце в верховині...»

Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946) «Снап»

Джозеф Редьярд Кіплінг (1865-1936) «Мауглі»

Павло Тичина (1891-1967) «Хор лісових дзвіночків», «Гаї шумлять...»

Микола Вінграновський (1936-2004) «Гусенятко»

Марія Морозенко (1969) «Вірність Хатіко»

Світ дитинства

Марк Твен (1835-1910) «Пригоди Тома Сойєра»

Іван Нечуй-Левицький (1838-1918) «Вітрогон»

Елеонор Портер (1868-1920) «Полліанна»

Оксана Сайко (1976) «Гаманець»

Галина Кирпа (1950) «Мій тато став зіркою»

У пошуках пригод і чудес

Льюїс Керрол (1832-1898) «Аліса в Країні Див»

Роальд Дал (1916-1990) «Чарлі і шоколадна фабрика»

Всеволод Нестайко (1930-2014) «Чарівні окуляри»

Зірка Мензатюк (1954) «Таємниця козацької шаблі»

Узагальнюємо вивчене

Словник літературознавчих термінів


Завантажити підручник з зарубіжної та української літератури 5 клас Яценко, Пахаренко 2022 (частина 2)

  

 

Від авторів

Юний читачу! Юна читачко!

Ти продовжуєш вивчення шкільного предмета «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної)». Корисним і пізнавальним читацьким путівником у світі української та зарубіжної літератур став для тебе підручник. У його першій частині ти вже мав/мала можливість ознайомитися з українським і зарубіжним фольклором, дізнатися цікаві факти про митців/мисткинь художнього слова, насолодитися читанням творів українських і зарубіжних письменників та письменниць, зокрема й сучасних. А головне — ти навчився/навчилася розуміти красу художнього слова!

Нагадуємо, що твоїм орієнтиром для пізнання високохудожнього світу літератури є такі рубрики підручника:

Читацький путівник — перелік знань та умінь, опанувати які ти матимеш можливість під час вивчення теми.

Ти вже знаєш — нагадування про те, що тобі вже відомо з початкової школи.

Ти вже вмієш — можливість переконатися в тому, якими читацькими вміннями ти вже оволодів/оволоділа.

Літературознавчий клуб — матеріал, який допоможе створити уявлення про письменника чи письменницю, сприйняти текст художнього твору.

Літературознавчий словничок — визначення літературознавчих понять, розуміння яких потрібне для глибокого осмислення художнього твору.

Мовна скарбничка — матеріал для удосконалення твого мовлення.

У колі мистецтв — зіставлення художніх образів творів художньої літератури з іншими видами мистецтва — образотворчим, музичним, кіно, театром, анімацією тощо.

Поміркуй! — запитання і завдання для розуміння прочитаного, закріплення вивченого матеріалу.

Читай і досліджуй! — творчі дослідницькі завдання та читацькі проєкти для самостійного або ж групового виконання. Такі завдання потребують чимало часу для виконання, тож учитель/учителька допоможе тобі обрати одне-два завдання, які ти зможеш виконати впродовж семестру.

Підсумуй! — запитання і завдання для систематизації та узагальнення вивченого.

Читацьке дозвілля — перегляд мультфільмів, екранізацій художніх творів, прослуховування музики, віртуальне відвідування музеїв, картинних галерей тощо.

У підручнику подано QR-коди, у яких «схована» частина навчального матеріалу. На них указуватиме позначка. Щоб прочитати прихований текст, послухати музику, переглянути фрагменти кінофільму чи мультфільму тощо, потрібно встановити на смартфон програму для читання QR-коду й навести його на позначку. Усі електронні додатки також розміщено на ресурсі: http://inform1.yakistosviti.com.ua/intehrovanyi-kurs-literatur-ukrainska-i-zarubizhna

Оцінити, наскільки добре ти працював/працювала під час вивчення певної теми підручника, тобі допоможуть такі смайлики:

Бажаємо успіхів на твоєму читацькому шляху!

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду