Література українська та зарубіжна 5 клас Яценко, Пахаренко 2022 (частина 2)
- 19-01-2023, 00:37
- 489
Дивовижний світ природи
Роберт Бернс (1759-1796) «Моє серце в верховині...»
Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946) «Снап»
Джозеф Редьярд Кіплінг (1865-1936) «Мауглі»
Павло Тичина (1891-1967) «Хор лісових дзвіночків», «Гаї шумлять...»
Микола Вінграновський (1936-2004) «Гусенятко»
Марія Морозенко (1969) «Вірність Хатіко»
Світ дитинства
Марк Твен (1835-1910) «Пригоди Тома Сойєра»
Іван Нечуй-Левицький (1838-1918) «Вітрогон»
Елеонор Портер (1868-1920) «Полліанна»
Оксана Сайко (1976) «Гаманець»
Галина Кирпа (1950) «Мій тато став зіркою»
У пошуках пригод і чудес
Льюїс Керрол (1832-1898) «Аліса в Країні Див»
Роальд Дал (1916-1990) «Чарлі і шоколадна фабрика»
Всеволод Нестайко (1930-2014) «Чарівні окуляри»
Зірка Мензатюк (1954) «Таємниця козацької шаблі»
Словник літературознавчих термінів
Від авторів
Юний читачу! Юна читачко!
Ти продовжуєш вивчення шкільного предмета «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної)». Корисним і пізнавальним читацьким путівником у світі української та зарубіжної літератур став для тебе підручник. У його першій частині ти вже мав/мала можливість ознайомитися з українським і зарубіжним фольклором, дізнатися цікаві факти про митців/мисткинь художнього слова, насолодитися читанням творів українських і зарубіжних письменників та письменниць, зокрема й сучасних. А головне — ти навчився/навчилася розуміти красу художнього слова!
Нагадуємо, що твоїм орієнтиром для пізнання високохудожнього світу літератури є такі рубрики підручника:
Читацький путівник — перелік знань та умінь, опанувати які ти матимеш можливість під час вивчення теми.
Ти вже знаєш — нагадування про те, що тобі вже відомо з початкової школи.
Ти вже вмієш — можливість переконатися в тому, якими читацькими вміннями ти вже оволодів/оволоділа.
Літературознавчий клуб — матеріал, який допоможе створити уявлення про письменника чи письменницю, сприйняти текст художнього твору.
Літературознавчий словничок — визначення літературознавчих понять, розуміння яких потрібне для глибокого осмислення художнього твору.
Мовна скарбничка — матеріал для удосконалення твого мовлення.
У колі мистецтв — зіставлення художніх образів творів художньої літератури з іншими видами мистецтва — образотворчим, музичним, кіно, театром, анімацією тощо.
Поміркуй! — запитання і завдання для розуміння прочитаного, закріплення вивченого матеріалу.
Читай і досліджуй! — творчі дослідницькі завдання та читацькі проєкти для самостійного або ж групового виконання. Такі завдання потребують чимало часу для виконання, тож учитель/учителька допоможе тобі обрати одне-два завдання, які ти зможеш виконати впродовж семестру.
Підсумуй! — запитання і завдання для систематизації та узагальнення вивченого.
Читацьке дозвілля — перегляд мультфільмів, екранізацій художніх творів, прослуховування музики, віртуальне відвідування музеїв, картинних галерей тощо.
У підручнику подано QR-коди, у яких «схована» частина навчального матеріалу. На них указуватиме позначка. Щоб прочитати прихований текст, послухати музику, переглянути фрагменти кінофільму чи мультфільму тощо, потрібно встановити на смартфон програму для читання QR-коду й навести його на позначку. Усі електронні додатки також розміщено на ресурсі: http://inform1.yakistosviti.com.ua/intehrovanyi-kurs-literatur-ukrainska-i-zarubizhna
Оцінити, наскільки добре ти працював/працювала під час вивчення певної теми підручника, тобі допоможуть такі смайлики:
Бажаємо успіхів на твоєму читацькому шляху!
Коментарі (0)