Войти
Закрыть

Всесвітня історія 11 клас Щупак (рівень стандарту)

11 Клас

 

Розділ 1. Облаштування повоєнного світу

§ 1. Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин

§ 2. Початок «холодної війни»

Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи

§ 3. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство

§ 4. Боротьба за громадянські права і права меншин

§ 5. Транснаціональні корпорації. НТР. Різні моделі ринкового господарства

§ 6. Німеччина: від «економічного дива» до об’єднання країни та сучасного стану

§ 7. Італія і Франція у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

§ 8. Від Європейського економічного співтовариства до Європейського Союзу

§ 9. Роль США у міжнародних відносинах у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

§ 10. Матеріал до узагальнення з розділів 1 і 2. Облаштування повоєнного світу. Держави Північної Америки та Західної Європи

Розділ 3. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси

§ 11. Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Особливості розвитку Болгарії та Югославії

§ 12. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Угорщині та Румунії

§ 13. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі

§ 14. Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Сталінська модель соціалізму в Чехословаччині і «Празька весна» 1968 р.

§ 15. СРСР: завершення епохи Сталіна. «Хрущовська відлига»

§ 16. СРСР: від доби Брежнєва до перебудови

§ 17. «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини

§ 18. Росія наприкінці ХХ — на початку ХХІ ст. Політична, економічна й ідеологічна експансія Росії в регіоні

§ 19. Узагальнення до розділу 3. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси

Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки

§ 20. Японія у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

§ 21. Китай у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

§ 22. Індія і Пакистан у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

§ 23. Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання

§ 24. Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Терористична діяльність

§ 25. Латинська Америка у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

§ 26. Африка у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

§ 27. Узагальнення до розділу 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку

Розділ 5. Міжнародні відносини

§ 28. Динаміка «холодної війни»

§ 29. Період «розрядки» в міжнародній політиці

§ 30. Проблема міжнародного тероризму. Агресія Російської Федерації проти України

§ 31. Узагальнення до розділу 5. Міжнародні відносини

Розділ 6. Повсякденне життя і культура

§ 32. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція

§ 33. Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

§ 34. Основні тенденції розвитку світу у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

§ 35. Узагальнення

 

Завантажити підручник з Всесвітньої історії 11 клас Щупак (рівень стандарту)
 
 
 11-klas-vsesvitnja-istorija-shhupak-2019.pdf [4.8 Mb] (cкачиваний: 16)
 

СЛОВО ДО ЧИТАЧА

Шановні одинадцятикласники й одинадцятикласниці!

Вітаємо Вас із початком нового навчального року, яким завершується вивчення шкільного курсу історії. Але Ваше навчання триватиме все життя. Тому ми сподіваємось, що цей підручник не тільки надаватиме інформацію, а й спонукатиме до роздумів, генерації Ваших власних ідей і думок.

Історія визначає сьогодення і майбутнє, демонструє взаємозв'язок і взаємозалежність подій та явищ у світі, у нашій країні, у нас самих. Особливо це стосується подій новітньої історії — від середини ХХ століття до наших днів, розгляду яких присвячений цей підручник. Він побудований відповідно до нової програми з історії, що спрямована не на механічне запам'ятовування фактів, а на їхній аналіз та формування тих компетентностей, які знадобляться Вам у житті. Саме це передбачено концепцією «Нової української школи».

На початку кожної теми нашого підручника наведені державні вимоги до Вашої освітньої підготовки, тобто ті завдання, які Ви спільно з учителем будете виконувати під час вивчення історії. Це допоможе Вам зорієнтуватись у тому, чого конкретно Ви маєте навчитись, які компетенції маєте здобути.

Звертаємо Вашу увагу на особливості викладу тексту, який має чітку структуру. Саме на візуальну, зорову пам'ять варто спиратися під час роботи з підручником. Тому ми пропонуємо певну систему виділення шрифтом і кольором головних думок, фактів, понять тощо.

Зверніть увагу на те, як у підручнику подається визначення понять. Складні поняття треба не зазубрювати, а розуміти, тому ми намагаємось продемонструвати логіку тлумачення понять.

У книжці використовуються загальноприйняті скорочення (лат. — латинська, англ. — англійська, фр. — французька тощо).

Найважливіші дати (наприклад, 26 червня 1945 р.) виділені кольором у тексті підручника.

Історичні карти в підручнику висвітлюють основні події та явища кожної з поданих тем.

Ілюстрації не лише унаочнюють текст, а й надають нову важливу інформацію та сприяють обговоренню питань у групах. Зверніть увагу на карикатури та плакати, які відображають певні події та демонструють ставлення людей до них, їхні почуття та емоції. Для кращого відчуття духу епохи в багатьох параграфах ми розміщаємо новий елемент — історичні анекдоти.

Відповідно до вимог програми з історії, у рубриці «Терміни і поняття» наведені пояснення основних понять. Рубрика «Особа в історії» допоможе Вам у формуванні судження про політичну діяльність відомих історичних особистостей.

Рубрики «Слово політика», «Особлива думка», «Історичний анекдот», «Подробиці» та інші адресовані всім, хто цікавиться історією.

А історичні деталі, приклади дають можливість «оживити» події минулого та зробити їх яскравішими для Вашої уяви.

Найважливіші історичні документи подані в рубриці «Свідчать документи».

Розміщені в підручнику карти сприятимуть формуванню Ваших просторових уявлень про історичні події.

Запитання й завдання як репродуктивного, так і творчого характеру спрямовані на різні види систематизації навчального матеріалу, самостійну роботу в групі, розуміння та усвідомлення Вами історичного матеріалу.

Творчі завдання потребують не тільки засвоєння навчального матеріалу курсу всесвітньої історії, а й загальної обізнаності в сучасних проблемах соціально-економічного й політичного розвитку країн, вироблення вмінь застосовувати здобуті під час вивчення історії знання для аналізу історичних проблем і явищ сьогодення.

Деякі запитання мають «провокативний», неоднозначний характер. Вони важливі для організації дискусії в класі та формування Вашої власної оцінки складних історичних подій і явищ, для розуміння зв'язку навчального матеріалу з життям, з теперішніми суспільно-політичними, економічними, культурними подіями, морально-етичними явищами.

Нова програма з історії пропонує перелік тем для практичних занять і навчальних проектів, матеріали до яких теж можна знайти в нашому підручнику.

У сьогоднішню інформаційну добу не можна собі уявити навчання без використання інтернету та ІТ-технологій. Особливістю нашого підручника є впровадження QR-кодів, які можна сканувати Вашим смартфоном або планшетом та отримати ДОДАТКОВІ відео-, аудіоматеріали. Це аудіозаписи та відеоролики з відповідних тем, які дібрано з вільних джерел. Наприклад, коли Ви бачите на полях підручника QR-код, Ви можете сканувати його та переглянути відео. Для цього необхідно таке.

1. Скачати на PlayMarket або AppStore QR-Сканер і встановити додаток (якщо немає вбудованого додатка). Також Ви можете користуватися QR-додатком у налаштуваннях Viber.

2. Відкрити додаток QR-Сканер, дозволити йому використовувати камеру Вашого смартфона (або планшета), навести камеру на QR-код, помістивши його в зазначені рамки на екрані.

3. Після сканування QR-коду — обрати дію «Перейти на сайт».

Очевидно, таким чином наш паперовий підручник більше відповідає потребам сучасної учнівської молоді.


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація