Войти
Закрыть

Вступ до історії 5 клас Власов 2013

5 Клас

 

Розділ 1 - Звідки і як історики довідуються про минуле

§ 1. Подорож починається, або Істоpiя як наука

§ 2. Його величність Час, або Що таке хронологія

§ 3. Коли речі починають говорити, або Що таке археологія

§ 4. Знайомі незнайомці, або Історія в символах і знаках

§ 5. Провідники в минуле, або Писемні джерела в історії

§ 6. Родинне дерево, або Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому. Практичне заняття № 1

§ 7. Не просто слова, або Мова як джерело знань про минуле

§ 8. Загадкові назви, або Які найменування в рідному місті (селі) нагадують про минуле. Практичне заняття № 2

§ 9. На крилах пісні, або Історія і фольклор

§ 10. Чи можна побачити минуле, або Історія на карті

Прочитайте на дозвіллі

Козацька слава - Пригода в древньому Херсонесі - Скарби українського степу

Розділ 2 - Про що і про кого розповідає історія

§ 11. Безіменні та відомі герої, або Люди в історії

§ 12. Битви, подорожі, відкриття, або Події в історії

§ 13. Хліб насущний, або Повсякденне життя за часів Київської Русі

§ 14. Відома та чута в усіх кінцях землі, або Найвизначніші події Київської Русі

§ 15. І слава, і воля, або Українське козацтво в битвах і походах

§ 16. Садок вишневий коло хати, або Українське село та місто у 18–19 ст.

§ 17. Світло науки та знання, або Перші університети в Україні

§ 18. Буремні роки, або Українська революція та перші десятиліття більшовицької влади

§ 19. І знову бій, або Україна в Другій світовій війні

§ 20. У сучасній Україні, або Україна незалежна

§ 21. Пісенний край завзяття і труда, або Про що і про кого розповідає історія рідного краю. Практичне заняття № 3

Прочитайте на дозвіллі

На перехрестях таємної війни - Княжі настанови - Віщі слова - Царгородські дива - Двобій

Розділ 3 - Чому пам’ятки культури належать до історичної спадщини

§ 22. Воздаючи хвалу Богові, або Найвідоміші храми України

§ 23. Богоподібні лики, або Ікони як історичні пам’ятки

§ 24. Джерела мудрості, або Книги та мініатюри

§ 25. Кам’яний літопис, або Фортеці, замки та палаци України

§ 26. Міські таємниці, або Вулиці та площі України як свідки минулого

§ 27. Під зеленим шатром, або Парки і сади України

§ 28. На сторожі пам’яті, або Які історичні пам’ятки рідного краю розповідають про минуле. Практичне заняття № 4

§ 29. Подорож триває, або Пригадаймо найважливіше. Практичне заняття № 5

Прочитайте на дозвіллі

Під зеленим шатром Софіївки - Легенди старого замку - Книга-мандрівниця - Зерна мудрості - Чудотворна ікона

 

Завантажити підручник з Історії України 5 клас Власов 2013

  
 
 
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ
 
Споконвіку жили на нашій землі люди: вирощу­вали хліб, плекали сади, вихо­ву­вали дітей, нав­чаючи їх, як бути зав­зятими й несхитними. Бо щиро хотіли, щоб рідна земля квітла й багатшала. Тися­чолітній досвід, отриманий у спадок від попередніх поколінь, свідчив, що те омріяне бажання справ­дить­ся, якщо кожен день їхнь­ого життя закарбуєть­ся в пам’яті й стане надбанням нащадків. Отож заповідали вони своїм дітям народну мудрість: «Майбутнє неможли­ве без минулого».
Приз­на­чення цього підруч­ника – бути першим щаблем у вив­­ченні минулого Батьківщини. Тому і називається курс «Вступ до історії». Підручник знайомитиме з минулим України, вчитиме ро­зуміти події давніх часів, ба­чити в їхнь­ому вирі долі окремих людей. Маємо надію, що знайомство з історією Укра­їни та її діячами – видатними держав­никами, ученими, полководцями, поетами й художниками, сумлінними та щирими трудівниками – не залишить вас байдужими й допоможе стати в майбутнь­ому справжніми доброт­ворцями на своїй землі.  
майбутнь­ому справжніми доброт­ворцями на своїй землі. Підруч­ник побудо­вано так, щоб ви мали змогу не тіль­ки дізнаватися про минулі часи на теренах України, а й відчувати себе дослідниками минув­шини. Уже на перших уроках ви довідаєтесь, як саме вчені-історики досліджують події, що відбулися. Щоб не зійти на манівці, відтворюючи картини минулого, історики звіряють свої виснов­ки з історичними джерелами – так на­зи­вають різноманітні матеріали, що є свідками минулих подій. Без історич­них джерел немає історії. Ось чому підруч­ник нав­чатиме вас працю­вати з історич­ними джерелами – урив­ками з давніх книжок, спогадів, свідченнями оче­видців, фотографіями.
 Усі події, про які дізна­ватиметеся з підруч­ника, відбу­валися в пев­ний час. Історики на­зи­вають його датою. Датам та подіям прис­вя­чено хронологічні задачі: щоб їх розв’язати, ви, як справжні знавці минулого, будете об­числю­вати, скіль­ки років минуло від пев­ної події до сь­огодення, скіль­ки років пройшло між подіями тощо.
Усі події минулого роз­горталися на певній території. Для істориків дуже важли­во точ­но встанов­лю­вати місце подій. Ць­ого можна нав­читися, вправ­ляю­чись з історич­ною картою. 
скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація