Історія України 7 клас Гісем
- 27-10-2022, 22:14
- 449
Розділ 1. Виникнення і встановлення Київської Русі
§ 1. Вступ до середньовічної історії України
§ 2. Східні слов’яни — предки українців у VI—IX ст.
§ 3. Виникнення та становлення Київської Русі
§ 4. Князювання Ігоря та Ольги
Практичне заняття №1: «Князь Святослав та його походи»
Узагальнення за темою: «Виникнення та становлення Київської Русі»
Розділ 2. Держава Київська Русь наприкінці Х — у першій половині ХІ ст.
§ 6. Князювання Володимира Великого
§ 7. Київська Русь за правління Ярослава Мудрого
Практичне заняття №2: «Християнська релігія і церква в житті руського суспільства»
Розділ 3. Держава Київська Русь у другій половині ХІ — у першій половині ХІІІ ст.
§ 11. Посилення великокнязівської влади за Володимира Мономаха та Мстислава Великого
§ 14-15. Культура Київської Русі в другій половині ХІ — першій половині ХІІІ ст.
Розділ 4. Галицько-Волинська держава
§ 16. Утворення Галицько-Волинської держави
Практичне заняття №4: «Зовнішня політика князя Данила Романовича»
§ 19. Правління нащадків Данила Галицького. Загибель Галицько-Волинського князівства
§ 20. Культура Галицько-Волинської держави
Запитання та завдання для узагальнення за темою «Галицько-Волинська держава»
Розділ 5. Українські землі в складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина XIV—XV ст.)
§ 21-22. Українські землі у складі Великого князівства Литовського
§ 24. Соціальна структура населення українських земель у другій половині XIV—XV ст.
§ 25. Господарський розвиток українських земель у другій половині XIV—XV ст.
§ 26. Культура українських земель у другій половині XIV—XV ст.
Практичне заняття №5: «Повсякденне життя та взаємовідносини населення України в XIV—XV ст.»
ЛЮБІ ДРУЗІ!
У цьому навчальному році ви вивчатимете систематичний курс історії України. Він дозволить вам сформувати уявлення про події далекого минулого нашої Батьківщини — від Великого розселення слов’ян (V-VIII) до початку XVI ст.
Надійним помічником у цьому стане підручник, який ви тримаєте в руках. Пропонуємо вам кілька порад, дотримання яких є запорукою успішної роботи з ним на уроках і вдома. Перед початком роботи з підручником необхідно ознайомитися за змістом з його структурою. Матеріал підручника об’єднано у три теми, кожна з яких містить декілька параграфів, які в свою чергу поділяються на пункти. У тексті ви зустрінете виділені слова і дати. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу. Важливу роль для розуміння матеріалу мають численні ілюстрації і карти. Розглядаючи ілюстрації, обов’язково звертайте увагу на підписи до них, які пояснюють зміст зображеного. Історичні карти допоможуть вам з’ясувати, де саме відбувалися події, про які йдеться в тексті, або які зміни вони спричинили. Обов’язково опрацьовуйте включені до параграфів вставки з уривками історичних джерел (спогадів сучасників, документів тощо) і цікавих фактів. Вони сприятимуть повнішому осмисленню матеріалу в цілому.
Після кожного параграфа подані запитання і завдання. Звертайте увагу на умовні позначки поряд з ними. Вони допоможуть вам краще зрозуміти, що і як необхідно виконувати. Закінчивши навчальну тему, ви матимете можливість підсумувати вивчений матеріал за наведеними після неї узагальнюючими запитаннями і завданнями.
Кожна тема містить одне-два практичні заняття за розглянутим матеріалом. Готуючись до них, необхідно спочатку опрацювати розміщений на його початку навчальний текст, а потім, опираючись на рекомендації вчителя, виконати завдання. Результати роботи обговорюються разом з іншими учнями на наступному уроці.
Взявши до уваги ці поради, перегорніть наступну сторінку й розпочніть знайомство з історією.
Коментарі (0)