Войти
Закрыть

Історія України 7 клас Гісем

7 Клас

 

Розділ 1. Виникнення і встановлення Київської Русі

§ 1. Вступ до середньовічної історії України

§ 2. Східні слов’яни — предки українців у VI—IX ст.

§ 3. Виникнення та становлення Київської Русі

§ 4. Князювання Ігоря та Ольги

§ 5. Князювання Святослава

Практичне заняття №1: «Князь Святослав та його походи»

Узагальнення за темою: «Виникнення та становлення Київської Русі»

Розділ 2. Держава Київська Русь наприкінці Х — у першій половині ХІ ст.

§ 6. Князювання Володимира Великого

§ 7. Київська Русь за правління Ярослава Мудрого

§ 8. Культура Київської Русі

§ 9. Суспільний, політичний устрій та господарське життя Київської Русі наприкінці X — у першій половині XI ст.

Практичне заняття №2: «Християнська релігія і церква в житті руського суспільства»

Запитання та завдання для узагальнення за темою «Київська Русь наприкінці X — у першій половині XI ст.»

Розділ 3. Держава Київська Русь у другій половині ХІ — у першій половині ХІІІ ст.

§ 10. Правління Ярославичів

§ 11. Посилення великокнязівської влади за Володимира Мономаха та Мстислава Великого

§ 12-13. Причини роздробленості Київської Русі. Розвиток Київського, Переяславського і Чернігово-Сіверського, Галицького і Волинського князівств

§ 14-15. Культура Київської Русі в другій половині ХІ — першій половині ХІІІ ст.

Практичне заняття №3: «Літописи і твори давньоруської літератури «Повчання дітям», «Слово о полку Ігоревім» як історичні джерела

Запитання та завдання для узагальнення за темою «Держава Київська Русь у другій половині XI — першій половині XIII ст.»

Розділ 4. Галицько-Волинська держава

§ 16. Утворення Галицько-Волинської держави

§ 17-18. Монголо-татарська навала. Утворення Золотої Орди. Відновлення Галицько-Волинського князівства за Данила Галицького

Практичне заняття №4: «Зовнішня політика князя Данила Романовича»

§ 19. Правління нащадків Данила Галицького. Загибель Галицько-Волинського князівства

§ 20. Культура Галицько-Волинської держави

Запитання та завдання для узагальнення за темою «Галицько-Волинська держава»

Розділ 5. Українські землі в складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина XIV—XV ст.)

§ 21-22. Українські землі у складі Великого князівства Литовського

§ 23. Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії, Кримського ханства та Османської імперії

§ 24. Соціальна структура населення українських земель у другій половині XIV—XV ст.

§ 25. Господарський розвиток українських земель у другій половині XIV—XV ст.

§ 26. Культура українських земель у другій половині XIV—XV ст.

Практичне заняття №5: «Повсякденне життя та взаємовідносини населення України в XIV—XV ст.»

Запитання та завдання для узагальнення за темою «Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина XIV-XV ст.)»

Словник термінів

Запам’ятайте дати


Завантажити підручник з Історії України 7 клас Гісем, Мартинюк

 

 

 

ЛЮБІ ДРУЗІ!

У цьому навчальному році ви вивчатимете систематичний курс історії України. Він дозволить вам сформувати уявлення про події далекого минулого нашої Батьківщини — від Великого розселення слов’ян (V-VIII) до початку XVI ст.

Надійним помічником у цьому стане підручник, який ви тримаєте в руках. Пропонуємо вам кілька порад, дотримання яких є запорукою успішної роботи з ним на уроках і вдома. Перед початком роботи з підручником необхідно ознайомитися за змістом з його структурою. Матеріал підручника об’єднано у три теми, кожна з яких містить декілька параграфів, які в свою чергу поділяються на пункти. У тексті ви зустрінете виділені слова і дати. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу. Важливу роль для розуміння матеріалу мають численні ілюстрації і карти. Розглядаючи ілюстрації, обов’язково звертайте увагу на підписи до них, які пояснюють зміст зображеного. Історичні карти допоможуть вам з’ясувати, де саме відбувалися події, про які йдеться в тексті, або які зміни вони спричинили. Обов’язково опрацьовуйте включені до параграфів вставки з уривками історичних джерел (спогадів сучасників, документів тощо) і цікавих фактів. Вони сприятимуть повнішому осмисленню матеріалу в цілому.

Після кожного параграфа подані запитання і завдання. Звертайте увагу на умовні позначки поряд з ними. Вони допоможуть вам краще зрозуміти, що і як необхідно виконувати. Закінчивши навчальну тему, ви матимете можливість підсумувати вивчений матеріал за наведеними після неї узагальнюючими запитаннями і завданнями.

Кожна тема містить одне-два практичні заняття за розглянутим матеріалом. Готуючись до них, необхідно спочатку опрацювати розміщений на його початку навчальний текст, а потім, опираючись на рекомендації вчителя, виконати завдання. Результати роботи обговорюються разом з іншими учнями на наступному уроці.

Взявши до уваги ці поради, перегорніть наступну сторінку й розпочніть знайомство з історією.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація