Войти
Закрыть

Українська література 9 клас Борзенко, Лобусова (Повторне видання) 2022

9 Клас

 

Вступ

Усна народна творчість

Усна народна творчість

Родинно-побутові ліричні пісні

Народні балади

Давня література

Українська середньовічна література XI—XV століть

Перекладна література

Оригінальна література княжої Руси-України

«Слово о полку Ігоревім»: історичні події в художньому викладі

Ренесанс і Бароко в українській літературі

Григорій Сковорода (1722—1794)

Нова українська література

Нова українська література

Іван Котляревський (1769—1838)

Григорій Квітка-Основ’яненко (1778—1843)

Література українського романтизму

Петро Гулак-Артемовський (1790—1865)

Євген Гребінка (1812—1848)

Микола Гоголь (1809—1852)

Тарас Шевченко (1814—1861)

Пантелеймон Куліш (1819—1897)

Марко Вовчок (1833—1907)

Словник термінів і понять


Завантажити підручник з Української літератури 9 клас Борзенко, Лобусова (Повторне видання) 2022

  
 
 

Дорогі дев’ятикласники та дев’ятикласниці, запрошуємо до творчого діалогу!

У самій людській природі закладена особлива потреба пізнавати світ. Щоб її задовольнити, хтось вирушає в далекі мандри до екзотичних країв, а хтось поринає в захопливі уявні світи, витворені майстрами слова. В обох випадках допитливому мандрівникові не завадив би путівник із корисними порадами. Таким путівником для школярів є підручник: саме він допомагає орієнтуватись у складних і заплутаних літературних маршрутах.

Ми живемо у світі, у якому не обійтися без правил, норм і стандартів. І цей підручник написаний не довільно: він повною мірою відповідає чинній шкільній програмі. Саме вона рекомендує до вивчення коло українських письменників, письменниць та їхніх творів, а також формулює основні вимоги до обсягу знань, що їх мають засвоїти учні. Згідно з програмою в підручнику застосовано історико-хронологічний принцип подання навчального матеріалу. Це означає, що явища української літератури розглядаються в історичній послідовності — від початків і до останньої чверті XIX століття. Відповідає програмі й поділ підручника на частини. Це невеликий вступ теоретичного характеру й розділи «Усна народна творчість», «Давня література» та «Нова українська література».

Підручник знайомить із літературними явищами, створеними в різний час. Для кращого сприйняття літератури минулих епох необхідно залучати знання з народознавства, історії, географії, деяких інших наукових дисциплін, оскільки вони допомагають скласти уявлення про своєрідність тієї доби, якій належить художній твір. У підручнику широко використано біографічний матеріал, за потреби наведено також доречні паралелі зі світової літератури й мистецтва.

Хоч би яким змістовним був підручник, він не стане ефективним без учнівської співпраці.

У діалозі з літературним твором дуже важливі готовність сприймати чуже слово й повага до поглядів, що відрізняються від наших. Головне — ініціатива й бажання вступати у творчий діалог. Підручник лише дає при цьому корисні й кваліфіковані поради, полегшуючи сприйняття складних художніх явищ. Він запрошує до літературного спілкування — пошуку «спільної мови» між читачем або читачкою і твором, допомагає чуже й незнайоме зробити близьким і зрозумілим.

Тож не залишайтеся пасивними й байдужими, беріть активну участь у пошуках відповідей на питання, які порушуються в літературних творах. Підручник завжди запропонує інформацію для роздумів та низку завдань дискусійного характеру, що спонукають до самостійного пошуку й формування власної думки.

І насамкінець важлива порада: не полишайте читання! Воно вимагає значно більших зусиль, ніж, наприклад, перегляд телепрограм, однак усі ці зусилля абсолютно виправдані. Адже саме завдяки літературі ми вчимося критично й незалежно мислити, висловлювати власні думки, а не повторювати чужі слова й нав'язані засобами масової інформації стереотипні судження. Книжки не лише розважають, вони допомагають нам залишатися собою та водночас свідомо вдосконалювати й розвивати свою особистість.

Захопливого читання та успіхів на шляху до знань!

Допоможуть вам на цьому шляху запитання та завдання, які ми згрупували за такими рубриками:

  • Опрацьовуємо прочитане
  • Ділимося читацьким досвідом
  • Досліджуємо самостійно
  • Сприймаємо, аналізуємо, інтерпретуємо художній твір
  • Запрошуємо до дискусії
  • Виявляємо обізнаність у сфері культури
  • Виявляємо творчі здібності
  • Готуємо проєкт
  • ПОВТОРЮЄМО ТА УЗАГАЛЬНЮЄМО

Щоб вам було легше орієнтуватися в підручнику, ми розробили систему позначень його окремих розділів:

  • Вступ
  • Усна народна творчість
  • Давня література
  • Нова українська література
  • Словник термінів і понять

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація