Войти
Закрыть

Всесвітня історія 11 клас Гісем, Мартинюк (профільний рівень)

11 Клас

 

§ 1. Вступ

Розділ I. Облаштування післявоєнного світу

§ 2. Створення нової системи міжнародних відносин

§ 3. Формування біполярного світу

Розділ II. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства

§ 4—5. Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної Європи

§ 6. Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи

§ 7—8. США та Канада

§ 9—10. Велика Британія та Франція

§ 11—12. ФРН та Італія

Практичне заняття. Процеси демократизації в країнах Західної Європи й Америки у другій половині XX — на початку XXI ст.: причини, специфіка, наслідки

Розділ III. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси

§ 13. Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940 — першій половині 1950-х рр.

§ 14. Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950—1960-х рр.

§ 15. Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр.

§ 16—17. Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст.

Практичне заняття. Вплив політичних процесів у СРСР на розвиток країн Центрально-Східної Європи в 1945—1991 рр.

Розділ IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку

§ 18. Японія

§ 19. Китай

§ 20. Індія

§ 21. Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання

§ 22—23. Країни Африки

§ 24—25. Країни Латинської Америки

Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав

Розділ V. Міжнародні відносини

§ 26—27. Міжнародні відносини в 1950—1980-ті рр.

§ 28—29. Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст.

Практичне заняття. Війни у В’єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини

Практичне заняття. Агресія Росії проти України та її вплив на міжнародні відносини

Розділ VI. Повсякденне життя і культура

§ 30—31. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Розвиток науки і техніки

§ 32—33. Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині XX — на початку XXI ст.

Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, інформаційне) суспільства: тяглість та зміни

Узагальнення до курсу

Основні події

Основні поняття й терміни

Плани-схеми для самостійної роботи з підручником і додатковою літературою

 

Завантажити підручник з Всесвітньої історії 11 клас Гісем, Мартинюк (профільний рівень)
 
 
11-klas-vsesvitnja-istorija-gisem-2019-prof.pdf [10.61 Mb] (cкачиваний: 6)
 

Шановні одинадцятикласники та одинадцятикласниці!

В 11 класі ви завершуєте вивчення курсу всесвітньої історії. Запорукою успішної роботи на уроках і вдома, як і в попередні роки, залишається вміння працювати з підручником. Перш ніж розпочати, необхідно ознайомитися зі змістом підручника та його структурою.

Матеріал об’єднано в шість розділів, кожен із яких містить параграфи, які, у свою чергу, складаються з окремих пунктів. У тексті ви зустрінете виділені слова і дати. На них необхідно звертати особливу увагу. Історію, як ви вже знаєте, неможливо засвоїти без знання її термінології та хронології.

Краще опанувати навчальний матеріал допоможуть історичні документи, ілюстрації, таблиці й схеми. Працюючи з параграфом, необхідно обов’язково прочитати включені до нього документи і відповісти на запитання. Розглядаючи ілюстрації, звертайте увагу на підписи, що пояснюють зміст зображеного. Систематизувати уявлення про те, як розгорталися події, із якими ви ознайомилися, допоможуть таблиці. Схеми розкривають зв’язки між складовими історичних явищ, процесів тощо.

Наприкінці параграфів містяться висновки, які привертають увагу до провідних ідей, розкритих у тексті. Запитання і завдання спрямовані на формування різноманітних умінь та навичок. Звертайте увагу на умовні позначення поряд із ними, які підкажуть вам, як необхідно виконувати завдання.

Завершивши розгляд теоретичного матеріалу розділу, ви зможете розвинути набуті вміння й навички на практичному занятті та підсумувати свої знання за допомогою узагальнюючих запитань і завдань. Тестові завдання дадуть вам змогу самостійно перевірити рівень набутих знань і підготуватися до тематичного оцінювання.

У кінці підручника розміщені хронологічна таблиця, словник основних термінів і понять та плани-схеми для самостійної роботи з підручником і додатковими джерелами.

Підручник супроводжується електронним освітнім ресурсом interactive.ranok.com.ua, де розміщено завдання на узагальнення знань та тестові завдання до розділів, що виконуються в режимі онлайн.

Сальвадор Далі. Розщеплення атома. 1947 р.

Віктор Вазарелі. Вега 200. 1968 р.

Дем'єн Герст. Фізична неможливість смерті у свідомості живого. 1991 р.

Бенксі. Граффіті «Дівчинка з червоною кулею». Лондон. 2002 р.

Розподіл на рубрики полегшить вашу роботу з підручником.

• За цим параграфом ви зможете — ця рубрика містить стислий виклад основних навчальних завдань до параграфа.

• Пригадайте — запитання і завдання цієї рубрики дозволять вам пригадати те з раніше вивченого, що допоможе краще зрозуміти новий матеріал.

• Документи розповідають — наведені тут фрагменти історичних джерел необхідно прочитати й дати відповідь на поставлені запитання.

• Цікаві факти — тут ви знайдете додаткову інформацію, пов’язану зі змістом параграфа.

• Постать в історії — у рубриці міститься інформація про історичних діячів і діячок, що мали вплив на події.

• Словник — тут пояснюються наведені в тексті нові терміни й поняття.

• Висновки — у цій рубриці подано стислий виклад провідних думок, розкритих у тексті параграфа.

• Запитання та завдання — тут розміщені запитання і завдання до параграфів, структуровані в чотири групи.

Бажаємо успіхів!


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду