Всесвітня історія 7 клас Д’ячков
- 30-03-2022, 17:18
- 506
§1. Цивілізаційна спадщина Стародавнього світу
§2. Вступ до історії Середніх віків
Розділ І. Перші середньовічні держави
§3. Велике переселення народів і його наслідки
§4. Франкська держава у V—IX ст
§5. Візантія — спадкоємиця Римської імперії. Злети й падіння
§6. Практичне заняття. Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій
§7. Виникнення ісламу. Арабський халіфат і його розпад
Розділ ІІ. Середньовічний світ Західної Європи
§10. Практичне заняття. Замок. Рицарські традиції. Життя селян
§12. Життя середньовічного міста
§13. Повсякденне життя людей у Середні віки
Розділ III. Європейське суспільство і держави в Х—ХV ст.
§14. Епоха вікінгів (VIII—XI ст.)
§15. Практичне заняття. Хрестові походи. Наслідки Хрестових походів
§20. Італія та Іспанія в Середні віки
Розділ IV. Матеріальний і духовний світ Європейського Середньовіччя
§21. Наукові і технічні досягнення Середньовіччя. Друкарство
§22. Практичне заняття. Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента
§23. Християнська церква й середньовічне суспільство
§24. Християнські храми в житті й культурі Середньовіччя
§25. Культура Середньовіччя. Раннє Відродження й гуманізм
Розділ V. Країни Центральної та Східної Європи в X—XV ст.
§26. Західні слов’яни та їхні сусіди в Середні віки
§27. Виникнення й зміцнення Московської держави. Монгольська навала на Русь
§28. Новгородська боярська республіка
Розділ VI. Середньовічний Схід
§29. Утворення Османської імперії
§30. «Піднебесна імперія» у Середні віки
§31. Країни й народи Індії в Середні віки
Середні віки в історії людства
Підручник містить обов’язковий обсяг навчального матеріалу, усі необхідні теоретичні відомості й поняття. До методичного апарату входять фрагменти історичних джерел та запитання до них, додаткова інформація, а також різнорівневі завдання та запитання на осмислення й закріплення вивченого матеріалу. Схеми та ілюстрації підручника допоможуть краще засвоїти основні факти й поняття курсу.
Призначено для учнів 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Коментарі (0)