Історія України 9 клас Гісем, Мартинюк
- 10-09-2022, 01:13
- 2 498
Вступ
§1. Вступ до історії України кінця XVIII
Розділ І. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.
§2. Наддніпрянська Україна у складі Російської імперії
§3. Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин цієї доби
§4. Соціально-економічний розвиток Наддніпрянської України
§5. Початок українського національного відродження
§6. Російський та польський визвольні рухи. Соціальні протести
Розділ ІI. Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.
§7. Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії
§8. Початок українського національного відродження
§9. Європейська революція 1848—1849 рр. на західноукраїнських землях
Практичне заняття. Альманах «Русалка Дністровая». Галицько-руська матиця
Розділ ІIІ. Культура України кінця XVIII — першої половини XIX ст.
§10. Культура України. Розвиток освіти, науки та літератури
§11. Культура України. Розвиток театру, музики, образотворчого мистецтва та архітектури
Практичне заняття. Повсякденне життя
Наш край наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.
Розділ ІV. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст.
§12. Наддніпрянська Україна в системі тогочасних міжнародних відносин
§13. Ліквідація кріпацтва та реформи 60—70-х рр. XIX ст.
§14. Особливості модернізації промисловості й сільського господарства
§15. Місто і село: життя в пореформену добу
§16. Український національний рух наприкінці 50-х — у 60-х рр. XIX ст.
§17. Український національний рух наприкінці 60-х — у 90-х рр. XIX ст.
§18. Національне відродження кримських татар. Соціал-демократичний та земський рухи
Розділ V. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст.
§19—20. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині XIX ст.
§21. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60—80-ті рр. XIX ст.
Розділ VІ. Українські землі у складі Російської імперії на початку XX ст.
§23. Соціально-економічний розвиток українських земель
§24. Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні
§25. Події революції 1905—1907 рр. на українських землях
§26. Наддніпрянська Україна в 1907—1914 рр.
Розділ VІІ. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії на початку XX ст.
§27. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку XX ст.
§28—29. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на початку XX ст.
Розділ VІІІ. Культура України в середині XІХ — на початку XX ст.
§30—31. Розвиток освіти й науки
§32. Українська література, театр, музика в другій половині XIX — на початку XX ст.
§33. Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині XIX — на початку XX ст.
Шановні дев'ятикласники і дев'ятикласниці!
Запорукою успішної роботи на уроках і вдома є вміння працювати з підручником. Тож ознайомимося з його структурою. Матеріал поділено на вісім розділів, що містять кілька параграфів, які, у свою чергу, складаються з пунктів. Дати основних подій, поняття і терміни, імена історичних діячів, на які слід звернути увагу та запам’ятати, виділені в тексті чорним шрифтом. Окремими врізками подаються тлумачення найважливіших понять.
На початку параграфа подані запитання, які допоможуть вам пригадати раніше вивчений матеріал і підготуватися до сприйняття нового.
Важливе значення для засвоєння матеріалу мають історичні документи, ілюстрації, карти й схеми. Працюючи з параграфом, необхідно обов’язково прочитати вміщені до нього документи і відповісти на запитання до них. Розглядаючи ілюстрації, звертайте увагу на підписи, що пояснюють зміст зображеного. Робота з історичною картою сприятиме формуванню уявлень про те, де відбувалися події і які зміни вони спричинили. Наведені в параграфах схеми розкривають зв’язки між складовими історичних явищ, пояснюють їх особливості тощо. Параграфи завершуються висновками, які допоможуть вам визначити розглянуті в них провідні ідеї.
Перевірити свої знання вам дозволять запитання і завдання, наведені після кожного параграфа. Підсумувати матеріал розділу ви зможете за допомогою узагальнюючих запитань і завдань.
У кінці підручника ви знайдете додатки: плани-схеми для самостійної роботи з підручником та додатковою літературою, словник основних термінів і понять, перелік основних подій.
Проте не завжди інформації, наведеної в підручнику, достатньо для того, щоб підготуватися до уроків, зокрема до практичних занять, які потребують опрацювання додаткових джерел. А можливо, у вас виникне бажання поглибити свої знання та знати більше, ніж написано в підручнику. Із цією метою автори створили електронний освітній ресурс, на якому розміщено цікаву додаткову інформацію, фрагменти документів та запитання до них, тести для самоконтролю, які виконуються в режимі онлайн, тощо. Усе це ви знайдете за електронною адресою: interactive.ranok.com.ua.
Посилання на електронні матеріали розташовано на сторінках підручника спеціальною позначкою.
Також у підручнику вам зустрічатимуться символи, що позначають окремі рубрики, кожна з яких має своє призначення.
Документи розповідають — тут наведені фрагменти історичних джерел та запитання до них.
Постать в історії — під такою рубрикою вміщено інформацію про видатних історичних діячів, яка допоможе вам зрозуміти їхній внесок в історію.
Цікаві факти — у цій рубриці ви знайдете чимало цікавих відомостей, пов’язаних зі змістом параграфа.
Висновки — ця рубрика завершує параграф і містить стислий виклад провідних думок, розкритих у його тексті.
Запитання та завдання
Ця рубрика містить запитання й завдання до параграфів, що поділяються на чотири групи.
Перевірте, як ви запам’ятали — наведені тут запитання дозволять вам здійснити самоперевірку й переконатися, чи добре ви запам’ятали матеріал підручника.
Подумайте й дайте відповідь» — ці запитання спрямовані на осмислення прочитаного.
Виконайте завдання — виконання цих завдань формуватиме ваші навчальні вміння (працювати з картою, складати плани, таблиці тощо).
Творче завдання — тут ви знайдете чимало цікавих завдань, що виконуються з використанням додаткової літератури або ресурсів Інтернету.
Коментарі (0)