Войти
Закрыть

Українська література 8 клас Слоньовська (повторне видання) 2022

8 Клас

 

Художня література як одна з форм духовної діяльності людини

Усна народна творчість

Українські історичні пісні

Пісні Марусі Чурай

Українські народні думи

Героїчний епос українського народу

Узагальнюємо вивчене в розділі «Усна народна творчість»

Світ української поезії

Світ української поезії

Тарас Шевченко (1814—1861)

Леся Українка (1871—1913)

Володимир Сосюра (1898—1965)

Володимир Підпалий (1936—1973)

Василь Голобородько (нар. 1945 р.)

Із сучасної української поезії (кінець XX — початок XXI століття)

Із сучасної української поезії (кінець XX — початок XXI століття)

Василь Герасим’юк (нар. 1956 р.)

Іван Малкович (нар. 1961 р.)

Анатолій Мойсієнко (нар. 1948 р.)

Ігор Павлюк (нар. 1967 р.)

Галина Кирпа (нар. 1950 р.)

Узагальнюємо вивчене в розділах «Світ української поезії» та «Із сучасної української поезії»

Національна драма

Національна драма

Іван Карпенко-Карий (1845—1907)

Театр і драматичні твори: з часів Стародавньої Греції до сьогодні

Узагальнюємо вивчене в розділі «Національна драма»

З української прози

З української прози

Михайло Коцюбинський (1864—1913)

Олександр Довженко (1894—1956)

Ніна Бічуя (нар. 1937 р.)

Володимир Дрозд (1939—2003)

Юрій Винничук (нар. 1952 р.)

Узагальнюємо вивчене в розділі «З української прози»

Український гумор

Засоби гумору їхня роль і значення в художньому творі

Валентин Чемерис (нар. 1936)

Узагальнюємо вивчене в розділі «Український гумор»

Література рідного краю

Письменники — цвіт нації

Підсумковий урок

Розуміємо, знаємо, вміємо, застосовуємо на практиці

Літературознавчий словничок

 


Завантажити підручник з Української літератури 8 клас Слоньовська (повторне видання) 2022

  
 
 

Електронна сторінка підручника

http://ukrlit8standart.e-litera.com.ua/

Підручник відповідає змісту й вимогам чинної шкільної програми. Запропоновано короткі цікаві біографії письменників, повністю - віршовані й оптимально скорочені драматичні й прозові художні тексти. Фахово розроблений методичний апарат для знайомства з життєписом кожного митця й текстуального вивчення творів, доцільний поділ на рубрики скеровуватимуть процес читання в продуктивне русло й спонукатимуть школярів до уважної роботи над текстом.

Проблемні запитання та цікаві завдання рубрики «Діалог із текстом» побудовано за принципом зростання складності: від репродуктивних, спрямованих насамперед на перевірку належного сприйняття тексту, до проблемних та евристичних.

Сформувати навички порівняльного аналізу покликана рубрика «Діалоги текстів». Вона допоможе учням осягнути зв’язок між літературними творами, спонукатиме поміркувати, як різні письменники інтерпретують споріднені теми, образи-характери, чому до них звертаються. Крім того, завдання рубрики апелюють до знань, отриманих з інших предметів, зокрема історії, географії та зарубіжної літератури.

Мета рубрики «Мистецькі діалоги», супроводжуваної якісним ілюстративним рядом, - вчити розуміння інших видів мистецтва, передусім малярства, а також театру, кіно. Належне сприйняття картин, порівняння їх із вивченими літературними творами дозволить збагнути внутрішньохудожні й загальнокультурні чинники літературного процесу.

Різні види роботи з художніми текстами й елементами теорії літератури, диференційовані та випереджувальні за своїм змістом запитання, цікаві завдання для самостійної пошукової роботи, а також діяльність у «малих» групах, вдало застосований «метод проектів», інтегроване навчання здатні забезпечити успішне засвоєння передбаченого чинною програмою матеріалу з української літератури, реалізувати навчальну, виховну і розвивальну мету на кожному окремому уроці, ненав’язливо й толерантно виховувати яскраву особистість, діяльного патріота, свідомого громадянина.

У «Літературознавчому словничку» наприкінці підручника подано основні поняття, категорії і значення інструментарію теорії літератури, адаптовані до учнівського розуміння.

ДОРОГІ ВОСЬМИКЛАСНИКИ!

У вас за плечима вже великий багаж знань і чимало прочитаних книг. Сподіваємося, вам припадуть до душі художні твори про минуле України, перше кохання ваших літературних ровесників, чудові сучасні поезії, з якими ви ознайомитеся на уроках української літератури цього року. Маємо надію, що вони розширять ваш світогляд і допоможуть реалізувати ваші творчі здібності.

Процес читання подібний до процесу спілкування: це своєрідний діалог між вами і текстом. Ви краще зрозумієте літературний твір, отримаєте насолоду від читання за допомогою рубрики «Діалог із текстом».

Відповідаючи на запитання цієї рубрики, ви перевірите, чи уважно читали текст, з’ясуєте його художні особливості, схарактеризуєте образи твору.

Осягнути зв’язок між літературними творами вам допоможе рубрика «Діалоги текстів». Крім того, вона спонукатиме пригадати вивчене з інших предметів, зокрема історії.

Щоб відповісти на ці запитання, треба поміркувати, як різні письменники інтерпретують схожі теми, образи, чому до них звертаються.

Рубрика «Мистецькі діалоги» вчитиме вас розуміти інші види мистецтва, передусім малярство, а також театр, кінематограф. Ви уважно, крок за кроком, «читатимете» картини, порівнюватимете їх із вивченими літературними творами, збагнете, що між ними спільного і як вони впливають на людину.

Ви кмітливі, налаштовані на перемоги і звершення молоді українці третього тисячоліття. У ваших руках книга - найбільше духовне досягнення людства. Ми хочемо, щоб вона стала для вас не тільки джерелом знань, а й доброю наставницею і порадницею.


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду