Войти
Закрыть

Всесвітня історія 10 клас Полянський (рівень стандарту)

10 Клас

 

Вступ

Розділ І. Передумови Першої світової війни. Війна та революції

§ 1. Початок і розгортання Першої світової війни

§ 2. Міжнаціональні конфлікти та крах багатонаціональних імперій у період Першої світової війни

§ 3. Події 1917-1918 рр.

Матеріал до практичного заняття «Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту й тилу»

Узагальнення до розділу І «Передумови Першої світової війни. Війна та революції»

Розділ II. Облаштування повоєнного світу

§ 4. Паризька мирна конференція та мирні договори

§ 5. Міжнародні договори 1921-1929 рр. Версальська система

Матеріал до практичного заняття «Вогнища напруження в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння»

Узагальнення до розділу II «Облаштування повоєнного світу»

Розділ III. Провідні держави світу в міжвоєнний період

§ 6. Сполучені Штати Америки

§ 7. Велика Британія

§ 8. Франція

§ 9. Італія

§ 10. Німеччина

§ 11. Радянський Союз

§ 12. Виклики міжвоєнного часу

Матеріал до практичного заняття «Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю»

Узагальнення до розділу III «Провідні держави світу в міжвоєнний період»

Розділ IV. Держави Центрально-Східної Європи

§ 13. Польща й Чехословаччина в міжвоєнний період

§ 14. Угорщина, Румунія, Болгарія та Югославія в міжвоєнний період

Матеріал до практичного заняття «Центрально-Східна Європа: вибір між демократією та авторитаризмом»

Узагальнення до розділу IV «Держави Центрально-Східної Європи»

Розділ V. Держави Азії та Латинської Америки

§ 15. Японія, Китай та Індія в міжвоєнний період

§ 16. Країни Передньої Азії та Латинської Америки в міжвоєнний період

Матеріал до практичного заняття «Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів»

Узагальнення до розділу V «Держави Азії та Латинської Америки»

Розділ VI. Причини Другої світової війни

§ 17. Назрівання Другої світової війни

§ 18. Утворення трьох вогнищ світової війни. Політика «умиротворення» агресора

§ 19. Світ на порозі війни

Матеріал до практичного заняття «Міжнародні відносини в другій половині 1930-х років у світлі історичних джерел»

Узагальнення до розділу VI «Передумови Другої світової війни»

Розділ VII. Друга світова війна (1939–1945)

§ 20. Початок і розгортання Другої світової війни

§ 21. Події 1941-1942 рр.

§ 22. Корінний перелом у Другій світовій війні

§ 23. Завершальний етап Другої світової війни. Розгром держав «Осі»

§ 24. Завершення й наслідки Другої світової війни. Міжнародні судові процеси над воєнними злочинцями

Матеріал до практичного заняття «Примусова праця в Третьому рейху»

Узагальнення до розділу VII «Друга світова війна»

Розділ VIII. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період

§ 25. Найважливіші досягнення науки та техніки. Література

§ 26. Нові напрями в мистецтві

 

Завантажити підручник з Всесвітньої історії 10 клас Полянський (рівень стандарту)
 

10-klas-vsesvitnja-istorija-poljanskij-2018.pdf [15.12 Mb] (cкачиваний: 0)
 
 

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ

У 10 класі Ви продовжите вивчати всесвітню історію (1914-1945). Перед Вами підручник, створений на засадах компетентнішого підходу. У сучасному світі Вам необхідно набути потрібних умінь і навичок, знайти своє місце в суспільстві. Компетентніший підхід полегшить Вам навчальну діяльність, допоможе в майбутньому свідомо вибрати професію.

Компетентність включає обізнаність, ініціативність, практичність, комунікацію, самовираження, соціальні й громадянські навички, роботу з цифровими носіями, а найголовніше — уміння вчитися, уміння працювати з інформацією.

Оволодівши компетентнішим підходом, Ви зможете зробити усвідомлений вибір, застосувати на практиці набуті знання та вміння.

Текстова частина підручника складається зі вступу й восьми розділів. Кожен розділ розпочинається з блоку «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності», а закінчується «Узагальненням», у якому стисло викладено ключові тези вивченого матеріалу.

Залежно від складності й обсягу матеріалу, розділи поділено на параграфи. Зверніть увагу на запитання перед параграфом. Вони допоможуть Вам повторити й узагальнити матеріал, вивчений у 9 класі.

Важливою складовою підручника є рубрика «Свідчення» - висловлювання істориків, відомих політиків, військових діячів, митців, пересічних людей, які були свідками описуваних подій. Історичний опис минулого не завжди є фотографічною копією подій. Деякі події були забуті чи спотворені, деякі — міфологізовані. У підручнику наведено суперечливі, а подеколи й протилежні оцінки фактів чи історичних постатей. До висловлювань подано запитання й завдання.

На проблемні запитання зазвичай немає однозначних відповідей. Це не випадково, адже їх також називають «відкритими» запитаннями. Використовуючи вміщені в підручнику матеріали, Ви дійдете власних висновків щодо подій минулого й зможете перевірити свої навички з критичного оцінювання історичних джерел, навчитеся переконливо захищати власну думку не тільки на уроці чи в позаурочний час, а й у багатьох життєвих ситуаціях.

Пошуковим і проблемним є також характер більшості запитань і завдань вищого рівня складності, які починаються словами: «Чи вважаєте Ви, що...», «Як, на Вашу думку,..», «Висловте власне ставлення...» та ін.

Кожен параграф завершується запитаннями та завданнями різного ступеня складності — від простих до більш складних. Вони спрямовані на закріплення набутих знань, навичок і компетентностей.

У підручнику чимало історичних карт, які допоможуть Вам сформувати географічне уявлення про події, а також краще засвоїти історичні факти.

Таблиці, схеми й діаграми містять різноманітний статистичний матеріал, який не обов’язково запам’ятовувати. Він допоможе Вам виробити навички з аналізування статистичних даних та оперування ними. Також цей матеріал є джерелом додаткових аргументів на підтвердження або спростування певних оцінок чи поглядів.

Фотографії, малюнки, зокрема й карикатури, фотокопії історичних документів є самостійним джерелом інформації. До них також подано запитання й завдання проблемно-пошукового характеру. Для зручності опрацювання змісту того чи того параграфа пояснення понять наведено не наприкінці підручника, а безпосередньо в тексті як словник.

Найважливіші факти, події, дати й імена виділені в тексті іншим шрифтом. До історичних термінів і понять, розуміння й застосування яких передбачено навчальною програмою й вимогами до зовнішнього незалежного оцінювання, подано пояснення.

Також у підручнику вміщено матеріали до практичних занять, у яких використано уривки з історичних документів та ілюстративний матеріал. Подані до них завдання та запитання спонукатимуть Вас порівнювати, систематизувати й узагальнювати історичні події, теорії та явища.

Успіхів Вам у навчанні!

Автор


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація