Всесвітня історія 6 клас Пометун, Мороз
- 25-04-2022, 12:52
- 587
Повторення і вступ
§ 1. Що вивчає історія Стародавнього світу
§ 2. Практичне заняття. Як здійснюють відлік часу в історії Стародавнього світу
Розділ І. Життя людей за первісних часів
§ 3. Як і коли з'явилися на Землі прадавні люди
§ 4. Як відбувалося господарювання первісної людини
§ 5. Як було організовано життя суспільства за первісних часів
§ 6. У чому особливості організації влади за первісний часів
§ 7. Як за первісних часів виникали мистецтво і релігійні вірування
§ 8. Практичне заняття. Де і як жили первісні люди на території сучасної України
§ 9. Яку археологічну культуру називають трипільською
Розділ ІІ. Цивілізації Стародавнього Сходу
Тема 1. Стародавній Єгипет
§ 10. У чому особливості природи і господарства Стародавнього Єгипту
§ 11. Якою була структура держави і суспільства в Стародавньому Єгипті
§ 12. Як відбувався розквіт і занепад Єгипетської держави в II тис. до н.е.
§ 13. Що відкрила світу культура Стародавнього Єгипту
§ 14. Практичне заняття. У чому особливості релігії і міфів Стародавнього Єгипту
Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кімерійсько-скіфський світ
§ 15. У чому особливості розвитку держав Дворіччя
§ 16. Як розвивались у давнину Фінікія й Палестина
§ 17. Якою була Передня Азія в І тис. до н.е.
§ 18. Хто і як проживав на території сучасної України в залізному віці
§ 19. Практичне заняття. Що Геродот писав про скіфів
Тема 3. Стародавні Індія та Китай
§ 20. У чому особливості цивілізацій Стародавньої Індії
§ 21. Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії
§ 22—23. У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю
§ 24. Практичне заняття. Як у Стародавньому Китаї розвивалися наукові знання, писемність й освіта
Розділ ІІІ. Історія Стародавньої Греції
Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації
§ 25. Якими були природа і населення Стародавньої Греції
§ 26. У чому особливості Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій
§ 27. Що можна дізнатися про давньогрецьке суспільство з поем Гомера
§ 28. Практичне заняття. Як давньогрецька міфологія і релігія відображали світосприйняття людей
§ 29. Як розвивалася Греція у VIІІ—VI ст. до н.е.
§ 30. У чому значення Великої грецької колонізації
§ 31. Як відбувалося становлення Афінського поліса
§ 32. Практичне заняття. У чому особливості Спартанської держави, побуту і виховання спартанців
Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби
§ 33. Яким був перебіг греко-перських війн
§ 34. Як в Афінах утверджувалася демократія
§ 35. У чому особливості господарювання і повсякденного життя у Стародавній Греції V ст. до н.е.
§ 36. Яку роль відігравали наука, освіта і спорт в Афінському полісі
§ 37. У чому полягала причина піднесення Македонії
§ 38. Практичне заняття. У чому значення давньогрецького мистецтва
Тема 3. Доба еллінізму
§ 40. У чому сутність еллінізму й особливості елліністичних держав
§ 41. Як за елліністичної доби розвивалася культура
Розділ ІV. Історія Стародавнього Риму
Тема 1. Стародавній Рим за царської та республіканської доби
§ 44. Якою була Римська республіка в V–ІІІ ст. до н.е.
§ 45. Як утворилася Римська середземноморська держава
§ 46. Якими були релігія і традиції давніх римлян
§ 47. У чому особливості суспільно-політичної боротьби в Римі в ІІ–І ст. до н.е.
§ 48. Як з’явився Перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру Цезаря
§ 49. Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря
Тема 2. Римська імперія
§ 50. Як і коли розпочався період імперії
§ 51. Яким було повсякденне життя римлян
§ 52. У чому особливості Римської імперії в III — на початку IV ст.
§ 53. Коли і як виникло християнство
§ 54. Практичне заняття. У чому цінність культури Стародавнього Риму
§ 55. Чому занепала Західна Римська імперія
Шановні шестикласники!
У 5 класі ви вже ознайомилися з наукою історією, з тим, як жили і працювали люди в минулому, як захищали Батьківщину та створювали неповторну культуру. Ви зрозуміли зв’язок між народами, історія яких пов’язана з територією сучасної України. Відтепер ви будете вивчати ІСТОРІЮ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ. У мандрівці в далекі часи основним вашим супутником стане цей підручник. Але ним необхідно вміти користуватися.
Насамперед зверніть увагу, що ваші помічники — це спеціальні позначки — піктограми, що полегшують роботу з підручником на уроках і вдома.
«Перевірте засвоєне на уроці» — таку рубрику ви знайдете після кожного параграфа. Надруковані звичайним шрифтом запитання і завдання простіші і спрямовані на повторення змісту параграфа. Завдання, виділені курсивом, є складнішими, тому що перевіряють ваше загальне розуміння матеріалу уроку. Не залишайте їх поза увагою, намагайтеся дати відповіді на всі типи запитань.
Рубрика «Домашнє завдання» позначає завдання, котрі передбачають міркування над темою уроку, відвідування бібліотеки, екскурсії і пошук інформації в Інтернеті. Перед виконанням домашнього завдання обов’язково повторіть матеріал теми за підручником і дайте відповіді на запитання попередньої рубрики.
У тексті підручника ви зустрінетеся зі словами, позначеними в різний спосіб:
поняття чи дати, надруковані жирним шрифтом, як-от «держава», необхідно запам’ятати і вміти їх пояснювати; допоможуть вам у цьому їх визначення, подані в рамках;
імена діячів і назви, спеціально виділені у програмі, набрані жирним курсивом, інші імена, назви, важливі поняття, без яких неможливо відтворити історичну розповідь, виділені світлим курсивом, наприклад «форум» (усі ці слова потребують вашої уваги, адже без з’ясування їхнього значення буде складно зрозуміти текст і відповісти на запитання); значення окремих слів розтлумачуються збоку або внизу сторінки.
Під час уроків ви працюватимете в парах і групах, у загальному колі. Для цього варто пригадати правила такої роботи, які ви знаєте з 5 класу.
Бажаємо вам цікавих уроків і відкриттів! Сподіваємося, що знання з історії, допитливість і старанність сприятимуть вашому зростанню й успіхам, допоможуть зрозуміти день минулий, сьогоднішній і прийдешній!
Коментарі (0)