§ 1–2. Вступ до середньовічної історії України
Розділ 1. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КИЇВСЬКОЇ РУС
§ 3. Східнослов’янські племена – предки українців – напередодні утворення держави
§ 4. Утворення Київської Русі
§ 5. Київська Русь за перших Рюриковичів
§ 6. Князь Святослав та його походи за історичними джерелами. Практичне заняття 1
Перевірте, чого навчилися з теми
Розділ 2. КИЇВСЬКА РУСЬ наприкінці 10 – у першій половині 11 ст.
§ 7. Київська держава за часів князя Володимира Великого
§ 8. Київська держава за правління Ярослава Мудрого
§ 9. Писемність, освіта, архітектура та монументальний живопис Київської Русі доби розквіту
§ 10. Суспільне та господарське життя за доби розквіту Київської Русі
§ 11. Християнська релігія і церква в житті давньоруського суспільства. Практичне заняття 2
Перевірте, чого навчилися з теми
Розділ 3. КИЇВСЬКА РУСЬ у другій половині 11 – першій половині 13 ст.
§ 12. Київська Русь за наступників Ярослава
§ 13. Київська Русь за Володимира Мономаха та його сина
§ 14. Політичне та мистецьке життя Київського, Чернігівського, Переяславського князівств доби роздробленості
§ 15. Галицьке та Волинське князівства в другій половині 12 ст.
§ 16. Твори давньоруської літератури як історичні джерела. Практичне заняття 3
Перевірте, чого навчилися з теми
Розділ 4. ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА
§ 17. Галицько-Волинська держава: від створення до монгольської навали
§ 18. Монгольська навала на українські землі
§ 19. Зовнішня політика князя Данила Романовича за літописними джерелами. Практичне заняття 4
§ 20. Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків
§ 21. Розвиток освіти, літописання, архітектури та малярства в Галицько-Волинській державі
Перевірте, чого навчилися з теми
Розділ 5. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ ВЕЛИКОГО КНЯЗІВСТВА ЛИТОВСЬКОГО ТА ІНШИХ ДЕРЖАВ (друга половина 14-15 ст.)
§ 22. Українські землі у складі Великого князівства Литовського та Польського королівства
§ 23. Крим та українське Причорномор’я. Українські землі у складі Угорщини, Молдови та Московії
§ 24. Суспільне та господарське життя
§ 25. Розвиток освіти. Архітектура та образотворче мистецтво
§ 26. Повсякденне життя та взаємовідносини населення України в 14 – на початку 16 ст. Практичне заняття 5
Перевірте, чого навчилися з теми
Завантажити підручник з Історії України 7 клас Власов
Цього навчального року ви стали семикласниками, що, звичайно, сповнює
вас відчуття самоповаги й упевненості. Ще б пак! Школа тепер для вас така
передбачувана. Ви добре знаєте, що кожен навчальний рік дарує вам знайомство з новими предметами. А ті, з якими ви ознайомилися раніше, тепер треба
буде вивчати ґрунтовніше й глибше. Кожен з вас уже має улюблені предмети
та улюблених учителів. Досвід шкільного життя не раз переконував: у навчанні так багато залежить від вас самих – від вашого бажання вчитися, від
зосередженості й наполегливості, сумлінності та відповідальності. Ви дорослішаєте, і це означає, що у своєму мовленні дедалі частіше вживаєте займенник
«ми» стосовно себе й тих дорослих, які вас оточують: батьків, їхніх і ваших
друзів та знайомих, сусідів, мешканців вашого міста, земляків… Так поступово ви починаєте усвідомлювати себе частиною великої спільноти, яку називають українським народом. Україна… Яка вона – наша рідна земля? Що означає
її назва? Коли вона виникла? Хто жив на нашій землі до нас? Про що мріяли
ті, хто жив тут сотні й тисячу років тому? На ці та багато інших запитань ви
знайдете відповіді на уроках історії України в сьомому класі.
Отже, цього року ви розпочнете докладно й глибоко вивчати історію
України. Подорожуючи минулим, дізнаєтесь, яких часів сягає своїм
корінням український народ, довідаєтесь, як постали на наших теренах
держави – «відома й знана в усіх кінцях землі» Київська Русь та Галицько-Волинська держава. Не залишать вас байдужими долі гордовитих і
шляхетних князів, їхні блискучі перемоги та прикрі поразки. Зворушать
яскраві й трагічні події з історії наших міст і містечок, вразять своєю нетлінною красою й довершеністю витвори рук безіменних майстрів.
Помічником у ваших сповнених відкриттів мандрах буде цей підручник. Кожен параграф відповідає урокові. Матеріал кожного уроку поділено на пункти з назвами та на пізнавальні рубрики.
На початку параграфів пропонуємо вам пограти в історичну гру. Описи
ігор знайдете в рубриці «Історична розминка». Пропоновані ігри допоможуть вам швидко пригадати опрацьований раніше матеріал, якнайкраще
налаштуватися на вивчення нового. Аби гра пройшла швидко й організовано, залучайте до її проведення вчителя. Утім, можете грати й самостійно – для цього маєте перерву перед уроком історії.
Опрацьовувати новий матеріал починайте з рубрики, у якій запропоновано роздивитися ілюстрації – здебільшого це мистецькі пам’ятки відповідного періоду або сучасні пам’ятники, які, проте, присвячені давнім
подіям чи історичним діячам, про яких ітиметься в матеріалах уроку.
Основні історичні відомості викладено в пунктах параграфів. Їх назву
сформульовано як запитання, біля якого побачите малюнок-символ Зрозуміти, як саме переживали події, про які довідуєтеся на уроці,
тогочасні мешканці України, вам допоможуть уривки з літописів, подорожніх нотаток, листів чужинців – словом, ті історичні документи, що
збереглися від згаданої доби. Ви вже знаєте, що робота з історичним джерелом потребує спеціальних умінь, які ви вдосконалюватимете й цього
разу. Цьому сприятимуть запитання та завдання до документів. Чимало
завдань у підручнику стосується історичних пам’яток та картин на історичні теми. Застосовуючи прийоми інсценізації, рольової гри, ви матимете
нагоду стати ніби співучасниками втілених у живописі історичних подій.
Глибше зрозуміти суть історичних подій, виявити зв’язок між подіями
та їх перебіг допоможе рубрика «Історична карта». Виконуючи запропоновані в ній завдання, ви вдосконалюватимете вміння співвідносити події
в просторі та часі.
скачать dle 11.0фильмы бесплатно
Коментарі (0)