Історія України 8 клас Гісем, Мартинюк (поглиблене вивчення 2021)
- 16-10-2022, 00:46
- 782
Розділ I. Українські землі у складі Речі Посполитої (XVI — перша половина XVII ст.)
§ 1. Українські землі в першій половині XVI ст. Люблінська унія 1569 р.
§ 2—3. Соціальна структура суспільства та економічне життя на українських землях у XVI ст.
§ 4. Соціально-економічний розвиток українських земель у першій половині XVII ст.
§ 6. Укладення Берестейської церковної унії
§ 7—8. Церковне життя в першій половині XVII ст.
§ 10. Культура України першої половини XVII ст.
Розділ II. Становлення козацтва (XVI — перша половина XVII ст.)
§ 11—12. Поява українського козацтва та перших Січей
§ 13. Виникнення Запорозької Січі та Війська Запорозького
§ 14—15. Запорозька Січ — козацька республіка. Козацькі війни (повстання) кінця XVI ст.
§ 16. Походи козаків першої чверті XVII ст. П. Конашевич-Сагайдачний
§ 17—18. Козацько-селянські повстання 20—30-х рр. XVII ст.
Практичне заняття за розділом II. Становлення козацтва (XVI — перша половина XVII ст.)
Узагальнення за розділом II. Становлення козацтва (XVI — перша половина XVII ст.)
Розділ III. Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.
§ 19—20. Передумови, причини і початок Національно-визвольної війни
§ 21. Розгортання національно-визвольної боротьби в 1648—1649 рр.
§ 22. Українська козацька держава — Військо Запорозьке
§ 23—24. Воєнно-політичні події 1650—1653 рр.
§ 25—26. Українська козацька держава в системі міжнародних відносин
§ 27. Воєнно-політичні події 1654—1657 рр.
Практичне заняття за розділом III. Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.
Узагальнення за розділом III. Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.
Розділ IV. Козацька Україна наприкінці 50-х рр. XVII — на початку XVIII ст.
§ 28—29. Гетьманство І. Виговського. Розкол Гетьманщини. Андрусівське перемир’я
§ 30—31. Правобережна та Лівобережна Гетьманщина в 60—70-х рр. XVII ст.
§ 33. Слобідська Україна та Запорозька Січ у другій половині XVII ст. Кошовий отаман І. Сірко
§ 34—35. Лівобережна Гетьманщина наприкінці XVII ст. Початок гетьманства І. Мазепи
§ 36—37. Участь Гетьманщини в Північній війні. Конституція П. Орлика
§ 38—39. Церковне життя. Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст.
Практичне заняття за розділом IV. Козацька Україна наприкінці 50-х рр. XVII — на початку XVIII ст.
Узагальнення за розділом IV. Козацька Україна наприкінці 50-х рр. XVII — на початку XVIII ст.
Розділ V. Українські землі у 20—90-х рр. XVIII ст.
§ 40. Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату
§ 41. Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини
§ 42—43. Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січі
§ 44. Правобережжя та західноукраїнські землі в середині XVIII ст.
§ 45. Правобережжя та західноукраїнські землі в останній чверті XVIII ст.
§ 46—47. Культура України в другій половині XVIII ст.
Практичне заняття за розділом V. Українські землі у 20—90-х рр. XVIII ст.
Узагальнення за розділом V. Українські землі у 20—90-х рр. XVIII ст.
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи Раннього Нового часу
Практичне заняття за курсом. Історія України в контексті Раннього Нового часу
Плани-схеми для різних форм роботи
Шановні восьмикласники і восьмикласниці!
Перш ніж розпочати роботу з підручником, необхідно ознайомитися з його змістом і структурою. Матеріал у ньому об’єднано в п’ять розділів, кожен із яких містить кілька параграфів, що, у свою чергу, поділяються на пункти.
Ви вже знаєте, що історія, як і будь-яка інша наука, має власну термінологію, і її необхідно розуміти. Підручник містить дати основних подій, визначення понять і термінів, інформацію про видатних історичних осіб. Слова й дати, виділені жирним шрифтом, потребують вашої особливої уваги. Працюючи на уроках і вдома, необхідно перевіряти себе, щоб переконатися, чи правильно ви запам’ятали основні події, імена історичних осіб, нові поняття й терміни.
Параграф розпочинається стислим викладом основних навчальних завдань і запитаннями на повторення. Це допоможе вам пригадати вже відомий матеріал і підготуватися до сприйняття нового.
Важливу роль для розуміння навчального матеріалу відіграють наведені в підручнику історичні джерела, карти, ілюстрації, таблиці та схеми. Працюючи з параграфом, прочитайте підібрані до нього історичні джерела та дайте відповіді на поставлені запитання. Розглядаючи ілюстрації, обов’язково звертайте увагу на підписи, які розкривають зміст зображеного. Робота з історичною картою сприятиме формуванню уявлень про те, де відбувалися події та які зміни вони спричинили. Схеми й таблиці унаочнюють зв’язки між складовими певного історичного явища, пояснюють його особливості тощо.
На полях розміщені запитання до тексту параграфа або ілюстрацій, які сприятимуть кращому розумінню матеріалу.
Після кожного параграфа наведені запитання і завдання. Вони допоможуть вам здійснити самоперевірку, осмислити вивчений матеріал і закріпити практичні навички. За необхідності звертайтеся до додаткових джерел (атлас з історії України, енциклопедії, довідники, Інтернет тощо).
Наприкінці підручника розміщено корисні додатки: основні дати і події, термінологічний покажчик, плани-схеми для різних форм роботи, список літератури.
Підручник має інтернет-підтримку. На його сторінках розміщені QR-коди, за якими ви знайдете онлайн-тести для підготовки до тематичного контролю за кожним розділом.
Коментарі (0)