Войти
Закрыть

Історія України 9 клас Сорочинська, Гісем (нова програма)

9 Клас

 

Розділ I. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVII — в першій половині XIX ст.

§ 1. Вступ до історії України кінця XVIII—XIX ст.

§ 2. Українські землі в системі міжнародних відносин першої третини ХІХ ст.

§§ 3-4. Соціально-економічний розвиток і регіональні особливості Наддніпрянської України

§ 5. Російський та польський визвольні рухи у Наддніпрянській Україні

§ 6. Початок українського національного відродження у Наддніпрянщині

Практичне заняття №1. Програмні документи Кирило-Мефодіївського братства. «Тарас Шевченко та український національний рух»

Розділ II. Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

§ 7. Західноукраїнські землі в складі Австрійської імперії

§ 8. Початок українського національного відродження на західноукраїнських землях

§ 9. Національно-визвольний рух на західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії

Практичне заняття №2. Альманах «Русалка Дністровая». Галицько-руська матиця

Розділ III. Культура України кінця XVIII — першої половини XIX ст.

§ 10. Культура України. Розвиток освіти, науки та літератури

§ 11. Культура України. Розвиток театру, музики, образотворчого мистецтва та архітектури

Практичне заняття №3. Повсякденне життя українців наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

§ 12. Наш край наприкінці XVIII — у першій половині ХІХ ст.

Розділ IV. Наддніпрянська Україна в другій половині XIX ст.

§ 13. Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин другої половини ХІХ ст.

§ 14. Вплив імперських реформ 60–70-х рр. на розвиток Наддніпрянської України

§ 15. Особливості модернізації промисловості й сільського господарства

§ 16. Місто і село: життя у пореформену добу

§ 17. Український національний рух наприкінці 50-х – у 60-х рр. ХІХ ст. Зародження громадівського руху

§ 18. Український національний рух наприкінці 1860 — у 1880-х рр.

§ 19. Народницький, соціал-демократичний та земський рухи

Практичне заняття №4. Культурницький етап національного відродження на українських землях у складі Російської імперії: суспільні виклики

Розділ V. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини у другій половині XIX ст.

§ 20. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст.

§ 21. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60–70-ті рр. ХІХ ст.

§ 22. Перетворення Галичини на «український П’ємонт». Особливості суспільно-політичного життя на Буковині та Закарпатті у другій половині ХІХ ст.

Практичне заняття №5. Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях. Наш край у другій половині XIX ст.

Розділ VI. Наддніпрянська Україна на початку XX ст.

§ 23. Соціально-економічний розвиток Наддніпрянщини у 1900-1914 рр.

§ 24. Суспільно-політичне життя у Наддніпрянській Україні на початку ХХ ст.

§ 25. Події революції 1905–1907 рр. в Україні

§ 26. Суспільно-політичне життя у Наддніпрянській Україні в 1907–1914 рр.

Практичне заняття №6. Ідеї автономії та самостійності у програмах українських політичних партій Наддніпрянщини

Розділ VII. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії на початку XX ст.

§ 27. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХ ст.

§§ 28-29. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях

Практичне заняття №7. Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель

Розділ VIII. Культура України у середині XIX — на початку XX ст.

§§ 30-31. Розвиток освіти й науки

§ 32. Українська література, театр, музика у другій половині XIX — на початку XX ст.

§ 33. Українське образотворче мистецтво та архітектура у другій половині XIX — на початку XX ст.

Практичне заняття №8. Традиції та побут української сім'ї. Наш край на початку XX ст.

Термінологічний словник

 
 

Завантажити підручник з Історії України 9 клас Сорочинська, Гісем (нова програма)
 
 
 
 9_klas_istorija_ukrajini_sorochinska_2017.pdf [5.29 Mb] (cкачиваний: 2)
 
 
 

Нема на світі України,

Немає другого Дніпра...

Тарас Шевченко

ПЕРЕДМОВА

Підручник, що перед вами, допоможе дізнатися про нову добу української історії, котра тривала від кінця XVIII до початку XX ст. За цей час трапилося багато важливих і цікавих подій, але головною з них став початок українського національного відродження. Саме тоді українці, розділені між Австрійською та Російською імперіями, усвідомили свою єдність, належність до одного народу зі спільними мовою, історією, культурою, традиціями. Український народ, прокинувшись після тривалого «сну», почав шукати свого місця у світі.

У цих пошуках українці не були одинокими. Те саме відбувалося й у наших сусідів: чехів, словаків, поляків, угорців, білорусів, росіян та ін. Не втратили своєї актуальності й дотепер ті питання, які цим народам, а серед них і українцям, довелося вирішувати на шляху до свого національного відродження. Це створення і захист власної літературної мови, пошуки історичних коренів, написання історії власного народу, дослідження і збереження народної культури, пізніше — відстоювання цих здобутків першими національними політичними партіями, депутатами у парламентах, а іноді й зі зброєю у руках.

Отже, цей підручник розповість вам не лише про історію українських земель та події, які тут відбувалися, а й про те, як українці стали українцями, як почалася їхня боротьба за свою незалежність. Адже недарма видатний український історик Іван Лисяк-Рудницький назвав цей час «українським XIX століттям».

ЛЮБІ ДРУЗІ!

Перед тим, як розпочати вивчати новий період історії України, потрібно за змістом підручника ознайомитися з його структурою. Матеріал поділено на вісім розділів, що містять кілька параграфів, які, своєю чергою, складаються з кількох пунктів. Дати основних подій, визначення понять і термінів, персоналі! історичних діячів, на які необхідно звернути увагу і запам’ятати, виділені в тексті чорним шрифтом.

Важливе значення для засвоєння матеріалу мають історичні документи, ілюстрації, карти та схеми. Працюючи з параграфом, необхідно обов’язково прочитати поданий до нього документ і відповісти на запропоновані запитання до нього. Розглядаючи ілюстрації, звертайте увагу на підписи, що пояснюють зміст зображеного. Робота з історичною картою сприятиме формуванню уявлень про те, де відбувалися події і які зміни вони спричинили. Наведені в параграфах схеми розкривають зв’язки між складниками історичних явищ, пояснюють їх особливості тощо.

Після кожного параграфа наводяться запитання й завдання для самоконтролю рівня засвоєння матеріалу, його аналізу, формування умінь та навичок. Звертайте увагу на умовні позначення поряд із ними — вони підкажуть вам, що і як необхідно виконувати. Завершивши вивчення теми, ви зможете підсумувати її матеріал за допомогою наведених узагальнювальних завдань та здійснити самоперевірку набутих знань за тестовими завданнями.


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація