Войти
Закрыть

Всесвітня історія 9 клас Реєнт, Малій

9 Клас

 

Розділ І. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн

§ 1. Французька революція

§ 2. Правління Наполеона Бонапарта. Наполеонівські війни

§ 3. Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона

Розділ ІІ. Європа та Америка в добу революцій і національного об'єднання (1815—1870)

§ 4. Початок становлення індустріального суспільства

§ 5. Суспільні наслідки промислового перевороту. Зміни в житті та побуті різних верств населення

§ 6. Велика Британія — "майстерня світу”

§ 7. Особливості розвитку Франції, Німеччини та Австрійської імперії

§ 8. «Весна народів» у країнах Західної та Центральної Європи

§ 9. Об’єднання Німеччини

§ 10. Об’єднання Італії

§ 11. Російська імпеія у першій половині ХІХ століття

§ 12. США (1815—1870)

§ 13. Утворення незалежних держав у Латинській Америці

Розділ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX — на початку ХХ століття. Пробудження Азії

§ 14. Завершення формування індустріального суспільства в розвинутих країнах світу

§ 15. Еволюція європейської соціал-демократії: від марксизму до легальної парламентської діяльності

§ 16. Франція в останній третині XIX — на початку XX століття

§ 17. Німецька імперія

§ 18. Велика Британія

§ 19. Особливості розвитку Італії

§ 20. Економічне піднесення США

§ 21. «Великі реформи» в Російській імперії

§ 22. Австро-Угорщина в останній третині XIX — на початку XX століття

§ 23. Доба «Мейдзі» в Японії

§ 24. Китай у другій половині ХІХ — на початку XX століття

§ 25. Спроби модернізації Османської імперії та Персії (Ірану)

Розділ ІV. Міжнародні відносини (друга половина XIX — початок XX століття)

§ 26. Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX століття

§ 27. Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських держав

Розділ V. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець XVIII - початок ХХ століття)

§ 28. Культурний процес наприкінці XVIII — на початку ХХ століття

§ 29. Зародження масової культури

Словник історичних термінів і понять

 

Завантажити підручник з Всесвітньої історії 9 клас Реєнт, Малій
 
 
 
9_klas_vsesvitnja_istorija_reent_2017.pdf [22.65 Mb] (cкачиваний: 0)
 
 

ЮНІ ДРУЗІ!

У цьому навчальному році ви перегорнете ще одну сторінку з історії людства, що охоплює період кінця XVIII - початку XX ст. Ми запрошуємо вас до пізнавальної подорожі, упродовж якої ви станете свідками багатьох історичних подій. Серед них - Французька революція, завойовницькі походи Наполеона, об’єднання Італії та Німеччини, громадянська війна у СІНА, «весна народів». Це період становлення і розвитку індустріального суспільства з його цінностями та ідеалами. Ви ознайомитеся з досягненнями науки та техніки, розвитком мистецтва. Зі сторінок підручника постануть історичні діячі: імператор Франції Наполеон Бонапарт, королева Великої Британії Вікторія, канцлер Німеччини Отто фон Бісмарк, президент СІНА Авраам Лінкольн. Політика саме цих діячів багато в чому визначила особливості розвитку людства впродовж XIX ст. Серед їхніх сучасників були талановиті митці й науковці, які сприяли розвитку культури та науки.

Наскрізною ідеєю, що пронизує підручник, є теза про шляхи модернізації країн Європи, Америки та Азії. Важливо не залишити поза увагою всі компоненти цього складного процесу: економічні, політичні, соціо-культурні та релігійні.

Щоб ваша подорож стала предметною, ми пропонуємо таку структуру підручника: визначення теми, план, навчальний текст, запитання і завдання. Додаткову інформацію ви зможете отримати, використовуючи карти, ілюстрації, хронологічну таблицю, словник історичних термінів і понять.

Запитання, що подаються в тексті параграфа, покликані допомогти вам зрозуміти особливості історичного процесу кінця XVIII - початку XX ст. Рубрика «Персонали» містить біографічний матеріал, призначення якого - викликати інтерес до історичних діячів. Ми хочемо допомогти вам зрозуміти, що історію творили особи з різними характерами, почуттями, емоціями, складним шляхом пошуку істини. Через біографії діячів минулого й систему запитань-завдань ми прагнули створити умови для формування у вас самостійної оцінки їхньої діяльності, а відтак дати вам змогу використовувати здобуті знання в навчанні та повсякденному житті.

Рубрика «Документи та матеріали» дозволяє конкретизувати, доповнити, ілюструвати навчальний текст параграфа, ознайомлює вас з інтерпретаціями історичних процесів у різних країнах наприкінці XVIII - на початку XIX ст., сприяє розвитку ваших умінь проблемно-пошукового та творчого характеру. Рубрика «Перевірте себе» дозволяє закріпити навчальний матеріал, сформувати базові знання з курсу всесвітньої історії, розвинути вміння аналізувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати тощо. Система запитань і завдань сприяє формуванню критичного ставлення до історичних подій, процесів і явищ, виробленню самостійних суджень та вмінь аргументувати і відстоювати власний погляд на ту чи іншу історичну проблему, виховувати в собі почуття впевненості у власних силах. Тепер щодо рубрики «Тематичне оцінювання». Тематична атестація є заключним етапом оцінювання ваших знань і вмінь, проводиться як диференційована контрольна робота.

Зичимо успіхів на шляху пізнання!


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація