Всесвітня історія 9 клас Реєнт, Малій
- 16-03-2022, 00:55
- 484
Розділ І. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн
§ 2. Правління Наполеона Бонапарта. Наполеонівські війни
Розділ ІІ. Європа та Америка в добу революцій і національного об'єднання (1815—1870)
§ 4. Початок становлення індустріального суспільства
§ 5. Суспільні наслідки промислового перевороту. Зміни в житті та побуті різних верств населення
§ 6. Велика Британія — "майстерня світу”
§ 7. Особливості розвитку Франції, Німеччини та Австрійської імперії
§ 8. «Весна народів» у країнах Західної та Центральної Європи
§ 11. Російська імпеія у першій половині ХІХ століття
§ 13. Утворення незалежних держав у Латинській Америці
Розділ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX — на початку ХХ століття. Пробудження Азії
§ 14. Завершення формування індустріального суспільства в розвинутих країнах світу
§ 15. Еволюція європейської соціал-демократії: від марксизму до легальної парламентської діяльності
§ 16. Франція в останній третині XIX — на початку XX століття
§ 19. Особливості розвитку Італії
§ 20. Економічне піднесення США
§ 21. «Великі реформи» в Російській імперії
§ 22. Австро-Угорщина в останній третині XIX — на початку XX століття
§ 24. Китай у другій половині ХІХ — на початку XX століття
§ 25. Спроби модернізації Османської імперії та Персії (Ірану)
Розділ ІV. Міжнародні відносини (друга половина XIX — початок XX століття)
§ 26. Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX століття
§ 27. Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських держав
Розділ V. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець XVIII - початок ХХ століття)
§ 28. Культурний процес наприкінці XVIII — на початку ХХ століття
§ 29. Зародження масової культури
Словник історичних термінів і понять
ЮНІ ДРУЗІ!
У цьому навчальному році ви перегорнете ще одну сторінку з історії людства, що охоплює період кінця XVIII - початку XX ст. Ми запрошуємо вас до пізнавальної подорожі, упродовж якої ви станете свідками багатьох історичних подій. Серед них - Французька революція, завойовницькі походи Наполеона, об’єднання Італії та Німеччини, громадянська війна у СІНА, «весна народів». Це період становлення і розвитку індустріального суспільства з його цінностями та ідеалами. Ви ознайомитеся з досягненнями науки та техніки, розвитком мистецтва. Зі сторінок підручника постануть історичні діячі: імператор Франції Наполеон Бонапарт, королева Великої Британії Вікторія, канцлер Німеччини Отто фон Бісмарк, президент СІНА Авраам Лінкольн. Політика саме цих діячів багато в чому визначила особливості розвитку людства впродовж XIX ст. Серед їхніх сучасників були талановиті митці й науковці, які сприяли розвитку культури та науки.
Наскрізною ідеєю, що пронизує підручник, є теза про шляхи модернізації країн Європи, Америки та Азії. Важливо не залишити поза увагою всі компоненти цього складного процесу: економічні, політичні, соціо-культурні та релігійні.
Щоб ваша подорож стала предметною, ми пропонуємо таку структуру підручника: визначення теми, план, навчальний текст, запитання і завдання. Додаткову інформацію ви зможете отримати, використовуючи карти, ілюстрації, хронологічну таблицю, словник історичних термінів і понять.
Запитання, що подаються в тексті параграфа, покликані допомогти вам зрозуміти особливості історичного процесу кінця XVIII - початку XX ст. Рубрика «Персонали» містить біографічний матеріал, призначення якого - викликати інтерес до історичних діячів. Ми хочемо допомогти вам зрозуміти, що історію творили особи з різними характерами, почуттями, емоціями, складним шляхом пошуку істини. Через біографії діячів минулого й систему запитань-завдань ми прагнули створити умови для формування у вас самостійної оцінки їхньої діяльності, а відтак дати вам змогу використовувати здобуті знання в навчанні та повсякденному житті.
Рубрика «Документи та матеріали» дозволяє конкретизувати, доповнити, ілюструвати навчальний текст параграфа, ознайомлює вас з інтерпретаціями історичних процесів у різних країнах наприкінці XVIII - на початку XIX ст., сприяє розвитку ваших умінь проблемно-пошукового та творчого характеру. Рубрика «Перевірте себе» дозволяє закріпити навчальний матеріал, сформувати базові знання з курсу всесвітньої історії, розвинути вміння аналізувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати тощо. Система запитань і завдань сприяє формуванню критичного ставлення до історичних подій, процесів і явищ, виробленню самостійних суджень та вмінь аргументувати і відстоювати власний погляд на ту чи іншу історичну проблему, виховувати в собі почуття впевненості у власних силах. Тепер щодо рубрики «Тематичне оцінювання». Тематична атестація є заключним етапом оцінювання ваших знань і вмінь, проводиться як диференційована контрольна робота.
Зичимо успіхів на шляху пізнання!
Коментарі (0)