Войти
Закрыть

Історія України 9 клас Гісем, Мартинюк (поглиблене вивчення)

9 Клас

 

§1. Вступ до історії України кінця XVIII — початку XX ст.

Розділ I. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

§2. Наддніпрянська Україна у складі Російської імперії

§3. Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин цієї доби

§4. Соціально-економічний розвиток

§5—6. Початок українського національного відродження

§7. Російський та польський визвольні рухи. Соціальні протести

Практичне заняття. Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства. Т. Шевченко та український національний рух

Розділ II. Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

§8. Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії

§9. Початок українського національного відродження

§10—11. Європейська революція 1848—1849 рр. на західноукраїнських землях

Практичне заняття. Альманах «Русалка Дністровая». Галицько-руська матиця

Розділ III. Культура України кінця XVIII — першої половини XIX ст.

§12—13. Культура України. Розвиток освіти, науки та літератури

§14. Культура України. Розвиток театру, музики, образотворчого мистецтва та архітектури

Практичне заняття. Повсякденне життя

Наш край наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

Розділ IV. Українські землі у складі російської імперії в другій половині XIX ст.

§15. Наддніпрянська Україна в системі тогочасних міжнародних відносин

§16—17. Ліквідація кріпацтва та реформи 60—70-х рр. XIX ст.

§18. Особливості модернізації промисловості та сільського господарства

§19. Місто і село: життя в пореформену добу

§20. Український національний рух наприкінці 50-х — у 60-х рр. XIX ст.

§21—22. Український національний рух наприкінці 60-х — у 90-х рр. XIX ст.

§23. Національне відродження кримських татар. Соціал-демократичний та земський рухи

Практичне заняття. Культурницький етап національного відродження на українських землях у складі Російської імперії: суспільні виклики

Розділ V. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст.

§24—25. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині XIX ст.

§26—27. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60—90-ті рр. XIX ст.

§28. Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині XIX ст.

Практичне заняття. Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях

Наш край у другій половині XIX ст.

Розділ VI. Українські землі у складі російської імперії на початку XX ст.

§29. Соціально-економічний розвиток українських земель

§30. Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні

§31—32. Події революції 1905—1907 рр. на українських землях

§33. Наддніпрянська Україна в 1907—1914 рр.

Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини

Розділ VII. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії на початку XX ст.

§34. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку XX ст.

§35—36. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на початку XX ст.

Практичне заняття. Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель

Розділ VIII. Культура України в середині XIX — на початку XX ст.

§37—38. Розвиток освіти й науки

§39. Українська література, театр, музика в другій половині XIX — на початку XX ст.

§40. Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині XIX — на початку XX ст.

Практичне заняття. Традиції та побут української сім'ї

Наш край на початку XX ст.

Узагальнення за курсом історії України кінця XVIII — початку XX ст.

Основні терміни та поняття

Основні події

 
 

Завантажити підручник з Історії України 9 клас Гісем, Мартинюк (поглиблене вивчення)
 

 

 

Перед тим як розпочати вивчення нового періоду історії України, необхідно за змістом підручника ознайомитися з його структурою. Матеріал об’єднано у вісім розділів, що містять кілька параграфів, які, у свою чергу, складаються з кількох пунктів. Дати основних подій, поняття і терміни, імена історичних діячів, на які необхідно звернути увагу і запам’ятати, виділені в тексті чорним шрифтом. Окремими врізками подаються тлумачення найважливіших понять.
Важливе значення для засвоєння матеріалу мають історичні документи, ілюстрації, карти й схеми. Працюючи з параграфом, необхідно обов’язково прочитати включені до нього документи і відповісти на запитання до них. Розглядаючи ілюстрації, звертайте увагу на підписи, що пояснюють зміст зображеного. До деяких із них слід виконати завдання. Робота з історичною картою сприятиме формуванню уявлень про те, де відбувалися події і які зміни вони спричинили. Наведені в параграфах схеми розкривають зв’язки між складовими історичних явищ, пояснюють їх особливості тощо.  
Параграфи завершуються висновками, які допоможуть вам визначити розглянуті в них провідні ідеї. 
 Перевірити свої знання вам дозволять запитання і завдання, наведені після кожного параграфа. Підсумувати матеріал розділу ви зможете за допомогою узагальнюючих запитань і завдань.
 У кінці підручника ви знайдете додатки: плани-схеми для самостійної роботи з підручником та додатковою літературою; визначення основних термінів і понять; хронологічну таблицю основних подій.
Проте не завжди інформації, наведеної в підручнику, достатньо для того, щоб підготуватися до уроків, зокрема до практичних занять, які потребують опрацювання додаткових джерел. А можливо, у вас виникне бажання поглибити свої знання та знати більше, ніж написано в підручнику. Із цією метою автори створили електронний освітній ресурс, на якому розміщено цікаву додаткову інформацію, фрагменти документів та запитання до них, тести для самоконтролю тощо. Усе це ви знайдете за електронною адресою: interactive. ranok.com.ua. Посилання на електронні матеріали розміщено на сторінках підручника спеціальною позначкою і . 
Деякий матеріал параграфів об’єднано у спеціальні рубрики. 
  За цим параграфом ви зможете — стислий виклад основних навчальних завдань.
 Пригадайте — запитання, що допоможуть пригадати з вивченого раніше те, що необхідно для розуміння нового матеріалу.
 Документи розповідають — фрагменти історичних джерел і запитання до них.
 Постать в історії — інформація про видатних історичних діячів, яка допоможе зрозуміти їх внесок в історію.
 Цікаві факти — цікава додаткова інформація про історичні події, пов’язані зі змістом матеріалу параграфа.
 Висновки — стислий виклад провідних думок, розкритих у тексті параграфа.
 Запитання та завдання — запитання й завдання до параграфів, що поділяються на чотири групи:
 Перевірте, як ви запам’ятали — наведені тут запитання дозволять вам здійснити самоперевірку й переконатися, чи добре ви запам’ятали розглянутий матеріал.
Подумайте і дайте відповідь — запитання цієї групи спрямовані на осмислення прочитаного й розвиток на підставі цього вмінь давати розгорнуту відповідь.
Виконайте завдання — тут розміщені завдання, спрямовані на формування й розвиток умінь працювати з історичною картою, складати плани, таблиці тощо.
Творче завдання — тут ви знайдете багато цікавих завдань, що виконуються за вказівкою вчителя або тими учнями, які прагнуть поглибити свої знання за допомогою додаткової літератури або ресурсів Інтернету. 

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація