Войти
Закрыть

Хімія 11 клас Савчин­ (рівень стандарту)

11 клас

 

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

§ 1. Періодичний закон у світлі сучасних уявлень про електронну будову атомів

§ 2. Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів. Електронні та графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів

§ 3. Явище періодичної зміни властивостей елементів та їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів

Повторюємо й узагальнюємо тему 1 «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»

Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини

§ 4. Види хімічних зв'язків: йонний зв'язок

§ 5. Види хімічних зв'язків: ковалентний зв'язок

§ 6. Види хімічних зв'язків: водневий зв'язок

§ 7. Види хімічних зв'язків: металічний зв'язок

§ 8. Кристалічний та аморфний стани твердих речовин

§ 9. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови

Повторюємо й узагальнюємо тему 2 «Хімічний зв'язок і будова речовин»

Тема 3. Хімічні реакції

§ 10. Необоротні й оборотні хімічні процеси

§ 11. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє

§ 12. Гідроліз солей

§ 13. Поняття про гальванічний елемент як джерело електричного струму

§ 14. Розрахункові задачі на обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції

Повторюємо й узагальнюємо тему 3 «Хімічні реакції»

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

§ 15. Неметали. Загальна характеристика неметалів, їхні фізичні властивості

§ 16. Алотропія. Алотропні модифікації неметалічних елементів

§ 17. Адсорбція

§ 18. Окисні й відновні властивості неметалів

§ 19. Застосування неметалів. Біологічне значення неметалічних елементів

§ 20. Оксиди неметалічних елементів, їхній вміст в атмосфері

§ 21. Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном

§ 22. Кислоти

§ 23. Особливості взаємодії нітратної та концентрованої сульфатної кислот з металами

§ 24. Обчислення кількості речовини, маси або об'єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один з реагентів узято в надлишку

Повторюємо й узагальнюємо відомості про неметалічні елементи та їхні сполуки

§ 25. Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови

§ 26. Алюміній: фізичні та хімічні властивості

§ 27. Залізо: фізичні та хімічні властивості

§ 28. Застосування металів та їхніх сплавів

§ 29. Основи. Властивості та застосування гідроксидів Натрію та Кальцію

§ 30. Біологічне значення металічних елементів

§ 31. Середні солі

§ 32. Кислі солі. Якісні реакції на деякі йони

§ 33. Солі, їхнє поширення в природі та застосування

§ 34. Дослідження якісного складу солей

§ 35. Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей

Повторюємо й узагальнюємо відомості про металічні елементи та їхні сполуки

§ 36. Поняття про жорсткість води та способи її усунення

§ 37. Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти

§ 38. Сучасні силікатні матеріали

§ 39. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук

§ 40. Практична робота 2. Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами

Повторюємо й узагальнюємо відомості з підтеми 3 теми 4 «Неорганічні речовини та їхні властивості»

Тема 5. Хімія та прогрес людства

§ 41. Роль хімії в створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій

§ 42. Роль хімії в розв'язанні продовольчої проблеми

§ 43. Роль хімії в розв'язанні сировинної проблеми

§ 44. Роль хімії в розв'язанні енергетичної проблеми

§ 45. Роль хімії в розв'язанні екологічної проблеми

§ 46. «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією

§ 47. Видатні українські вчені-хіміки та хіміки-педагоги

Повторюємо й узагальнюємо відомості з теми 5 «Хімія та прогрес людства»

Відповіді до завдань і розрахункових задач

Додатки

Термінологічний словник

 

Завантажити підручник з Хімії 11 клас Савчин­ (рівень стандарту)
 

 

11-klas-khimija-savchin-2019.pdf [11.95 Mb] (cкачиваний: 0)
 
 

Шановні одинадцятикласники!

У цьому навчальному році ви завершуєте вивчення шкільного курсу хімії. Упродовж попередніх років ви переконалися, що хімія має величезне значення для кожної людини. Адже хімічні знання є складником загальної культури людини, а вміння застосовувати набуті знання в практичній діяльності визначає рівень її життєвої компетентності й успішної соціалізації. Загальновідомо, що світ, у якому ми живемо, — це світ речовин, з яких побудовані клітини живих організмів, і речовин, що формують наше довкілля.

В 11 класі, вивчаючи загальну хімію та хімію неорганічних сполук, ви формуватимете уявлення про цю науку як про цілісну систему вмінь, набуватимете досвіду роботи з речовинами. Використовуючи отриманий досвід, ви зможете поєднати вивчені поняття, закони й теорії органічної та неорганічної хімії, осягнути їхню універсальність і внутрішньопредметний інтегральний характер. Матеріал 11 класу передбачає можливості самостійно проводити дослідження та спостереження, виконувати практичні роботи, розв'язувати розрахункові й експериментальні задачі, створювати навчальні проекти.

Програма рівня стандарту в 11 класі передбачає вивчення п'яти тем: Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовин. Тема 3. Хімічні реакції. Тема 4. Неорганічні речовини та їхні властивості. Тема 5. Хімія та прогрес людства.

Опановуючи матеріал цих тем, ви поглибите здобуті в основній школі знання про хімічні елементи та речовини, узагальните відомості про електронну будову атомів елементів за їхнім розміщенням у періодичній системі. Вивчення властивостей речовин та їх практичне застосування сприятиме формуванню предметних і життєвих компетентностей, розвиватиме критичне, логічне та дивергентне мислення, спонукатиме до навчання впродовж життя.

Завершальна тема курсу присвячена ролі хімії в розв'язанні найважливіших проблем людства: у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, забезпеченні продуктами харчування, сировиною та енергоресурсами, а також впливу діяльності людини на навколишнє середовище. Ознайомлення з філософією «зеленої» хімії як напряму досліджень сприятиме застосуванню технологій, які внеможливлюють утворення шкідливих речовин у процесах їхнього виробництва й використання.

Підручник структуровано на окремі рубрики. На початку параграфів наведено узагальнені цілі, розкрито зміст навчального матеріалу. У тексті параграфів уміщено запитання та завдання з метою діалогічної взаємодії з цим текстом, рефлексії, формування вмінь висловлювати власні судження. Наприкінці кожного параграфа подано рубрики «Підсумовуємо вивчене» та «Завдання для самоконтролю», де вміщено різнорівневі завдання в порядку зростання складності.

Краще орієнтуватися в підручнику вам допоможуть умовні позначення рубрик. Щиро бажаю успіхів у навчанні!

Авторка


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Добавление комментария

  • Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив