Войти
Закрыть

Вступ до історії 5 клас Власов 2018

5 Клас

 

§ 1. Вступ. Що таке історія, або мандрівка в минуле

Розділ 1. Відлік часу в історії

§ 2. Відлік часу в історії, або його величність час

§ 3. Історико-культурні епохи, або від миті до вічності

§ 4. Лічба років в історії, або як розв’язувати хронологічні задачі

Розділ 2. Де відбувається історія

§ 5. Чи можна побачити минуле, або історія на карті

§ 6. Від краю до краю, або Україна на картах упродовж історії

§ 7. Навчаймося роботи з картами, або контурні карти на уроці історії

Розділ 3. Джерела до вивчення історії

§ 8. Коли речі починають говорити, або що таке археологія

§ 9. Провідники в минуле, або писемні джерела історії

§ 10. На крилах пісні, або усні джерела історії

§ 11. Довіряй, але перевіряй, або як опрацьовувати історичне джерело

§ 12. Родинне дерево, або про що можна довідатися із сімейного фотоальбому

Розділ 4. Історія України в пам'ятках

§ 13. Відома і чута в усіх кінцях землі, або пам'ятники найвизначнішим діячам Київської Русі та Галицько-Волинської держави

§ 14. І слава, і воля, або українське козацтво в народній пам’яті

§ 15. Буремні роки, або українська революція 1917—1921 рр.

§ 16. Жнива скорботи, або голодомор як геноцид українського народу

§ 17. Маки пам’яті, або Україна у Другій світовій війні

§ 18. Під високочолим небом, або Україна незалежна

§ 19. Крилатим ґрунту не треба, або про що і про кого розповідає історія рідного краю

§ 20. На сторожі пам’яті, або які історичні пам’ятки рідного краю розповідають про минуле

Розділ 5. Дослідники історії

§ 21. За літописним рядком, або як історики досліджують княжу добу

§ 22. Щоб козацька слава повік не пропала, або як історики досліджують козацьку добу

§ 23. Сторіччя ідей, або хто заклав підвалини української історичної науки

§ 24. І словом, і пензлем, або чим відрізняється наукове й мистецьке осмислення минулого

Розділ 6. Усе має минуле

§ 25. Садок вишневий коло хати, або що визначало впродовж історії заняття мешканців українських сіл

§ 26. За міськими брамами, або як упродовж історії змінилося життя в містах

§ 27. Усе має минуле, або як винаходи змінюють буденне життя

§ 28. Світло науки та знання, або якою впродовж історії була освіта і як наукові знання впливали на буденність

§ 29. Подорож триває, або пригадаймо найважливіше

 
 

Завантажити підручник з Історії України 5 клас Власов 2018

  
 
 

ВИРУШАЮЧИ В ПОДОРОЖ У МИНУЛЕ...

Споконвіку жили на нашій землі люди: вирощували хліб, плекали сади, виховували дітей, навчаючи їх, як бути завзятими й несхитними. Бо щиро хотіли, щоб рідна земля квітла й багатшала. Тисячолітній досвід, отриманий у спадок від попередніх поколінь, свідчив, що те омріяне бажання справдиться, якщо кожен день їхнього життя закарбується в пам'яті й стане надбанням нащадків. Отож заповідали вони своїм дітям народну мудрість: «Майбутнє неможливе без минулого».

Призначення цього підручника — бути першим щаблем у вивченні минулого Батьківщини. Тому і називається курс «Вступ до історії». Підручник знайомитиме з минулим України, навчатиме розуміти події давніх часів, бачити в їхньому вирі долі окремих людей. Маємо надію, що знайомство з історією України та її громадськими діячами, ученими, полководцями, поетами й художниками, сумлінними та щирими трудівниками не залишить вас байдужими й допоможе стати в майбутньому справжніми добротворцями на своїй землі.

Підручник побудовано так, щоб ви мали змогу не тільки дізнаватися про минулі часи на теренах України, а й відчувати себе дослідниками минувшини. Уже на перших уроках ви довідаєтесь, як саме вчені-історики досліджують події, що відбулися. Щоб не зійти на манівці, відтворюючи картини минулого, історики звіряють свої висновки з історичними джерелами — так називають різноманітні матеріали, що є свідками минулих подій. Без історичних джерел немає історії. Ось чому підручник навчатиме вас працювати з історичними джерелами — уривками з давніх книжок, спогадів, свідченнями очевидців, фотографіями.

Які саме завдання виконувати і як, вам також підкаже підручник: до історичних текстів, уривків із джерел, фотодокументів та ілюстрацій запропоновано завдання, що їх можна виконувати самостійно або в парах чи групах. На це вказують малюнки-символи:

попрацюйте в парах;

попрацюйте в групах.

Знайдете в тексті підручника поради, у якій послідовності опрацьовувати матеріал на уроці. На початку кожного параграфа сформульовано настанови відповідно до навчальної програми, за якою й складено підручник. Вдумливо перечитуйте ці настанови двічі — на початку уроку та наприкінці, звіряючи з ними те, чого навчилися.

Перевірити, як засвоїли матеріал уроку, вам допоможуть завдання «Перевірте та оцініть себе».

Свої враження від прочитаного та почутого на уроці, а також від власної роботи висловлюйте наприкінці кожного уроку, до чого спонукатимуть запитання, позначені малюнком.

Власні роздуми та роздуми однокласників допоможуть вам краще зрозуміти минуле, здобути з нього урок особисто для себе.

Переконані, що такі завдання не лишатимуть вас байдужими і вам обов’язково захочеться розгорнути підручник удома, поділитися враженнями зі своїми близькими. Тож не оминайте сторінок, позначених символами «Виконайте вдома».


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація