Історія України 9 клас Пометун, Гупан, Смагін
- 10-09-2022, 11:38
- 5 790
Розділ І. Українські землі в складі Російської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.
§ 2. Соціально-економічний розвиток українських земель у першій половині XIX ст.
§ 3. Початок українського національного відродження в Наддніпрянській і Слобідській Україні
§ 4. Практичне заняття. Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства
§ 5–6. Загальноросійські і польські визвольні рухи в першій половині ХІХ ст.
Перевірте свої знання з розділу І
Розділ ІІ. Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVIII — у першій половині ХІХ ст.
§ 8. Початок українського національного відродження на західноукраїнських землях
§ 9. Європейська революція 1848—1849 на західноукраїнських землях
§ 10. Практичне заняття. Галицько-руська матиця
Перевірте свої знання з розділу ІІ
Розділ ІІІ. Культура України кінця ХVІІІ — першої половини ХІХ ст.
§ 11. Освіта й наука України кінця ХVІІІ — першої половини ХІХ ст.
§ 12. Розвиток української літератури кінця ХVІІІ — першої половини ХІХ ст.
§ 14. Практичне заняття. Повсякденне життя в першій половині ХІХ ст.
Перевірте свої знання з розділу III
Розділ ІV. Наддніпрянська Україна в другій половині ХІХ ст.
§ 16. Ліквідація кріпацтва та реформи 1860–1870-х років
§ 17. Соціально-економічний розвиток підросійської України в другій половині ХІХ ст.
§ 18. Відродження українського національного руху наприкінці 50-х – на початку 60-х років ХІХ ст.
§ 19. Український національний рух у 1870–1890-х роках
§ 20. Суспільно-політичні рухи в Наддніпрянській Україні в 90-х роках ХІХ ст.
Перевірте свої знання з розділу IV
Розділ V. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.
§ 23. Українське національне відродження ХІХ ст. на західноукраїнських землях
§ 24. Суспільно-політичне життя західноукраїнських земель у 80–90-х роках XIX ст.
§ 25. Радикальний рух і політичні партії в Галичині
Перевірте свої знання з розділу V
Розділ VІ. Українські землі у складі Російської імперії на початку ХХ ст.
§ 27. Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини
§ 28. Український політичний і національний рух на початку ХХ ст.
§ 30. Політичне й громадське життя в Наддніпрянщині в 1905–1907-х роках
§ 31. Наддніпрянська Україна в 1907–1914-х роках
Перевірте свої знання з розділу VI
Розділ VІІ. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини на початку ХХ ст.
§ 32. Соціально-економічний розвиток краю на початку ХХ ст.
§ 33–34. Національне піднесення в західноукраїнських землях на початку ХХ ст.
Перевірте свої знання з розділу VII
Розділ VІІІ. Культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.
§ 36. Зрушення в соціокультурному житті України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.
§ 37. Особливості розвитку культурного життя в середині ХІХ – на початку ХХ ст.
§ 38. Розвиток живопису й архітектури
ШАНОВНІ ДЕВ'ЯТИКЛАСНИКИ!
Минулого навчального року ви розпочали вивчення нової історії України. Цьогоріч запрошуємо вас до знайомства з модерною Україною, історія якої допоможе вам осягнути складні шляхи історичного розвитку української нації та її державності.
Як і раніше, надійним помічником на шляху пізнання історії стане підручник. Користування ним буде зручнішим, коли ви розумієте, як побудовано навчальну книжку та які позначки вам допомагатимуть.
Працюючи з текстом, подумайте — перед вами завдання, які треба виконати під час або після читання тексту пункту параграфа.
Працюймо разом — завдання, які виконуватимете на уроці самостійно або разом з однокласниками в парі чи в малій групі.
Перевірте засвоєне на уроці — таку рубрику ви знайдете після кожного параграфа. Надруковані звичайним шрифтом запитання й завдання спрямовані на повторення змісту параграфа. Виділені курсивом — складніші, вони спрямовані на перевірку вашого розуміння матеріалу уроку загалом. Але не залишайте їх поза увагою, намагайтеся відповісти на всі типи запитань, працюючи в класі або вдома.
Домашнє завдання — для вдумливого виконання вдома. Більшість таких завдань передбачає дослідницьку роботу: обмірковування теми уроку, відвідування бібліотеки, проведення екскурсії чи пошук необхідної інформації в енциклопедіях, в Інтернеті тощо. Для того щоб успішно виконати домашнє завдання, обов’язково повторіть матеріал теми за підручником і дайте відповіді на запитання попередньої рубрики.
У тексті підручника вам траплятимуться слова, позначені різними шрифтами:
поняття чи дати, виділені жирним шрифтом, наприклад «Модернізація», необхідно запам’ятати й уміти пояснювати (допоможуть вам у цьому визначення виділених слів, що подані в рамках);
слова, виділені курсивом, наприклад «періодизація», потребують вашої особливої уваги, оскільки без з’ясування їхнього значення буде складно зрозуміти текст і відповісти на запитання. Значення деяких додаткових слів розтлумачено у виносках збоку та внизу сторінки.
Під час уроків ви працюватимете в парах і групах, у загальному колі. Для цього варто пригадати правила колективної роботи, які вам відомі з попередніх років.
Сподіваємося, що занурення у вир подій модерної історії нашої країни буде для вас цікавим і корисним, адже саме вони допоможуть вам розібратися в сьогоднішніх подіях у нашій країні.
З повагою й надією на співпрацю — автори
Коментарі (0)