Войти
Закрыть

Українська література 11 клас Слоньовська, Мафтин (рівень стандарту)

11 Клас

 

Повторення вивченого

Українська література «розстріляного відродження» 1920—1930-х рр. Розвиток стильових напрямів і течій

Українська література «розстріляного відродження» 1920—1930-х рр. Розвиток стильових напрямів і течій

Літературний і мистецький авангард

Літературний і мистецький авангард

Михайль Семенко (1892—1937)

Модернізм

Модернізм

Поетичне самовираження

Поетичне самовираження. Павло Тичина (1891—1967)

Поетичне самовираження. Євген Плужник (1898—1936)

Поетичне самовираження. Київські неокласики і Максим Рильський (1895—1964)

Прозове розмаїття

Прозове розмаїття. Микола Хвильовий (1893—1933)

Прозове розмаїття. Юрій Яновський (1902—1954)

Прозове розмаїття. Валер'ян Підмогильний (1901—1937)

Прозове розмаїття. Остап Вишня (1889—1956)

Модерна драматургія і театр

Модерна драматургія і театр. Микола Куліш (1892—1937)

Перлини західноукраїнської літератури

Перлини західноукраїнської літератури. Богдан-Ігор Антонич (1909—1937)

Перлини західноукраїнської літератури. Осип Турянський (1880—1933)

Література письменників-емігрантів

Література письменників-емігрантів. «Празька школа» поетів і Євген Маланюк (1897—1968)

Література письменників-емігрантів. Іван Багряний (1906—1963)

Українська література 1940—1950-х рр. В умовах репресій, ідеологічного терору і Другої світової війни

Українська література 1940—1950-х рр. В умовах репресій, ідеологічного терору і Другої світової війни

Олександр Довженко (1894—1956)

Олександр Гончар (1918—1995)

Українська література 1960—2000-х рр. Відродження багатоголосся у стильовому розвитку

Українська література 1960—2000-х рр. Відродження багатоголосся у стильовому розвитку

«Шістдесятництво» як суспільне і мистецьке явище

«Шістдесятництво» як суспільне і мистецьке явище

«Шістдесятництво» як суспільне і мистецьке явище. Василь Симоненко (1935—1963)

«Шістдесятництво» як суспільне і мистецьке явище. Дмитро Павличко (нар. 1929 р.)

«Шістдесятництво» як суспільне і мистецьке явище. Іван Драч (1936—2018)

«Шістдесятництво» як суспільне і мистецьке явище. Микола Вінграновський (1936—2004)

«Шістдесятництво» як суспільне і мистецьке явище. Григір Тютюнник (1931—1980)

«Шістдесятництво» як суспільне і мистецьке явище. Ліна Костенко (нар. 1930 р.)

«Шістдесятництво» як суспільне і мистецьке явище. Василь Стус (1938—1985)

Сучасна українська література у стильовій множинності

Сучасна українська література у стильовій множинності

Сучасна поезія

Сучасна поезія. Юрій Андрухович (нар. 1960 р.)

Сучасна поезія. Сергій Жадан (нар. 1974 р.)

Сучасна проза, есеїстика

Сучасна проза, есеїстика. Галина Пагутяк (нар. 1958 р.)

Сучасна проза, есеїстика. Юрій Андрухович (нар. 1960 р.)

Сучасна проза, есеїстика. Ярослав Мельник (нар. 1959 р.)

Узагальнення і систематизація вивченого за рік

 

Завантажити підручник з Української літератури 11 клас Слоньовська, Мафтин (рівень стандарту)

  
 
 

Додаткові матеріали, тестові завдання

Електронний додаток http://ukrlit11standart.e-litera.com.ua/

ДОРОГІ ОДИНАДЦЯТИКЛАСНИКИ Й ОДИНАДЦЯТИКЛАСНИЦІ!

Ось і розпочався ваш останній навчальний шкільний рік. Ви вже зовсім дорослі. Ви багаті духовно, маєте власну думку про всі найважливіші проблеми сучасного світу, можете сформулювати виважені відповіді на всі запитання непростого часу першої чверті ХХІ століття. Ви національно свідомі, громадянсько активні, інтелектуально зрілі, морально стійкі. Майбутнє справді належить молодим. Завтра воно запропонує вам зробити вибір, а найголовніше - дасть іще більшу свободу, яка, з одного боку, є правом бути собою, а з іншого - накладає чимало обов'язків.

«Бути щасливим, - писав Григорій Сковорода, - це пізнати себе чи свою природу, взятися за своє споріднене діло й бути з ним у злагоді із загальною потребою».

Сьогодні ви просто старшокласники й старшокласниці, оптимістично налаштована шкільна молодь. Це означає, що ви маєте в резерві кілька місяців на те, щоб виважено визначити чи підтвердити обраний вектор подальшого висхідного руху, належно підготуватися до вступу в доросле життя, і, що найголовніше, - у вас є реальна можливість мало не щодня в колективі друзів та однодумців прилучатися до вершин рідної літератури, отримувати естетичну насолоду від процесу читання художніх творів, порівнювати власну життєву позицію із вчинками й помислами літературних персонажів.

Андрій Гончар. Г. Сковорода («Сад божественних пісень») (1997)

Література - цариця мистецтв, однак вона потребує не сумлінних виконавців, а тонких знавців, сміливих відкривачів-першопрохідців. Здається просто: прочитати в підручнику, а тоді відтворити. Та тим-то й ба! У сприйманні творів красного письменства репродуктивний спосіб не дає ні естетичної насолоди, ні благодатного відчуття співавторства з письменником. Звичайно, співавторства уявного, адже, крім того, що передано словами, у художньому тексті є ще й натяки, алюзії - те, що таїться між рядками або в підтексті, тобто такі місця, які читач повинен домислювати самостійно, заповнювати їх власним життєвим досвідом. Нобелівський лауреат Ернест Гемінґвей наголошував, що художній текст подібний до айсберга, у якого 15 відсотків - над водою, а 85 - під водою.

Крім цього, талановиті художні твори існують у «малому» й «великому» часі. Переважно відразу ж після виходу друком твір автора/авторки «живе» в «малому» часі, тож чимало таємниць змістовно-смислового ряду залишаються непоміченими й нерозкодованими. Але ж натхнення, висока амплітуда творчості дають можливість письменникові випереджати свою добу. Коли ж настає «великий» час, давно написаний і навіть уже напівзабутий твір несподівано може бути прочитаний по-новому, подібно до того, як у наші дні по-новому звучать «вічні» питання в драмах Вільяма Шекспіра, як сьогодні сприймається творчість Тараса Шевченка, Лесі Українки та ін.

Процес читання подібний до процесу спілкування: це особистісний діалог між вами й автором/авторкою. Ви краще зрозумієте навчальний матеріал за допомогою рубрики «Діалог із текстом».

Відповідаючи на запитання цієї рубрики, ви перевірите, чи належно засвоїли запропонований навчальною програмою матеріал, щоб реалізувати власні літературознавчі здібності на уроках.

Осягнути зв'язок між літературними творами допоможе рубрика «Діалоги текстів». Крім того, вона спонукатиме пригадати вивчене на уроках, зокрема - історії, зарубіжної літератури, запропонує висловлювання самих письменників/письменниць, їхніх колег чи дослідників/дослідниць творчості, які допомагають розширити поле розуміння літературного тексту.

Щоб відповісти на запитання цього блока, треба поміркувати, як різні письменники інтерпретують схожі теми, образи, чому звертаються до відповідних проблем і які шляхи їх розв'язання пропонують.

Також у нашій навчальній книжці для вашої роботи запропоновано таблиці. Уважно заповнюючи їх, ви зможете систематизувати свої знання, глибше засвоїти навчальний матеріал.

Рубрика «Мистецькі діалоги» вчитиме розуміти інші види мистецтва. Ви уважно, крок за кроком «читатимете» картини, будете порівнювати їх із вивченими літературними творами, збагнете, що саме між ними спільного і як вони впливають на людину.

Високохудожній твір іще ніколи нікому не вдавалося проаналізувати в усій повноті, бо літературний текст - невичерпний. Отже, відкриття чекають і на вас особисто! Ми цінуємо вашу творчу ініціативу, яскраву уяву, сміливі умовиводи, аргументовані висновки, тому щиро запрошуємо до літературної співпраці!

Авторки вашого підручника


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду