Всесвітня історія 9 клас Д’ячков, Литовченко
- 21-03-2022, 20:22
- 6 460
§ 1. Вступ. Світ наприкінці Нового часу
Розділ I. Європа та Америка наприкінці XVIII — на початку XIX ст.
§ 2-3. Велика французька революція (1789—1799 рр.)
§ 4. Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта (1799—1815 рр.)
Розділ II. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815—1870 рр.)
§ 6. Промисловий переворот у країнах Західної Європи
§ 7. Суспільні наслідки промислового перевороту. Практичне заняття
§ 8. Велика Британія в першій половині XIX ст.
§ 9. Франція, німецькі держави, Австрійська імперія у 20—40-х рр. XIX ст.
§ 10. Революція 1848 р. у Франції. Друга республіка та Друга імперія
§ 11. «Весна народів». Революції 1848—1849 рр. у Європі
§ 12. Об'єднання Італії та Німеччини
§ 13. Російська імперія в першій половині ХІХ ст.
§ 14. США в першій половині XIX ст. Громадянська війна
§ 15. Створення незалежних держав у Латинській Америці
Розділ III. Європа та Америка в останній третині XIX — на початку XX ст.
§ 18. Франція наприкінці XIX — на початку XX ст.: від імперії до демократичної республіки
§ 19. Німецька імперія на шляху до світової війни
§ 20. Велика Британія наприкінці XIX — на початку XX ст.
§ 21. Італія: важкий шлях до єдності
§ 22. Зростання економічної та політичної могутності США наприкінці ХІХ — на початку XX ст.
§ 23. Російська імперія наприкінці XIX — на початку XX ст.: час надій і розчарувань
§ 24. Австро-Угорська імперія та держави Балканського півострова наприкінці XIX — на початку XX ст.
Розділ IV. Пробудження Азії. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ — початок ХХ ст.)
§ 25. Японія в XIX — на початку XX ст.: стрибок у світові лідери?
§ 26. «Піднебесна імперія» на шляху до революції
§ 27. «Довге» століття Османської Туреччини й Каджарської Персії
§ 29. Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст.
Розділ V. Розвиток культури (кінець ХVIII — початок ХХ ст.)
§ 30. Розвиток культури наприкінці XVIII — на початку XX ст.
§ 31. Зародження масової культури. Практичне заняття
§ 32. Світ у XIX ст.: крок у майбутнє
Додатки
Словник основних термінів і понять
Шановні дев'ятикласниці та дев'ятикласники!
Підручник зі всесвітньої історії, який ми вам пропонуємо використати під час навчання в 9 класі, допоможе зрозуміти складний та дуже цікавий період історії людства, що настав після епохи Просвітництва. Новий час набрав небачених обертів. Історія цього періоду характеризується подальшим розвитком людської цивілізації, яка стрімко наближалася до сучасності. Останній період Нового часу приваблює складними процесами у світі, державах та суспільстві, революційними подіями та яскравістю історичних постатей. У цей час людство подолало важкий шлях, спрямований до індустріальної цивілізації та свободи.
Як працювати з підручником? Наша навчальна книга містить п’ять розділів, що розподілені на 32 параграфи. Кожен розділ починається зі вступу, де розкрито основні особливості тих подій, про які в ньому розповідатиметься. Перед параграфом автори підручника формулюють і звертають увагу на головну навчальну проблему, якій присвячено матеріал. Також варто пригадати попередні події та явища, знайти відповіді на запитання, розміщені на початку кожного параграфа. Вони допоможуть повторити раніше вивчений матеріал, що має зв’язок із новим і стане в пригоді під час його опрацювання.
Як ви знаєте з досвіду минулих років, до підручника включено й практичні заняття. Вони передбачають організовану роботу в класі з різними видами історичних джерел і навчальної літератури. Завдання практичних занять виконуються самостійно, у парах або групах під керівництвом учителя.
Зверніть увагу, що всі найважливіші імена, терміни, визначення й дати, які слід запам’ятати, виділено курсивом або напівжирним шрифтом. До імен згаданих у підручнику правителів у дужках подано дати правління, для інших видатних особистостей вказано роки життя.
Основні визначення та висновки для зручності сприйняття та кращого розуміння провідних ідей подано в певній частині тексту. Вони починаються з нового рядка та виділені іншим шрифтом.
Заглибитися у світ Нового часу, насолодитися красою витворів мистецтва, побачити досягнення цивілізації та створити уявлення про те, як виглядали головні дійові особи історії, допоможуть ілюстрації. Звертайте увагу на підписи до них: вони пояснюють, що саме зображено. До деяких ілюстрацій пропонується виконати завдання.
Наприкінці кожного параграфа розміщені запитання й завдання, які дадуть вам змогу перевірити здобуті знання й навички та закріпити вивчений матеріал. Деякі з них позначені зірочкою (*). Ці завдання автори вважають найбільш цікавими та складними. їх виконання потребує осмислення й аналізу змісту нового та раніше опрацьованого навчального матеріалу.
Параграфи підручника містять уривки з історичних джерел та цікаву додаткову інформацію, що дозволить створити більш повну картину зображуваних подій та явищ. Такі тексти виділено іншим шрифтом і розміщено за спеціальними рубриками: «Люди, справи, ідеї», «Увага, джерело!», «Пропонуємо обговорити», «Очима сучасників», «Для допитливих». Як правило, параграфи завершує рубрика «Історія в документах», що дозволяє організувати цікаву роботу з різноманітними писемними джерелами.
Наприкінці підручника розміщені додатки: дати найважливіших подій останнього періоду Нового часу та словник основних термінів і понять.
Бажаємо успіхів!
Коментарі (0)