Всесвітня історія 9 клас Сорочинська, Мартинюк, Гісем
- 21-03-2022, 23:02
- 5 787
§ 1. Вступ. Світ наприкінці XVIII ст. - на початку XX ст.
Розділ I. Європа та Америка наприкінці XVIII — на початку XIX ст.
§ 2. Революція кінця XVIII ст. у Франції
§ 3. Імперія Наполеона Бонапарта та її падіння. Віденський конгрес
Розділ II. Європа та Америка у добу революцій і національного об'єднання (1815—1870 рр.)
§ 5. Велика Британія і Франція
§ 6. Німеччина, Австрійська імперія та Італія
§ 9. Утворення національних держав Німеччини та Італії
§ 10. США у першій половині XIX ст. Громадянська війна 1861-1865 рр.
§ 11. Утворення незалежних держав у Латинській Америці
Розділ III. Європа та Америка в останній третині XIX — на початку XX ст.
Розділ IV. Пробудження Азії. Міжнародні відносини (друга половина XIX — початок XX ст.)
§ 23. Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст.
Розділ V. Розвиток культури (кінець XVIII — початок XX ст.)
§ 24. Наука, техніка, філософія XIX ст.
§ 25. Література та мистецтво XIX ст. — початку XX ст.
Практичне заняття. Масова культура і дозвілля
Узагальнення до курсу: «Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» XIX століття»
ЛЮБІ ДРУЗІ!
Перш ніж розпочати вивчення нового періоду всесвітньої історії, необхідно ознайомитися зі змістом та структурою підручника, з яким ви працюватимете. Матеріал цього навчального видання об’єднано у п’ять розділів, кожен з яких містить кілька параграфів, що, своєю чергою, поділяються на пункти. Дати основних подій, історичні поняття і терміни, персоналії історичних діячів, на які необхідно звернути увагу і запам’ятати, виділені в тексті жирним шрифтом.
Важливе значення для засвоєння матеріалу мають історичні документи, ілюстрації, карти й схеми. Працюючи з параграфом, необхідно прочитати вміщений в ньому текст документа й відповісти на поставлені запитання. Розглядаючи ілюстрації, звертайте увагу на підписи, що пояснюють зміст зображеного. Робота з Історичною картою сприятиме формуванню уявлень про те, де саме відбувалися події, про які йдеться у тексті, або які зміни вони спричинили. Наведені в параграфах схеми розкривають зв’язки між складниками історичних явищ, пояснюють їх особливості тощо.
Після кожного параграфа подано запитання й завдання. Звертайте увагу на умовні позначення поряд із ними — вони підкажуть, що і як необхідно виконувати. Завершивши вивчення теми, ви зможете підсумувати опрацьований матеріал за наведеними узагальнюючими запитаннями та здійснити самоперевірку рівня засвоєних знань за тестовими завданнями.
Коментарі (0)