Войти
Закрыть

Історія України 11 клас Струкевич, Дровозюк (рівень стандарту)

11 Клас

 

Повторення. Вступ. Уроки вітчизняної історії 1914-1945 рр.

Розділ I. Україна в повоєнний період

§ 1. Україна в системі міжнародних відносин

§ 2. Внутрішньополітична ситуація

§ 3. Економічна ситуація в УРСР і радянізація західноукраїнських областей

§ 4. Національно-визвольний рух у 1944-1950-х роках

§ 5. Особливості розвитку культури

Практичне заняття 1. Повсякденне життя повоєнних років

Узагальнення до розділу І «Україна в повоєннний період»

Розділ II. Україна в умовах десталінізації

§ 6. Внутрішньополітичні перетворення 50-х років ХХ ст.

§ 7. Господарське життя УРСР

§ 8. Початок нового українського протистояння радянському режиму

§ 9. Стан культури періоду десталінізацїї

Практичне заняття 2. Феномен шістдесятництва

Узагальнення до розділу ІІ «Україна в умовах десталінізації»

Розділ III. Україна в період системної кризи радянського ладу

§ 10. Зміни в системі влади

§ 11—12. Дисидентський рух в УРСР

§ 13. Наростання економічної кризи

§ 14. Культурне життя періоду системної кризи радянського ладу

Практичне заняття 3. Український «самвидав»: теми, ідеї, автори

Узагальнення до розділу ІІІ «Україна в період системної кризи радянського ладу»

Розділ IV. Відновлення Незалежності України

§ 15. Україна в умовах «перебудови» у СРСР

§ 16. Крах командної економіки

§ 17—18. Громадсько-політичне й духовне пробудження українського суспільства. Поява неформальних організацій

§ 19. Здобуття Україною незалежності

Практичне заняття 4. Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні

Узагальнення до розділу IV «Відновлення незалежності України»

Розділ V. Становлення України як незалежної держави

§ 20. Державотворчі процеси в Україні

§ 21. Формування ринкової економіки

§ 22. Соціальні, демографічні й етносоціальні процеси в українському суспільстві

§ 23. Україна на міжнародній арені

§ 24. Помаранчева революція

§ 25. Українські суспільство та держава у 2005-2013 рр.

Практичне заняття 5. Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики й відповіді

Узагальнення до розділу V «Становлення України як незалежної держави»

Розділ VI. Творення нової України

§ 26. Революція гідності

§ 27. Збройна агресія РФ проти України

§ 28. Політичне, соціальне й економічне життя України у 2014 р. та наступні роки

§ 29. Особливості культурного розвитку сучасної України

Практичне заняття 6. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах «гібридної війни»

Узагальнення до розділу VI «Творення нової України»

 


Завантажити підручник з історії України 11 клас Струкевич, Дровозюк (рівень стандарту)
 
 
11-klas-istorija-ukrajini-strukevich-2019.pdf [34.43 Mb] (cкачиваний: 0)
 
 

Народ мій є! Народ мій завжди буде!

Ніхто не перекреслить мій народ!

В. Симоненко

Періодизація історії України другої половини ХХ — початку ХХI ст.

  • 1945-1953 рр. — повоєнні роки.
  • 1953-1964 рр. — період десталінізації, або «хрущовська відлига».
  • 1964-1985 рр. — загострення кризи радянської системи, або «застій».
  • 1985-1991 рр. — період краху радянського режиму, або «перебудова».
  • 1991-2004 рр. — період відновлення державності.
  • 2005-2010 рр. — період творення нової України.
  • 2010-2013 рр. — період реакції.
  • 2014-2019 рр. — період формування новітньої української нації.

Злочини комуністичного режиму в другій половині ХХ ст.

  • Перетворення репатріації на репресивну акцію проти українських військовополонених і цивільних осіб (остарбайтерів).
  • Обміни населенням між Польщею та УРСР у 1944-1946 рр.
  • Операція «Вісла» — 28 квітня — кінець липня 1947 р. (а також переселення виявлених груп українців у глиб Польщі до квітня 1950 р.).
  • Масові депортації 1944-1951 рр. населення західних областей УРСР у віддалені місцевості СРСР, переважно РРФСР.
  • Операція «Захід» — 21-31 жовтня 1947 р.
  • Масовий штучний голод 1946-1947 рр.
  • Продовження наступу на українські культуру, мову та церкву.
  • Ліквідація Української греко-католицької церкви в 1946-1949 рр.
  • Посилення репресій, ідеологічі кампанії в другій половині 1940-х — на початку 1950-х років (повторні арешти за тим самим звинуваченням і вироки про довічне заслання тим, хто звільнився з ГУТАБу (ГУЛАГу); «ждановщина», «лисенківщина» та ін.).
  • Політичні репресії проти української інтелігенції: шістдесятників, дисидентів, застосування каральної психіатрії, спалення українського відділу рукописів, стародруків і рідкісних книг Державної публічної бібліотеки АН УРСР ім. В. Вернадського в 1964 р.
  • Продовження цілеспрямованого знищення пам'яток історії та культури України.
  • Порушення міжнародних угод про права людини стосовно українців і всіх мешканців України.
  • Упровадження в Україні політики русифікації та дискримінації етнічних меншин.
  • Прищеплення людиноненависницьких ідеології та світогляду, формування суспільної атмосфери підозріливості.
  • Залучення українських військових до інтервенції та збройного придушення національно-визвольних рухів в Угорщині (1956), Чехословаччині (1968), Афганістані (1980-1989) — загибель тисяч українських юнаків.
  • Приховування даних про катастрофу 1986 р. на ЧАЕС, що завдало непоправної шкоди життю та здоров'ю мільйонів українців.
  • Проведення політики цілеспрямованої алкоголізації народу, що призвело до фізичної та моральної деградації частини українців.
  • Створення нестерпних умов для життя й діяльності, примусове лікування дисидентів у психіатричних лікарнях. Фізичне знищення українських дисидентів і видатних митців (А. Горська, В. Стус, В. Івасюк та інші).
  • Політичне вбивство провідних діячів національно-визвольних змагань (Л. Ребет, 1957; С. Бандера, 1959).

Шановне учнівство!

Протягом цього навчального року ви завершите вивчення історії нашої Батьківщини того часу, що найбільше вплинув на духовні й матеріальні умови сьогодення, норми й цінності, погляди та переконання, які нині визначають наше ставлення до самих себе, співгромадян, суспільства, держави та світу.

Підручник дасть можливість оцінити суспільство, зрозуміти особливості соціуму, визначити найкращі риси характеру людей та одночасно виявити вади, від яких потрібно позбавитися. Сподіваємося, що він допоможе вам — молодим особистостям, які йдуть у широкий світ дорослого життя, — зайняти гідне місце в суспільстві.

Працюючи над підручником, ми намагалися поєднати інновації та традиції. Для нас важливими є такі цінності, як добро, істина, свобода та справедливість. Ми впевнені, що вони націлюватимуть і вас у засвоєнні навчального матеріалу.

Вивчаючи предмет, ви дізнаєтеся, як найкращі представники українства боролися проти окупаційного тоталітарного радянського режиму в 40-50-х роках XX ст., про творче та вільне слово 60-80-х років XX ст. Це й міркування про те, як наш народ вирвався з лещат радянського тоталітарного режиму, як відроджувалася та утверджувалася Українська держава — величезний історичний здобуток українського народу. Як вона зазнала олігархізації, як в Україні визріло громадянське суспільство й виступило проти олігархів під час Помаранчевої революції та Революції гідності, як українці обрали європейський вектор розвитку й захищають рідну землю зі зброєю в руках. Зрештою, цей підручник про те, як окупаційний кремлівський режим намагався перетворити наших дідів і батьків на колоніальний «народ України» і як наші сучасники об’єднуються в новітню українську націю.

Поява незалежної України на політичній карті світу та її боротьба за реальний суверенітет перетворили нашу державу на вагомий суб’єкт світового геополітичного змагання. Це відобразилося й у зацікавленості західного світу українською історією. У XXI ст. наш історичний досвід дедалі більше привертає увагу світової молоді. Усе частіше студенти західних університетів обирають навчальні курси саме з історії України. Ми ж маємо можливість вивчати її як історію Батьківщини. Пишаймося цим!

Бажаємо вам успіхів та яскравих відкриттів у вивченні цього етапу нашої історії, сучасниками якої ви вже є та яку вам творити.

З повагою, автори


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду