Войти
Закрыть

Історія України 9 клас Струкевич (нова програма)

9 Клас

 

Розділ І. Українські землі в складі Російської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

§ 1. Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин

§ 2. Соціально-економічний стан Наддніпрянської України в першій половині XIX ст.

§ 3. Українське національне відродження в Наддніпрянській Україні

§ 4. Кирило-Мефодіївське братство

§ 5. Загальноросійський і польський визвольні рухи на теренах України

Розділ ІІ. Українські землі в складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

§ 6. Українські землі в складі Австрійської імперії

§ 7. Пробудження національного життя в Західній Україні

§ 8. Європейська революція 1848—1849 рр. в українських регіонах Австрійської імперії

Розділ ІІІ. Повсякденне життя та культура України наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

§ 9. Освіта і наука в Україні наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.

§ 10. Розвиток української літератури. Становлення сучасної української літературної мови

§ 11. Музика, театр, образотворче мистецтво, архітектура

Розділ ІV. Українські землі в складі Російської імперії в другій половині XIX ст.

§ 12. Україна в міжнародних відносинах у середині XIX ст.

§ 13. Селянська реформа 1861 р. та реформи 1860—1870-х років

§ 14. Модернізаційні процеси в господарському житті України

§ 15. Українське суспільство в другій половині XIX ст.

§ 16. Громадівський рух 1860-х — початку 1870-х років

§ 17. Розгортання громадівського руху в останні десятиліття XIX ст.

Розділ V. Українські землі в складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст.

§ 18. Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських земель

§ 19. Формування основних течій західноукраїнського суспільно-політичного руху

§ 20. Суспільно-політичний рух у Західній Україні в 1880—1890-х роках

§ 21. Політизація західноукраїнського руху

Розділ VІ. Україна на початку XX ст. перед викликами модернізації

§ 22. Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянської України

§ 23. Політизація українського національного руху

§ 24. Револяція 1905—1907 рр. в Україні

§ 25. Господарське, політичне й культурне життя України в 1907—1914 рр.

Розділ VІІ. Українські землі в складі Австро-Угорщини на початку XX ст. перед викликами модернізації

§ 26. Соціально-економічне становище Галичини, Буковини й Закарпаття на початку XX ст.

§ 27. Політичне й національно-культурне життя Західної України на початку XX ст.

§ 28. Радикалізація настроїв українства. Буковина та Закарпаття на початку XX ст.

Розділ VІІІ.Повсякденне життя та культура України в середині XIX — на початку XX ст.

§ 29. Українське суспільство, освіта, наука в умовах модернізації

§ 30. Українські література й театр

§ 31. Живопис та архітектура

 
 


Завантажити підручник з Історії України 9 клас Струкевич (нова програма)
 
 
 
 istorija-ukrainy-9-klas-strukevych-2017.pdf [14.15 Mb] (cкачиваний: 0)
 
 
 

Шановні дев’ятикласники!

У цьому навчальному році ви вивчатимете історію «довгого» XIX ст. Таку назву воно отримало тому, що визначальні історичні явища й процеси, характерні для 1801-1900 рр. — власне XIX ст., — сформувалися ще наприкінці XVIII ст. внаслідок змін, викликаних початком Французької революції (1789), і тривали аж до вибуху Першої світової війни (1914).

Для українців XIX ст. виявилося довгим випробуванням на життєздатність. Зазнавши історичної катастрофи, утративши державу, провідні верстви, народну школу, автономну церкву й особисту свободу, український народ вистояв. Як засвідчує історія, не всі народи витримували таке випробування.

Колоніальне становище України в Російській імперії принципово відрізнялося від становища, наприклад, Польщі, Фінляндії, балтійських земель. Проводячи на всіх загарбаних окраїнах політику національного гноблення, імперський уряд усе ж таки визнавав існування польського, фінського й балтійських народів. Однак щодо українців царат проводив політику повної русифікації, не визнавав за ними навіть права називати себе українцями, а свою землю — Україною.

Вистояти на історичній арені нашому народові допомогла багатогранна народна культура. Дотримуючись своєї культурної самобутності, звичаїв і традицій, повстаючи проти кріпацтва, наш народ домігся особистої свободи. Він викохав нову еліту, яка перетворила його на націю культурну. На межі XIX і XX ст. його кращі сини й дочки розпочали боротьбу за політичні права й свободи народу, зокрема й за право на державну самостійність. Відтоді Україна стала на шлях перетворення української нації культурної на націю політичну.

«Як для лікаря немає нічого приємнішого за спостереження, як до хворого повертається здоров’я, так і для історика немає нічого приємнішого, як слідкувати за процесом відновлення нації, що з важкого духовного й політичного пригноблення звільна, але постійно рухається до нормального життя». Ці слова І. Франка якнайкраще передають зміст українського національного відродження протягом XIX ст.

Щоб усвідомити, як це відбувалося, треба осягнути економічні, соціальні, духовно-культурні й національно-політичні процеси, які визначали зміст історичного поступу нашого народу протягом XIX ст.

У спільній роботі з учителем підручник допоможе вам характеризувати історичні події, процеси, явища; виявляти їх духовно-культурний, державно-політичний, економічний чи соціальний характер; визначати їх значення в історичній долі України XIX ст.; пояснювати причини й наслідки суспільних змін; визначати роль і місце народу, суспільних угруповань і видатних особистостей; висловлювати власне ставлення до них.

Усі ці завдання підпорядковані головному — добре засвоїти матеріал, щоб за допомогою міцних історичних знань захистити власну патріотичну, громадянську або моральну позицію.

Сподіваємося, що підручник стане основою вашого успіху у вивченні історії нашої Батьківщини.


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація