Войти
Закрыть

Біологія 8 клас Соболь (нова програма)

8 Клас

 

Вступ

§ 1. Організм людини як біологічна система

§ 2. Життєдіяльність організму людини

§ 3. Регуляторні системи організму людини

§ 4. Значення знань про людину

Узагальнення теми «Вступ»

Тема 1. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини

§ 5. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини — основна властивість живого

§ 6. Харчування людини та обмін речовин. Їжа людини

§ 7. Значення компонентів харчових продуктів

Узагальнення теми 1. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини

Тема 2. Травлення

§ 8. Травлення людини. Огляд будови травної системи

§ 9. Травлення в ротовій порожнині

§ 10. Травлення в шлунку

§ 11. Травлення в кишечнику

§ 12. Регуляція травлення. Харчові розлади

Узагальнення теми 2. Травлення

Тема 3. Дихання

§ 13. Дихання та його значення

§ 14. Дихальна система людини

§ 15. Процеси дихання

§ 16. Регуляція дихання. Профілактика захворювань дихальної системи

Узагальнення теми 3. Дихання

Тема 4. Транспорт речовин

§ 17. Транспорт речовин. Внутрішнє середовище організму

§ 18. Кров і лімфа

§ 19. Кровотворення. Формені елементи крові

§ 20. Групи крові. Переливання крові. Зсідання крові

§ 21. Система кровообігу. Серце

§ 22. Кровоносні судини. Рух крові

§ 23. Серцево-судинні хвороби

Узагальнення теми 4. Транспорт речовин

Тема 5. Виділення. Терморегуляція

§ 24. Виділення — важливий етап обміну речовин

§ 25. Регуляція сечоутворення. Захворювання органів сечовиділення

§ 26. Шкіра, функції та будова

§ 27. Терморегуляція

Узагальнення теми 5. Виділення. Терморегуляція

Тема 6. Опора та рух

§ 28. Опора людини

§ 29. Кістка як орган скелетної системи

§ 30. Скелет людини

§ 31. Рух людини. М'язи

§ 32. Робота м'язів. Втома м'язів

§ 33. Розвиток опорно-рухової системи людини

Узагальнення знань теми 6. Опора та рух

Тема 7. Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система

§ 34. Нервова регуляція

§ 35. Нервова система

§ 36. Спинний мозок, функції та будова

§ 37. Головний мозок, функції та будова

§ 38. Обробка інформації в ЦНС

§ 39. Периферична нервова система

§ 40. Захворювання нервової системи

Узагальнення теми 7. Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система

Тема 8. Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи

§ 41. Загальна характеристика сенсорних систем

§ 42. Зорова сенсорна система

§ 43. Зір людини. Порушення зору

§ 44. Слухова сенсорна система

§ 45. Сенсорні системи смаку й нюху

§ 46. Сенсорні системи рівноваги і руху

§ 47. Сенсорні системи дотику, температури, болю

Узагальнення теми 8. Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи

Тема 9. Вища нервова діяльність

§ 48. Вища нервова діяльність

§ 49. Безумовні рефлекси людини. Вроджена поведінка людини

§ 50. Умовні рефлекси людини. Набута поведінка

§ 51. Научіння. Розумова діяльність

§ 52. Мова. Мислення

§ 53. Свідомість. Пам'ять

§ 54. Сон. Біологічні ритми

Узагальнення знань теми 9. Вища нервова діяльність

Тема 10. Регуляція функцій організму

§ 55. Гомеостаз і регуляція функцій організму людини

§ 56. Ендокринна регуляція

§ 57. Залози внутрішньої та змішаної секреції

§ 58. Стрес. Ендокринні порушення

§ 59. Імунна регуляція

§ 60. Імунітет

§ 61. Імунні порушення

Узагальнення теми 10. Регуляція функцій організму

Тема 11. Розмноження та розвиток людини

§ 62. Репродуктивна система людини, будова та функції

§ 63. Статеве дозрівання

§ 64. Запліднення. Ембріональний розвиток

§ 65. Постембріональний розвиток людини

Узагальнення теми 11. Розмноження та розвиток людини

Узагальнення курсу

 



Завантажити підручник з Біології 8 клас Соболь (нова програма)


 

8_klas_biologija_sobol_2016.pdf [10.37 Mb] (cкачиваний: 3)

 

 

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ?

Підручник, який ви тримаєте в руках, ознайомить вас з особливостями життєдіяльності, будови й поведінки людини. Але перед тим, як розпочати вивчення, запам’ятайте, що організм людини - це не лише біологічна система, що складається із клітин, тканин, органів й систем органів. Людина - найдосконаліший витвір природи з дивовижним внутрішнім світом. Кожна людина - неповторність, якої не було, немає в даному часі й не буде в майбутньому. Цей підручник дасть вам не лише нові знання, а й допоможе сформувати власні способи діяльності, для того щоб ви змогли реалізувати одну з найвищих людських потреб - потребу творити. А для цього потрібно пізнати самих себе. «Пізнай себе і ти пізнаєш світ», - говорили древні мудреці. Пізнання самого себе відкриє вам можливості власного прогресу, успіху, щастя та поваги самих до себе і в людей, які вас оточують.

Матеріал підручника поділено на теми й окремі параграфи. Основними частинами параграфів підручника є такі рубрики.

Вступна частина містить цитату до параграфа, рубрики «Основні поняття й ключові терміни», «Пригадайте!», «Знайомтеся!», «Цікаво знати», «Новини зі світу науки», «Поміркуйте!» та ілюстративні завдання, ввідні вправи, класичні експерименти для формування мотивації до навчання. У цій частині також подано завдання, ілюстрації, відомості про організм людини, кросворди тощо.

«ЗМІСТ» містить матеріал для засвоєння й формування нових знань, умінь, навичок, способів діяльності. У змісті великими літерами синього кольору виділено ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ, що організовують найважливішу інформацію, а малими синіми літерами - ключові терміни, що узагальнюють якусь частину інформації. Основні поняття й ключові терміни є обов’язковими для запам’ятовування на відміну від понять, поданих курсивом. За їхньою допомогою виділяються визначення, назви явищ, поняття, що ви їх вивчатимите пізніше. Матеріал змісту поділений на розділи, до яких подається запитання, а в кінці - узагальнювальний висновок.

«ДІЯЛЬНІСТЬ» містить матеріал для формування способів продуктивної діяльності, розвитку творчої активності й дослідницьких умінь. Метою цієї частини параграфа є зміцнення, поглиблення, розширення знань шляхом самостійного виконання завдань та створення власних освітніх продуктів, якими є: проекти, малюнки, рисунки, висновки, дослідження, презентація, власні рекомендації тощо. Ця частина містить теми проектів, творчі завдання, міжпредметні завдання «Біологія + ...» тощо. Для формування практичних й дослідницьких умінь у рубриці «Навчаємося пізнавати» подано інструктивні картки до практичних робіт, дослідницьких завдань і лабораторних досліджень.

«РЕЗУЛЬТАТ» містить завдання для закріплення, контролю й корекції знань та самооцінки навчальної діяльності. Ці завдання подаються з поступовим ускладненням та із зазначенням рівня їхньої складності й оцінки в балах.

Після кожної теми є блок найважливішої інформації, що містить цитату, таблицю чи схему, загальний тематичний висновок. Все це подається під рубрикою «Узагальнення теми». Для перевірки якості засвоєння матеріалу теми в рубриці «Самоконтроль знань» пропонуються нові й цікаві для вас види тестів.

Щиро зичимо вам успіхів у навчанні й здійсненні інтелектуальних відкриттів!


 

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду