Войти
Закрыть

Всесвітня історія 9 клас Щупак

9 Клас

 

§ 1. Історія Нового часу

Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн

§ 2. Французька революція кінця XVIII ст.

§ 3. Консульство та Імперія у Франції. Наполеон І. Віденський конгрес і Священний союз

§ 4. Практичне заняття. Утвердження принципів громадянського рівноправ'я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона

Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об'єднання (1815-1870 рр.)

§ 5. Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Спроби осмислення нової дійсності

§ 6. Практичне заняття. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення

§ 7. Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм

§ 8. Велика Британія — «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії

§ 9. Франція в період реставрації. Революція 1830 р. Липнева монархія. Австрійська імперія доби К. Меттерніха

§ 10. «Весна народів». Революції 1848-1849 рр. у країнах Західної й Центральної Європи

§ 11. Об'єднання Німеччини

§ 12. Об'єднання Італії

§ 13. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині XIX ст.

§ 14. Громадянська війна в США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці

§ 15. Матеріали до уроку узагальнення з розділів 1 і 2

Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX - на початку XX ст. Пробудження Азії

§ 16. Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу

§ 17. Практичне заняття. Еволюція європейського соціалістичного руху від радикальних до поміркованих форм і легальної парламентської діяльності

§ 18. Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Ж. Клемансо

§ 19. Німецька імперія. Канцлерство О. фон Бісмарка. Вільгельм II. Перехід Німеччини до «світової політики»

§ 20. Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Д. Ллойд Джорджа

§ 21. Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Чесний курс» Т. Рузвельта. «Нова демократія» В. Вільсона

§ 22. «Великі реформи» в Росії. Зовнішня та колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905—1907 рр. Столипінські реформи

§ 23. Австро-Угорщина — дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах

§ 24. «Доба Мейдзі» в Японії. Початок японської територіальної експансії

§ 25. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція

§ 26. Спроби модернізації Османської імперії

§ 27. Практичне заняття. Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки

Матеріали до уроку узагальнення з розділу 3

Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина XIX - початок XX ст.)

§ 29. Міжнародні відносини наприкінці XIX ст. Утворення військово-політичних блоків. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку XX ст.

Розділ 5. Розвиток культури та повсякденне життя (кінець XVIII - початок XX ст.)

§ 30. Форми та напрями освіти. Університети

§ 31. Наукові й технічні досягнення. Література та мистецтво

§ 32. Практичне заняття. Масове виробництво. Зародження масової культури

§ 33. Науково-технічна революція зламу XIX—XX ст. та її вплив на людину й суспільство

Узагальнення до курсу

§ 34. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» XIX століття

§ 35. Матеріали до уроку узагальнення з розділів 4 і 5

 


Завантажити підручник з Всесвітньої історії 9 клас Щупак
 
 
 vsesvitnja-istorija-9-klas-shchupak-2017.pdf [29.34 Mb] (cкачиваний: 1)
 
 

Шановні дев'ятикласники!

Роки навчання у школі мають велике значення для здобуття та зміцнення Ваших знань, формування основи подальшої освіти. Зараз у Вас є можливість поглибити знання, здобуті в попередніх класах, і досягти нових успіхів у навчанні. Сподіваємося, що цьому, зокрема, сприятиме наш підручник.

Курс всесвітньої історії з другої половини XVIII ст. до початку XX ст., який викладається в цьому підручнику, тісно пов’язаний з курсами історії, що Ви вже вивчали, і продовжує їх. Підручник побудований у повній відповідності до чинної державної програми з історії (з урахуванням її оновлення у 2017 р.) та має свої особливості.

Передусім, ми прагнули показати зв’язок подій минулого із сьогоденням, адже історія впливає на нього. Багато подій та явищ кінця XVIII — початку XX ст. мають своє продовження в наші дні, багато в чому впливають на теперішні суспільні проблеми й розвиток культури, міжнародні відносини та духовний світ людей.

Крім того, описуючи історію інших країн, важливо простежити її взаємозв'язок з подіями в Україні. Чимало із цих подій безпосередньо впливали на населення України, сучасні українські терени.

Створюючи цей підручник, автор намагався використовувати останні досягнення історичної науки та сучасні психолого-педагогічні вимоги.

Підручник має п’ять розділів, які, у свою чергу, поділяються на параграфи. На початку кожної теми наведені державні вимоги до Вашої освітньої підготовки, тобто ті завдання, які Ви спільно з учителем будете вирішувати під час роботи. Це допоможе Вам зорієнтуватись у тому, чого конкретно Ви маєте навчитись, які компетенції здобути.

Звертаємо Вашу вагу на особливості викладу тексту, який має чітку структуру. Це зумовлено психолого-педагогічними чинниками. Мабуть, були випадки, коли Ви намагалися сформулювати певне історичне поняття чи, скажімо, геометричну теорему. Гортаючи сторінки підручника, Ви, напевно, згадували, що це пояснення розташоване, наприклад, десь на правому боці сторінки, унизу, а теорему можна шукати у рамці прямокутної форми. Навіть якщо Ви не пам’ятаєте точно поняття чи теорему, у Вас у пам’яті збереглися певні візуальні деталі — те, що запам’яталось наочно. Саме на візуальну, зорову пам’ять варто спиратися під час роботи з підручником. Тому фрагменти тексту, пункти параграфа в нашому підручнику є невеликими за обсягом. Крім того, ми пропонуємо певну систему виділення шрифтом і кольором головних думок, фактів, понять, дат тощо.

Зверніть увагу на те, як у підручнику подається визначення понять. Складні поняття треба не зазубрювати, а розуміти, тому ми намагалися продемонструвати логіку тлумачення поняття. Крім того, Вам має допомогти зорова пам’ять, про що йшлося вище.

Пояснимо це на прикладі тлумачення поняття «промисловий переворот». Якщо є інше розуміння того ж поняття, у нашому випадку — «індустріальна революція» (саме цей термін використовується в Європі), це пишеться в дужках. У спеціально виділеному фрагменті тексту визначення поняття має певну побудову, інколи — з елементами опорного конспекту, що полегшує розуміння логіки пояснень.


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація