Войти
Закрыть

Історія України 10 клас Бурнейко, Хлібовська (рівень стандарту, нова програма)

10 Клас

 

§ 1. Повторення. Вступ

Розділ I. Україна у роки Першої світової війни

§ 2. Перша світова війна: плани та очікування

§ 3. Воєнні дії на території України в 1914-1917 рр.

§ 4. Вплив Першої світової війни на українські землі

§ 5. Повсякденне життя на фронті та в тилу

Узагальнення за розділом: Україна у роки Першої світової війни

Розділ II. Початок Української революції

§ 6. Передумови, рушійні сили та періодизація Української революції 1917-1921 рр.

§ 7. Початок Української революції. Українська Центральна Рада

§ 8. Події Української революції весни-літа 1917 р.

§ 9. Утворення Української Народної Республіки

§ 10. Перша війна більшовицької Росії з УHP

§ 11. Відновлення влади УЦР. Внутрішня і зовнішня політика УНР

Узагальнення за розділом: Початок Української революції

Розділ III. Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності

§ 12. Українська Держава. Гетьман Павло Скоропадський

§ 13. Формування антигетьманської опозиції

§ 14. Директорія УНР

§ 15. Західноукраїнська Народна Республіка

§ 16. Український національний рух на Буковині й у Закарпатті. Хотинське повстання

§ 17. Українська Соціалістична Радянська Республіка

§ 18. Воєнно-політична ситуація в Україні влітку 1919 - на початку 1920 рр.

§ 19. Політика більшовиків у 1920 р. в Україні

§ 20. Радянсько-польська війна. Наслідки українського визвольного руху

§ 21. Нові тенденції розвитку культури в 1914-1921 рр. Освіта. Наука

§ 22. Література. Мистецтво. Музика

§ 23. Повсякденне життя населення у 1917-1921 рр.

Узагальнення за розділом: Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності

Розділ IV. Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні

§ 24. Утворення СРСР: наслідки для України

§ 25. Нова економічна політика більшовиків та її впровадження в УСРР

§ 26. Політика коренізації в УСРР: ставлення влади і населення

§ 27. Суспільно-політичне життя в Україні в роки непу

§ 28. Форсована індустріалізація

§ 29. Суцільна колективізація сільського господарства. Голодомор 1932-1933 рр. — геноцид українського народу

§ 30. Великий терор 1930-х рр.

§ 31. Суспільство УСРР у 1930-х рр.

§ 32. Ідеологізація культури. Освіта, наука у 1920-1930-х рр.

§ 33. Література. Музика. Театр. Кінематограф. Архітектура. Образотворче мистецтво

Узагальнення за розділом: Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні

Розділ V. Західноукраїнські землі в міжвоєнний період

§ 34. Українські землі у складі Польщі

§ 35. Політичне життя: українські землі у складі Польщі

§ 36. Українці під владою Румунії за міжвоєнної доби

§ 37. Українські землі у складі Чехословаччини

§ 38. Культурне й релігійне життя на західноукраїнських теренах у 1919-1939 рр.

Узагальнення за розділом: Західноукраїнські землі в міжвоєнний період

Розділ VI. Україна в роки Світової війни

§ 39. Початок Другої світової війни. Розкол ОУН

§ 40. Особливості радянізації Західної України

§ 41. Початок німецько-радянської війни

§ 42. Поділ українських земель Німеччиною та її союзниками. «Новий порядок»

§ 43. Рух Опору на українських землях

§ 44. Бойові дії 1942-1944 рр. на території України

§ 45. Ціна Другої світової війни

§ 46. Культура України в роки Другої світової війни

Узагальнення за розділом: Україна в роки Світової війни

 



Завантажити підручник з історії України 10 клас Бурнейко, Хлібовська, Крижановська, Наумчук (рівень стандарту, нова програма)
 
 
 
 istoriia-ukraiiny-10-klas-burneiko-2018.pdf [19.8 Mb] (cкачиваний: 2)
 
 
 
 

Підказки для тих, хто працюватиме з підручником самостійно

1. Найважливіше! Працюйте з параграфом поступово, читаючи усе від початку до кінця.

2. Перед роботою обов’язково знайдіть (або пригадайте) відповіді на запитання, що розміщені відразу під темою.

3. Найважливіша інформація подана у трьох пунктах параграфа. Дайте відповіді на запитання, що під нею, і запам’ятайте їх.

4. Якщо в тексті йдеться про події на якійсь території, обов’язково відшукайте її на карті, вміщеній у параграфі.

5. Якщо ви прагнете більшого:

• опрацюйте решту рубрик параграфа. Завдання під ними — переважно творчі й спрямовані на формування історичних компетентностей. Частина з них — підвищеної складності;

Мовою джерела. Зі спогадів Володимира Винниченка про Берестейський (Брестський мирний договір):

«...Мир цей був би дуже корисним і для української держави, й для її Уряду, ... коли б цей мир явився не результатом збігу сприятливих обставин, а наслідком нашої сили й волі...».

1. Що об’єднує фрагмент спогадів В. Винниченка та вислів: «Хто платить, той замовляє музику»?

• підготуйтесь аналізувати діяльність історичної особи, користуючись біографічними довідками. Запам’ятайте зображення, вміщені у них;

• рубрика «internet» допоможе вам порівняти, як розвивались Україна та інші країни світу.

6. Під час опрацювання параграфів, у яких подано матеріали для практичних робіт, слід особливу увагу приділити аналізу історичних джерел та виконанню завдань, що під ними.

7. Важливо! Якщо параграф стосується архітектури та образотворчого мистецтва, треба запам’ятати, як виглядають будівлі, ікони, портрети тощо. В підручнику вміщено зображення всіх пам’яток мистецтва, розпізнавання яких вимагає програма ЗНО.

Важливо! Під рубрикою «Підсумуйте свої знання» є перелік дат, які потрібно запам’ятати, та перелік термінів, які необхідно вміти пояснювати і використовувати. А на задньому форзаці підручника розміщено хронологічну таблицю з датами, знання яких вимагають шкільна програма та програма ЗНО.

 

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація