Войти
Закрыть

Всесвітня історія 11 клас Ладиченко, Заблоцький (профільний рівень)

11 Клас

 

Розділ 1. Облаштування повоєнного світу

§ 1. Зміни у світі внаслідок Другої світової війни

§ 2. Створення ООН та її діяльність

§ 3. «Радянізація» Східної Європи

§ 4. Початок «холодної війни»

Розділ 2. Коливання та хвилі

§ 5. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини. США й Канада

§ 6. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини. Країни Західної Європи

§ 7. Велика Британія

§ 8. Франція

§ 9. Німеччина

§ 10. Італія

§ 11. Падіння авторитарних режимів

Розділ 3. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси

§ 12. Особливості створення і розпаду європейського соціалістичного табору: Польща, Чехословаччина, Угорщина

§ 13. Польща

§ 14. Чехословаччина, Чеська та Словацька Республіки

§ 15. Угорщина

§ 16. Румунія

§ 17. Болгарія

§ 18. Югославія

§ 19. СРСР у 1945-1991 рр. та нові незалежні країни

Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку

§ 20. Японія

§ 21. Китай

§ 22. Індія

§ 23. Країни Близького та Середнього Сходу

§ 24. Країни Африки

§ 25. Країни Латинської Америки

Розділ 5. Міжнародні відносини

§ 26. Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД

§ 27. Антивоєнні рухи. Міжнародні відносини в 1970-х - першій половині 1980-х рр.

§ 28. Завершення, уроки і наслідки «холодної війни». Міжнародні відносини в кінці XX — на початку XXI ст.

Розділ 6. Повсякденне життя і культура

§ 29—30. Загальна характеристика глобальних проблем сучасності та шляхи їх подолання

§ 31. Нові тенденції у розвитку культури і освіти

§ 32—33. Узагальнення до курсу


Завантажити підручник з Всесвітньої історії 11 клас Ладиченко, Заблоцький (профільний рівень)
 
 
 11-klas-vsesvitnja-istorija-ladichenko-2019-prof.pdf [23.21 Mb] (cкачиваний: 0)

 

ДОРОГІ ОДИНАДЦЯТИКЛАСНИКИ ТА ОДИНАДЦЯТИКЛАСНИЦІ!

Сьогодні ви розпочинаєте вивчати чи не найскладніший період всесвітньої історії. Він особливо складний тому, що йдеться в ньому не про якесь далеке, тим більше абстрактне для вас минуле. Історичний процес є стрункою, цілісною системою. Його важливо розуміти в контексті окремих фактів, епізодів, діяльності багатьох людей у конкретних історичних реаліях. Події, висвітлювані в підручнику, багато в чому безпосередньо торкаються саме вас і ваших близьких, а також позначатимуться на вашому житті в майбутньому. Адже кожна людина - творець історії. Автори намагалися показати її всебічно й неупереджено.

Користуватися підручником досить легко, оскільки він містить різноплановий документальний, фактичний, ілюстративний та картографічний матеріал. Радимо вам використовувати додаткові джерела інформації, що не лише допоможуть вивчати історію, а й нададуть змогу безпосередньо зануритися у вир зображуваних подій за допомогою відеоматеріалів, іншої цікавої пізнавальної інформації. Усе це сприятиме вам у навчанні й особистому саморозвитку.

Важливим інструментом навчання є рубрики підручника, зорієнтовані на ефективне формування ключових та предметних компетентностей. Зокрема, за допомогою рубрики «Говорять учасники подій» ви зможете ознайомитися з думками таких історичних осіб, як У Черчілль, Дж. Кеннан, Ш. де Голль, Ф. Міттеран, Дж. Кеннеді; рубрики «Документ» і «Факт» доповнять загальну картину описуваного; рубрика «Історичний портрет» коротко схарактеризує історичних діячів періоду другої половини XX - початку XXI ст. Окрему рубрику присвячено найважливішим датам («Запам’ятаймо дати»). Зміст рубрик «Аналізуємо» та «Набуваємо компетентностей» допоможе осмислити нові відомості та перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу.

Маємо надію, що історичні знання, вміння та ціннісні орієнтації, які ви отримаєте за допомогою цього підручника, не тільки сприятимуть становленню вас як успішних особистостей, але й слугуватимуть вам надалі своєрідним дороговказом у нашому суперечливому і динамічному світі.

З повагою і найкращими побажаннями - Автори


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду