Історія України 11 клас Хлібовська, Наумчук (рівень стандарту)
- 3-05-2022, 00:37
- 4 266
Розділ I. Україна в першому повоєнному десятилітті
§ 2. Україна на міжнародній арені
§ 3. Економічна ситуація в УРСР
§ 4. Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади
§ 5. Радянізація західних областей України
§ 6. Освіта. Наука. Література
§ 7. Архітектура. Образотворче мистецтво Музика. Кінематограф. Повсякденне життя
Узагальнення за розділом: Україна в першому повоєнному десятилітті
Розділ II. Україна в умовах десталінізації
§ 9. Міжнародне становище України. Внутрішньополітичні зміни
§ 10. Розгортання десталінізації
§ 11. Експерименти в економіці у 1950-х - на початку 1960-х років
§ 12. Соціальна політика. Антирелігійна кампанія
§ 13. Зародження опозиційного руху
§ 14. Культурне життя в Україні
§ 15. Практична робота № 2. Феномен шістдесятництва
Узагальнення за розділом: Україна в умовах десталінізації
Розділ III. Україна в період системної кризи радянського ладу
§ 16. Міжнародне становище УРСР у 1964-1985 роках. Суспільно-політичне життя
§ 17. Дисидентський рух другої половини 1960-х - першої половини 1970-х років
§ 18. Українська Гельсінська група. Боротьба кримських татар за повернення на батьківщину
§ 19. Економічна ситуація в УРСР
§ 20. Зміни в національній та соціальній структурі населення. Життєвий рівень
§ 21. Освіта. Наука. Література
§ 22. Театр. Музика. Образотворче мистецтво. Кінематограф
§ 23. Практична робота № 3. Українські дисиденти — виклик системі
Узагальнення за розділом: Україна в період системної кризи радянського ладу
Розділ IV. Відновлення незалежності України
§ 24. Початок перебудовчого процесу в СРСР і Україна
§ 25. Економічна і соціальна політика у період перебудови
§ 26. Розгортання національного руху в Україні
§ 27. Становлення суверенної України
§ 28. Практична робота № 4. «За живе...» Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії
Узагальнення за розділом: Відновлення незалежності України
Розділ V. Становлення України як незалежної держави
§ 29. Державотворчі процеси в Україні у 1991-2004 роках
§ 31. Становлення громадянського суспільства. Помаранчева революція 2004 року
§ 32. Україна на міжнародній арені
Узагальнення за розділом: Становлення України як незалежної держави
Розділ VI. Творення нової України
§ 34. Суспільно-політичне життя в 2005-2013 роках. Революція Гідності
§ 35. Розгортання Російською Федерацією гібридної війни проти України
§ 36. Соціально-економічне становище України в 2010-х роках
§ 37. Культурне життя в Україні за доби незалежності
Узагальнення за розділом: Творення нової України
Про підручник
Підручник з історії України для 11 класу, що перед вами, укладено відповідно до програми для роздільного вивчення курсів історії України та всесвітньої історії. Базовий текст підручника, його методичний апарат, добірка джерел, ілюстрацій тощо сформовані таким чином, щоб максимально сприяти впровадженню компетентнісного та різнорівневого підходів до навчання. Кожен параграф підручника розпочинається з теми, під якою вміщено завдання для актуалізації опорних знань. Його зміст згруповано за трьома пунктами. На початку кожного пункту розміщено базову інформацію. Вона написана в зручному для розуміння стилі й містить найсуттєвіші факти з історії. Під кожним пунктом розміщено репродуктивні запитання — по одному до всіх трьох абзаців пункту. Крім того, до кожного з пунктів підібрано матеріали, що, з одного боку, забезпечують поглиблене вивчення теми, а з іншого — через систему аналітичних і творчих завдань допомагають у реалізації компетентнісного підходу до навчання.
Робота з першоджерелами, біографічними довідками, біографічними рубриками «З Україною в серці», «Неукраїнська Україна», «Президенти України», картами та завданнями до них допоможе ефективніше готуватися до ДПА і ЗНО. Під час критичного аналізу минулого можна дійти різних висновків — головне, щоб вони мали під собою надійну основу з історичних фактів та обґрунтувань. Наприкінці параграфа вміщено рубрики «Коли в Україні» з матеріалами для синхронізації знань про події з минулого України та інших країн світу та «Підсумуйте свої знання» із запитаннями і завданнями на закріплення вивченого матеріалу.
З повагою — авторський колектив підручника.
Підказки для тих, хто працюватиме з підручником самостійно
1. Працюйте з параграфом поступово, читаючи все від початку до кінця.
2. Перед роботою обов’язково знайдіть (або пригадайте) відповіді на запитання, розміщені відразу під темою.
3. Найважливіша інформація подана у трьох пунктах параграфа. Дайте відповіді на запитання, що під нею, і запам’ятайте їх.
4. Якщо в тексті йдеться про події на якійсь території, обов’язково відшукайте її на карті.
5. Якщо ви прагнете більшого:
- опрацюйте решту рубрик параграфа. Завдання під ними — переважно творчі й спрямовані на формування історичних компетентностей. Частина з них — підвищеної складності;
- підготуйтесь аналізувати діяльність історичної особи, користуючись біографічними довідками. Запам’ятайте зображення, вміщені у них;
- рубрика «Коли в Україні» допоможе вам порівняти, як розвивались Україна та інші країни світу.
6. Під час опрацювання параграфів, у яких подано матеріали для практичних робіт, слід особливу увагу приділити аналізу історичних джерел та виконанню завдань, поданих під ними.
7. Важливо! Якщо параграф стосується архітектури та образотворчого мистецтва, треба запам’ятати, як виглядають будівлі, пам’ятники, картини тощо. У підручнику вміщено зображення всіх пам’яток мистецтва, розпізнавання яких вимагає програма ЗНО.
8. Важливо! Під рубрикою «Підсумуйте свої знання» є перелік дат, які треба запам’ятати, та перелік термінів, що необхідно вміти пояснювати і використовувати. А на форзацах підручника розміщено хронологічну таблицю з датами, знання котрих вимагають шкільна програма та програма ЗНО.
Коментарі (0)