Історія України 7 клас Гісем, Мартинюк 2020
- 7-11-2022, 18:40
- 913
Розділ І. Виникнення та становлення Русі-України
§ 2. Східні слов'яни у V—IX ст.
§ 3. Русь-Україна за перших князів
§ 4. Русь-Україна за князювання Ольги та Святослава
§ 5. Суспільно-політичний устрій і господарське життя Русі-України
Розділ ІІ. Русь-Україна наприкінці X — у першій половині XI ст.
§ 6. Русь-Україна за Володимира Великого
§ 7. Русь-Україна за правління князя Ярослава Мудрого
§ 8. Суспільний і політичний устрій та господарське життя Русі-України
Розділ ІІІ. Русь-Україна у другій половині XI — першій половині XIII ст.
§ 10. Русь-Україна у 1054—1113 рр.
§ 11. Русь-Україна в період правління Володимира Мономаха та Мстислава Великого
§ 13. Культура Русі-України в другій половині XI — першій половині XIII ст.
§ 14. Кочові народи українських степів X—XIII ст. Крим у складі Візантійської імперії
Розділ ІV. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)
§ 15. Утворення Галицько-Волинської держави
§ 16. Походи монголів на Русь. Підпорядкування руських князівств Монгольській імперії (Золотій Орді)
§ 19. Культура Королівства Руського (Галицько-Волинської держави) XIII — першої половини XIV ст.
Розділ V. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство
§ 20. Інкорпорація руських удільних князівств до складу інших держав
§ 22. Утворення Кримського ханства. Суспільний устрій та культура ханства. Держава Феодоро в Криму
§ 23. Суспільне й церковне життя на українських землях у XIV—XV ст.
§ 24. Сільське господарство. Ремесла й торгівля. Міста і магдебурзьке право
§ 25. Культура українських земель у другій половині XIV — XV ст.
Узагальнення до курсу. Історія Русі-України в контексті епохи Середніх віків
Шановні семикласниці та семикласники!
Книга, яку ви тримаєте в руках, допоможе вам дізнатися про події, що відбувалися на українських землях у період середньовічної історії. Ви зможете сформувати уявлення про те, як після Великого переселення слов’ян розпочалося становлення східнослов’янської державності. Ви дізнаєтеся, як виникла та розвивалася найбільша держава європейського Середньовіччя — Русь-Україна, а також про Королівство Руське (Галицько-Волинську державу) та його місце в розвитку української державності. Ви простежите, як руські удільні князівства опинилися у складі сусідніх держав, та з’ясуєте особливості їх розвитку.
Перш ніж розпочати роботу з підручником, необхідно ознайомитися з його змістом та структурою. Матеріал підручника об’єднано в п’ять розділів, розділи — у параграфи, які, у свою чергу, поділяються на пункти. У тексті ви зустрінете виділені слова і дати. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу.
Важливу роль для розуміння матеріалу відіграють наведені в підручнику документи, ілюстрації, таблиці та схеми. Працюючи з відповідним параграфом, необхідно прочитати включені до нього документи і відповісти на поставлені запитання. Розглядаючи ілюстрації, обов’язково звертайте увагу на підписи, які пояснюють зміст зображеного. Таблиці та схеми розкриють зв’язки між складовими певного історичного явища, пояснять його особливості тощо.
Після кожного параграфа наведено найважливіші дати та узагальнені положення, над якими пропонується поміркувати.
Опрацювавши навчальний параграф, ви матимете можливість здійснити самоперевірку, осмислити вивчений матеріал і закріпити практичні навички за допомогою запитань і завдань. За необхідності звертайтеся до додаткових джерел.
Підручник має інтернет-підтримку. За QR-кодами, розміщеними на його сторінках, ви можете перейти до матеріалів теми, які містять:
- уривки з історичних джерел;
- цікаву додаткову інформацію, пов’язану зі змістом параграфа;
- історичні карти;
- завдання для роботи на практичному занятті;
- завдання на узагальнення знань за кожним розділом;
- тестові завдання за розділами, що виконуються в режимі онлайн.
Бажаємо успіхів!
Перевірте себе — тут наведені ігри, які допоможуть здійснити самоперевірку за змістом параграфа.
Подумайте і дайте відповідь — ці запитання дозволять розвивати вміння висловлювати свою думку.
Виконайте завдання — цей блок містить практичні завдання, спрямовані на формування вмінь працювати з історичною картою, складати плани, таблиці тощо.
Творчі завдання — ці завдання слід виконувати за допомогою ресурсів Інтернету або додаткової літератури.
Коментарі (0)