Всесвітня історія 9 клас Коляда
- 19-03-2022, 15:57
- 746
§ 1. Вступ. Новий час (кінець XVIII — початок ХХ ст.): епоха модернізації
Розділ І. Європа та Америка наприкінці XVIII — на початку ХІХ ст.
§ 2. Велика французька революція кінця XVIII ст.: від конституційної монархії до республіки
Розділ ІІ. Європа та Америка у добу революцій і національного об’єднання (1815—1870 рр.)
§ 5. Європа та Америка: основні тенденції
§ 6. Практичне заняття. Суспільні наслідки промислового перевороту і зміни у повсякденному житті
§ 8. Велика Британія на шляху до світової першості
§ 9. Німецький союз та Італійські держави (1815—1847 рр.)
§ 10. Австрійська імперія доби К. Меттерніха. Російська імперія у першій половині XIX ст.
§ 11. «Весна народів». Революція 1848—1849 рр. у країнах Західної і Східної Європи
§ 12. США у першій половині XIX ст. Громадянська війна 1861—1865 рр.
§ 13. Національно-визвольна війна народів Латинської Америки
§ 14. Об’єднання Німеччини та Італії
Розділ ІІІ. Європа та Америка в останній третині ХІХ — на початку ХХ ст.
§ 15. Європа та Америка: основні тенденції
§ 17. Італійське королівство (1870-ті — 1914 рр.)
§ 18. Німецька імперія (1870-ті — 1914 рр.)
§ 19. США в останній третині XIX — на початку XX ст.
§ 20. Велика Британія в останній третині XIX — на початку XX ст.
§ 21. Франція (1870-ті — 1914 рр.)
§ 22. Російська імперія: від «доби великих реформ» до Столипінської модернізації
§ 23. Австро-Угорщина — дуалістична монархія
§ 24. Народи Східної та Південно-Східної Європи у боротьбі за незалежність
Розділ ІV. Пробудження Азії. Колонізація Африки. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ — початок ХХ ст.)
§ 25. Японія (друга половина ХІХ — початок ХХ ст.)
§ 26. Китай у другій половині ХІХ — на початку ХХ ст.
§ 27. Османська імперія та Персія (Іран) у другій половині ХІХ — на початку ХХ ст.
§ 28. Практичне заняття. Боротьба Індії за незалежність. Колоніальний поділ Африки
§ 29. Міжнародні відносини наприкінці ХІХ на початку ХХ ст.
Розділ V. Розвиток культури (кінець XVIІІ — початок ХХ ст.)
§ 30. Духовне життя народів світу наприкінці XVIІІ — у XIX ст.
§ 31. Практичне занття. Зародження масової культури
Узагальнююче повторення «Світ наприкінці XVIII — у XІX ст.»
ШАНОВНІ УЧНІ!
Упродовж 9-го класу Ви ознайомитеся з епохою модерної доби, зміст якої склали революції, національно-визвольні рухи, війни, формування колоніальних імперій, зміни в усіх сферах людського повсякдення.
Глибоко опанувати цю епоху Вам допоможе наш підручник, який передбачає не тільки вивчення історичних подій та явищ, а й можливість стати справжнім істориком-дослідником. Вивчаючи минуле, історик проводить перехресний допит свідків, паралельно вивчає документальні джерела, спогади, свідчення сучасників, аналізує погляди інших дослідників. Тому в підручнику є такі рубрики:
«Мовою джерела»
«Очима сучасника»
«Погляд ученого»
Знайомство з ними дасть змогу Вам відчути себе істориком-науковцем, отримати додаткову інформацію.
Пропонована система завдань та запитань має допомогти Вам як пригадати раніше вивчене так і засвоїти й закріпити нові знання, спробувати сформувати власну думку, оцінку події, історичного діяча. Для цього у нагоді Вам має стати рубрика наприкінці параграфа «Поміркуйте»
Історія — це діяння відомих і маловідомих або просто пересічних людей. Але найпомітнішими є ті, яких ми назвали «Творці світової історії». Спробуйте сформувати власну оцінку їхніх діянь.
Історія — це перш за все знання дат. Основні дати, терміни і поняття для кращого їх запам’ятовування винесені наприкінці параграфа.
По завершенню кожного розділу Ви зможете узагальнити, перевірити отримані знання й оцінити свої освітні досягнення, використовуючи завдання тематичного оцінювання за вибором.
Отже, успіхів, наснаги й інтересу, який не має згаснути у цій мандрівці сторінками світової історії кінця XVIII — початку ХХ ст.
Із повагою та найкращими побажаннями автор!
Коментарі (0)