Войти
Закрыть

Всесвітня історія 9 клас Коляда

9 Клас

 

§ 1. Вступ. Новий час (кінець XVIII — початок ХХ ст.): епоха модернізації

Розділ І. Європа та Америка наприкінці XVIII — на початку ХІХ ст.

§ 2. Велика французька революція кінця XVIII ст.: від конституційної монархії до республіки

§ 3. Велика французька революція кінця XVIII ст.: від якобінської диктатури до імперії Наполеона. Віденський конгрес

§ 4. Практичне заняття. Утвердження принципів громадянського рівноправ'я: від «декларації прав людини і громадянина» до цивільного кодексу Наполеона

Розділ ІІ. Європа та Америка у добу революцій і національного об’єднання (1815—1870 рр.)

§ 5. Європа та Америка: основні тенденції

§ 6. Практичне заняття. Суспільні наслідки промислового перевороту і зміни у повсякденному житті

§ 7. Франція (1815—1847 рр.)

§ 8. Велика Британія на шляху до світової першості

§ 9. Німецький союз та Італійські держави (1815—1847 рр.)

§ 10. Австрійська імперія доби К. Меттерніха. Російська імперія у першій половині XIX ст.

§ 11. «Весна народів». Революція 1848—1849 рр. у країнах Західної і Східної Європи

§ 12. США у першій половині XIX ст. Громадянська війна 1861—1865 рр.

§ 13. Національно-визвольна війна народів Латинської Америки

§ 14. Об’єднання Німеччини та Італії

Узагальнююче повторення

Тематичне оцінювання

Розділ ІІІ. Європа та Америка в останній третині ХІХ — на початку ХХ ст.

§ 15. Європа та Америка: основні тенденції

§ 16. Практичне заняття. Еволюція європейської соціал-демократії: від марксизму до легальної парламентської діяльності

§ 17. Італійське королівство (1870-ті — 1914 рр.)

§ 18. Німецька імперія (1870-ті — 1914 рр.)

§ 19. США в останній третині XIX — на початку XX ст.

§ 20. Велика Британія в останній третині XIX — на початку XX ст.

§ 21. Франція (1870-ті — 1914 рр.)

§ 22. Російська імперія: від «доби великих реформ» до Столипінської модернізації

§ 23. Австро-Угорщина — дуалістична монархія

§ 24. Народи Східної та Південно-Східної Європи у боротьбі за незалежність

Узагальнююче повторення

Тематичне оцінювання

Розділ ІV. Пробудження Азії. Колонізація Африки. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ — початок ХХ ст.)

§ 25. Японія (друга половина ХІХ — початок ХХ ст.)

§ 26. Китай у другій половині ХІХ — на початку ХХ ст.

§ 27. Османська імперія та Персія (Іран) у другій половині ХІХ — на початку ХХ ст.

§ 28. Практичне заняття. Боротьба Індії за незалежність. Колоніальний поділ Африки

§ 29. Міжнародні відносини наприкінці ХІХ на початку ХХ ст.

Розділ V. Розвиток культури (кінець XVIІІ — початок ХХ ст.)

§ 30. Духовне життя народів світу наприкінці XVIІІ — у XIX ст.

§ 31. Практичне занття. Зародження масової культури

Узагальнююче повторення

Тематичне оцінювання

Узагальнююче повторення «Світ наприкінці XVIII — у XІX ст.»

Пам’ятаймо дати



Завантажити підручник з Всесвітньої історії 9 клас Щупак
 
 
vsesvitnja-istorija-9-klas-koliada-2017.pdf [9.87 Mb] (cкачиваний: 5)  
 
 

ШАНОВНІ УЧНІ!

Упродовж 9-го класу Ви ознайомитеся з епохою модерної доби, зміст якої склали революції, національно-визвольні рухи, війни, формування колоніальних імперій, зміни в усіх сферах людського повсякдення.

Глибоко опанувати цю епоху Вам допоможе наш підручник, який передбачає не тільки вивчення історичних подій та явищ, а й можливість стати справжнім істориком-дослідником. Вивчаючи минуле, історик проводить перехресний допит свідків, паралельно вивчає документальні джерела, спогади, свідчення сучасників, аналізує погляди інших дослідників. Тому в підручнику є такі рубрики:

«Мовою джерела»

«Очима сучасника»

«Погляд ученого»

Знайомство з ними дасть змогу Вам відчути себе істориком-науковцем, отримати додаткову інформацію.

Пропонована система завдань та запитань має допомогти Вам як пригадати раніше вивчене так і засвоїти й закріпити нові знання, спробувати сформувати власну думку, оцінку події, історичного діяча. Для цього у нагоді Вам має стати рубрика наприкінці параграфа «Поміркуйте»

Історія — це діяння відомих і маловідомих або просто пересічних людей. Але найпомітнішими є ті, яких ми назвали «Творці світової історії». Спробуйте сформувати власну оцінку їхніх діянь.

Історія — це перш за все знання дат. Основні дати, терміни і поняття для кращого їх запам’ятовування винесені наприкінці параграфа.

По завершенню кожного розділу Ви зможете узагальнити, перевірити отримані знання й оцінити свої освітні досягнення, використовуючи завдання тематичного оцінювання за вибором.

Отже, успіхів, наснаги й інтересу, який не має згаснути у цій мандрівці сторінками світової історії кінця XVIII — початку ХХ ст.

Із повагою та найкращими побажаннями автор!



скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація