Історія України 8 клас Сорочинська, Гісем
- 27-09-2022, 11:43
- 395
Повторимо вивчене з історії України у 7 класі
§ 1. Вступ до нової доби української історії
Розділ I. Українські землі в ХVІ ст.
§ 3. Економічне життя села і міста: фільварки, цехи. Торгівля. Сільське та міське самоврядування
§ 4. Люблінська унія 1569 р. та її вплив на українські землі
§ 6. Реєстрове козацтво. Становлення козацького стану. Козацькі війни кінця ХVІ ст.
Практичне заняття. Повсякденне життя представників основних верств суспільства у XVI ст.
§ 9. Містобудування та архітектура. Образотворче мистецтво
Узагальнення за темою «Українські землі в XVI ст.»
Розділ II. Українські землі наприкінці XVI — у першій половині XVII ст.
§ 11. Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика
§ 12-13. Походи козаків першої половини ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний
Практичне заняття. Військове мистецтво, традиції та побут українського козацтва
§ 15. Козацько-селянські повстання 20–30-х рр. XVII ст.
Узагальнення за темою «Українські землі наприкінці XVI — у першій половині XVII ст.»
Розділ IІI. Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.
§ 18. Заснування Української козацької держави — Війська Запорозького
Практичне заняття. Богдан Хмельницький як політик і людина
§ 19. Воєнно-політичні події 1650–1653 рр.
§ 20. Воєнно-політичні події 1654–1657 рр.
Наш край у роки Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.
Узагальнення за темою «Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.»
Розділ IV. Українські землі наприкінці 50-х рр. ХVІІ — на початку ХVІІІ ст.
§ 21. Гетьманство Івана Виговського
§ 22. Розкол козацької України. Андрусівське перемир’я
§ 23. Правобережна та Лівобережна Гетьманщини у 60–80-х рр. ХVІІ ст.
§ 25. Слобідська Україна і Запорозька Січ у другій половині ХVІІ ст. Кошовий отаман Іван Сірко
Практичне заняття. Руїна: причини і наслідки
§ 26. Лівобережна Гетьманщина наприкінці ХVІІ ст. Початок гетьманування Івана Мазепи
§ 28. Пилип Орлик і його Конституція. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні
§ 29. Церковне життя. Культура в другій половині ХVІІ — у першій половині ХVІІІ ст.
Наш край наприкінці 50-х рр. ХVІІ ст. — на початку ХVІІІ ст.
Узагальнення за темою «Українські землі наприкінці 50-х рр. ХVІІ ст. — на початку ХVІІІ ст.»
Розділ V. Українські землі у 20–90-х рр. ХVІІІ ст.
§ 30. Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація Гетьманату
§ 31. Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини
§ 32. Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січі
§ 34. Правобережжя і західноукраїнські землі в останній чверті ХVІІІ ст.
§ 35. Культура України в другій половині ХVІІІ ст.
Практичне заняття. «Козацькі літописи ХVІІІ ст.»
Наш край у 20-90-ті рр. ХVІІІ ст.
Узагальнення за темою «Українські землі у 20–90-ті рр. ХVІІІ ст.»
Україна в ранньомодерну добу та її внесок у загальноєвропейську спадщину
ЛЮБІ ДРУЗІ!
У цьому навчальному році ви продовжите вивчати систематичний курс історії України. Він дозволить вам сформувати уявлення про події минулого нашої Батьківщини у XVI-XVIII ст.
Надійним помічником у цьому стане підручник, який ви тримаєте в руках. Пропонуємо вам кілька порад, дотримання яких є запорукою успішної роботи з ним на уроках і вдома. Перед початком роботи з підручником необхідно ознайомитися за змістом з його структурою. Матеріал підручника об’єднано у п’ять розділів, кожен з яких містить декілька параграфів, які своєю чергою поділяються на пункти. У тексті ви зустрінете виділені слова (поняття, терміни, імена) і дати. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу. Важливу роль для розуміння матеріалу мають численні ілюстрації і карти. Розглядаючи малюнки, обов’язково звертайте увагу на підписи до них, які пояснюють зміст зображеного. Історичні карти допоможуть вам з’ясувати, де саме відбувалися події, про які йдеться в тексті, або які зміни вони спричинили. Обов’язково опрацьовуйте включені до параграфів вставки з уривками історичних джерел (спогадів сучасників, документів тощо) і цікавих фактів. Вони сприятимуть повнішому осмисленню матеріалу загалом. У тексті параграфа, після кожного пункту вміщені запитання, які покликані допомогти вам опанувати головну думку опрацьованого матеріалу. Також питання розміщені під ілюстраціями і картосхемами. Вони акцентують увагу на головному.
Після кожного параграфа подано запитання і завдання. Вони допоможуть вам зрозуміти вивчений матеріал загалом. Закінчивши навчальну тему, ви матимете можливість підсумувати прочитане за наведеними після неї узагальнювальними запитаннями і завданнями.
Кожна тема містить одне-два практичні заняття за розглянутим матеріалом. Готуючись до них, необхідно спочатку опрацювати розміщений на його початку навчальний текст, а потім, посилаючись на рекомендації вчителя, виконати завдання. Результати роботи обговорюються разом з іншими учнями на наступному уроці.
Узявши до уваги ці поради, перегорніть наступну сторінку і продовжите ознайомлення з історією.
Коментарі (0)