Войти
Закрыть

Географія 10 клас Гільберг, Савчук, Совенко (рівень стандарту)

10 Клас

 

Вступ

§ 1. Що вивчає географія регіонів і країн

§ 2. Джерела знань про регіони та країни світу

Розділ І. Європа

Тема 1. Загальна характеристика Європи

§ 3. Європа — найрізноманітніший регіон світу

§ 4. Природні умови та ресурси регіону

§ 5. Населення Європи

§ 6. Особливості економіки країн Європи. Первинний сектор

§ 7. Вторинний сектор економіки

§ 8. Третинний сектор економіки. Зв’язки України з країнами Європи

Тема 2. Країни Європи

§ 9. Німеччина

§ 10. Франція

§ 11. Велика Британія

§ 12. Італія

§ 13. Польща

§ 14. Білорусь

§ 15. Росія

Розділ ІІ. Азія

Тема 1. Загальна характеристика Азії

§ 16. Географічне положення та природні умови і ресурси Азії

§ 17. Населення Азії

§ 18. Особливості економіки країн Азії. Первинний сектор

§ 19. Вторинний і третинний сектори економіки

Тема 2. Країни Азії

§ 20. Японія

§ 21. Китай

§ 22. Індія

Розділ ІІІ. Океанія

Тема 1. Австралія

§ 23. Місце Австралії у світі і регіоні

§ 24. Особливості сучасного розвитку Австралії

Тема 2. Мікронезія, Меланезія, Полінезія

§ 25. Особливості розвитку Мікронезії, Меланезії, Полінезії

Розділ ІV. Америка

Тема 1. Загальна характеристика Америки

§ 26. Особливості географічного положення Америки. Склад регіону. Міжнародні організації НАФТА, МЕРКОСУР, НАТО

§ 27. Природні умови і ресурси регіону. Населення Америки

§ 28. Особливості економіки країн Америки

§ 29. Вторинний і третинний сектори економіки

Тема 2. Країни Америки

§ 30. Сполучені Штати Америки

§ 31. Канада

§ 32. Бразилія

Розділ V. Африка

Тема 1. Загальна характеристика Африки

§ 33. Сучасна Африка — між традиціями і глобалізацією

§ 34. Економіка країн Африки

Тема 2. Країни Африки

§ 35. Єгипет

§ 36. Південно-Африканська Республіка

Розділ VI. Україна в міжнародному просторі

Тема 1. Україна в геополітичному вимірі

§ 37. Україна на геополітичній карті світу

Тема 2. Україна в системі глобальних економічних відносин

§ 38. Місце України в системі глобальних економічних відносин

Міцні знання — стратегічне мислення

Словник юного економгеографа

 

Завантажити підручник з Географії 10 клас Гільберг, Савчук, Совенко (рівень стандарту)


10-klas-geografija-gilberg-2018.pdf [18.1 Mb] (cкачиваний: 6)

 

 

 

ДОРОГІ ДРУЗІ!

У цьому навчальному році ви вивчатимете курс «Географія: регіони і країни». Він інтегрує знання про природу й суспільство, здобуті під час вивчення фізичної та соціально-економічної географії. Знання про країни й регіони допоможуть вам розуміти й оцінювати систему взаємозв’язків між людьми, територією та природним середовищем.

Курс «Географія: регіони і країни» тісно пов’язаний з географією «Україна і світове господарство» та є його логічним продовженням на рівні регіонів і країн світу.

Підручник починається зі вступу, у якому розкрито особливості формування політичної карти світу, проаналізовано ключові проблеми й тенденції міжнародних господарських процесів. Подано основні терміни і поняття країнознавства.

Основна частина підручника присвячена розкриттю особливостей економічної і соціальної географії окремих країн, на прикладі яких розглядаються закономірності та особливості сучасного соціально-економічного розвитку світу. Економіко-географічна характеристика окремих країн і регіонів спирається на географічні методи. Зокрема, на аналіз географічного положення та природних умов, демографічних особливостей та економічного розвитку, що визначає стан і місце країни в системі міжнародного поділу праці. Подано відомості щодо лідерства країн світу.

У розділах І—V основну увагу приділено економіко-географічному вивченню регіонів світу й окремих країн, найбільш типових або тих, які визначають господарський розвиток того чи іншого регіону. Розкрито особливості розвитку провідних країн світу.

У розділі VI «Україна в міжнародному просторі» подано характеристику економічної структури світу, визначено місце України на політичній карті, окреслено основні вектори сучасної вітчизняної геополітики, її міжнародні економічні зв’язки з регіонами та країнами світу, участь держави у процесах європейської інтеграції та реалізації стратегії сталого розвитку.

Підручник має практичне спрямування. Різноманітні рубрики й завдання передбачають розгляд найскладніших тем курсу за допомогою виконання практичних робіт, досліджень, проведення дискусій, обговорень, розроблення власних проектів, а також самостійної роботи з літературою, інтернет-ресурсами, економічними, політичними та фізичними картами, обробки й аналізу статистичних і картографічних матеріалів.

Для кращого засвоєння матеріалу, крім підручника, передбачено використання атласу, контурних карт і практикуму, що відповідають цілям і завданням курсу. Атлас містить комплект карт, кожна з яких наочно висвітлює теми підручника. Контурні карти призначені для виконання практичних завдань і досліджень. Вони розвивають практичні навички та сприяють формуванню міцних знань.

Набуті знання та навички допоможуть вам розібратись у поточних подіях, явищах і сприятимуть їх використанню у практичній діяльності.

Як працювати з підручником

Текст підручника поділено на параграфи, а параграфи — на пункти. Для зручності орієнтування у тексті й для чіткішого розуміння структури кожного параграфа основні терміни виділено жирним курсивом. Нові терміни й поняття, передбачені навчальною програмою, подано також у «Словнику юного економгеографа». Світлим курсивом позначено програмову географічну номенклатуру.

Карти, таблиці, схеми, статистичні дані, світлини надають додаткову інформацію та ілюструють описане у тексті, а також допоможуть вам відповісти на поставленні запитання. У підручнику використано останні на момент створення офіційні опубліковані відкриті дані. Однак необхідно пам’ятати, що статистика швидко змінюється, тому доцільно використовувати ресурси Інтернету, звертатись до довідників і карт.

Коли будете працювати з підручником, вам траплятимуться такі рубрики:

— запитання перед кожним параграфом, які допоможуть пригадати вивчене з попередніх курсів географії або інших предметів, налаштуватися на опанування нового матеріалу. Ця рубрика підводить до тих питань, на які потрібно звернути особливу увагу під час вивчення теми, а також активізує процес навчання.

— запитання до тексту або ілюстрації, які потребують вашої відповіді під час вивчення матеріалу параграфа, аналізу його інформації, власних суджень, виконання завдань, що допоможуть зрозуміти тему.

Візитівка країни — найзагальніші відомості про країну.

Цілісний світ — інформація про політичну, економічну, культурну, науково-освітню взаємодію країн, їхню єдність у розв’язуванні глобальних проблем і впровадження ідей сталого розвитку.

Велич столиці — особливості головного міста країни, його туристичні принади, розташовані в ньому об’єкти ЮНЕСКО тощо.

Гордість країни — головні компанії країни.

Унікальний досвід — досягнення у впровадженні інноваційної економічної діяльності, інформація про нові господарські об’єкти та їхнє значення в розвитку країн.

Дізнайтеся більше — інформація, яка має пізнавальне й виховне значення.

Стисло про головне — узагальнена інформація після кожного параграфа, що відображає основний зміст і головну ідею теми уроку. Сприятиме повторенню й запам’ятовуванню вивченого матеріалу.

Після кожного параграфа вміщено блок перевірочних запитань і завдань. Він має рубрики: «Знаю і вмію обґрунтувати», «Працюю з картою», «Шукаю в інтернеті», «Генерую ідеї», містить прості й складніші запитання, творчі завдання. Відповідь на прості запитання потребує вашої уваги на уроці або під час самостійного опрацювання параграфа. Для відповіді на складніші запитання вам знадобляться вміння працювати з картами, графіками, діаграмами, схемами. Творчі завдання передбачають знання з інших предметів, використання життєвого досвіду, уміння знаходити й аналізувати додаткові джерела інформації, статистичні дані, пропонувати шляхи розв’язання проблеми, робити самостійні висновки, висловлювати власну думку.

У підручнику подано алгоритм виконання практичних робіт, тематику досліджень. Ці матеріали знадобляться вам для виконання практичних робіт, досліджень, реалізації проектів, формування висновків, доведення власної точки зору під час дискусій тощо. Вивчення кожного розділу завершується дискусійними завданнями, рольовими й діловими іграми, груповою роботою, які розміщені в рубриці «Академія нестандартних рішень». Підсумовує курс «Географія: регіони і країни» блок запитань «Міцні знання — стратегічне мислення».

Така структура підручника допоможе реалізувати на уроці компетентнісний і діяльнісний підходи до навчання, а також зробить навчання цікавим, ефективним і корисним.

Висловлюємо надію на те, що підручник вам сподобається, стане вашим помічником під час вивчення географії й дасть можливість отримати нові знання про Україну і світ.

Успіхів вам!


 

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація