Всесвітня історія 6 клас Сорочинська, Мартинюк (інтегрований курс) 2019
- 27-04-2022, 18:17
- 1 707
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури
§ 1. Поява людини. Освоєння давньою людиною планети Земля
§ 2—3. Форми господарювання первісних людей
§ 4. Суспільна організація та влада за первісних часів
§ 5. Первісна культура та вірування людей
§ 6. Відтворювальні форми господарювання в Україні. Трипільська культура
§ 7. Зародження цивілізації. Епоха міді й бронзи
Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки
§ 8. Заняття населення Стародавнього Єгипту
§ 9. Утворення Давньоєгипетської держави. Структура давньоєгипетського суспільства
§ 10. Розквіт і занепад Давньоєгипетської держави
§ 11. Культура Давнього Єгипту
§ 12. Міфи та релігія Давнього Єгипту
§ 13. Природа і населення Південного Дворіччя
§ 14. Фінікійські міста-держави. Ізраїльсько-Іудейське царство
§ 15. Новоассирійське та Нововавилонське царства. Перська держава Ахеменідів
§ 16. Племена і народи раннього залізного віку на території сучасної України
§ 18. Варни та релігія у Стародавній Індії
§ 19. Утворення держави в Стародавньому Китаї
§ 20. Китайські імперії Цинь і Хань
§ 21. Культура Стародавнього Китаю
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди
§ 22. Природа і населення Давньої Греції
§ 23. Мінойська (Критська) і Мікенська (Ахейська) палацові цивілізації
§ 24. Становлення грецьких полісів
§ 25. Велика грецька колонізація
§ 26. Об’єднання Аттики. Завершення формування Афінського полісу
§ 30. Сім’я та виховання афінян
§ 31. Криза грецького полісу. Піднесення Македонії
§ 33. «Східний похід» Александра Македонського (Великого) й утворення елліністичних держав
§ 34. Утворення та розквіт елліністичних держав. Еллінізм
§ 35. Повсякденне і духовне життя за елліністичної доби
§ 36. Природні умови Італії. Виникнення Риму. Царська доба
§ 37. Римська республіка у V–ІІI ст. до н.е.
§ 38. Боротьба Риму за панування у Середземномор’ї
§ 39. «Золота доба» Римської республіки
§ 40. Римська релігія, сім’я та виховання. Побут та повсякденне життя Римської республіки
§ 41. Криза Римської республіки. Реформи братів Ґракхів
§ 42. Загибель Римської республіки
§ 43. Римська імперія у І–II ст. н.е.
§ 44. Кризові явища в Римській імперії і утвердження домінату
§ 47. Варвари і Рим. Падіння Західної Римської імперії
§ 48. Римський період античних держав на території України. Боспорське царство
§ 49. Суспільне, господарське життя і духовний світ давніх слов’ян
Пригадаймо здобутки цивілізацій і народів, які ми вивчали
ЛЮБІ ДРУЗІ!
У цьому навчальному році ви вивчатимете систематичний курс історії. Він дозволить вам сформувати уявлення про період найдавнішої історії людства від появи перших людей до загибелі Римської імперії. Ви також дізнаєтеся про окремі найважливіші події далекого минулого нашої Батьківщини, пам’ять про які зберігає український народ.
Надійним помічником у цьому стане підручник, який ви тримаєте в руках. Пропонуємо вам кілька порад, дотримання яких стане запорукою успішної роботи з ним на уроках і вдома. Перед початком роботи з підручником необхідно ознайомитися за змістом з його структурою. Матеріал підручника об’єднано у три теми, кожна з яких містить декілька параграфів, котрі своєю чергою поділяються на пункти. У тексті ви побачите виділені слова і дати. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу. Важливу роль для розуміння матеріалу мають численні ілюстрації і карти. Розглядаючи ілюстрації, обов’язково звертайте увагу на підписи до них, які пояснюють зміст зображеного. Історичні карти допоможуть вам з’ясувати, де саме відбувалися події, про які йдеться в тексті, або які зміни вони спричинили. Обов’язково опрацьовуйте включені до параграфів вставки з уривками історичних джерел (спогадів сучасників, документів тощо) і цікавих фактів. Вони сприятимуть повнішому осмисленню матеріалу в цілому.
Після кожного параграфа подані запитання і завдання. Звертайте увагу на умовні позначки поряд з ними. Вони допоможуть вам краще зрозуміти, що і як необхідно виконувати. Закінчивши навчальну тему, ви матимете можливість підсумувати вивчений матеріал за наведеними після неї узагальнюючими запитаннями і завданнями.
Кожна тема містить одне-два практичні заняття за розглянутим матеріалом. Готуючись до них, необхідно спочатку опрацювати розміщений на його початку навчальний текст, а потім, опираючись на рекомендації вчителя, виконати завдання. Результати роботи обговорюються разом з іншими учнями на наступному уроці.
Взявши до уваги ці поради, перегорніть наступну сторінку й розпочніть знайомство з історією.
Бажаємо вам успіхів!
Автори
Коментарі (0)