Всесвітня історія 6 клас Мороз (інтегрований курс) 2019
- 28-04-2022, 00:03
- 694
Вступ
§ 1. Які науки вивчають минуле людства
§ 2. Лічба часу в історії стародавнього світу
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури
§ 3. Предки людини - хто вони?
§ 4. Життя та заняття первісних людей
§ 5. Мистецтво та світосприйняття первісних людей
§ 6. Основні стоянки і пам’ятки первісної доби на території України (практичне заняття)
§ 7. Значущі зміни в житті людей
§ 8. Трипільська археологічна культура
Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки
§ 9. Виникнення найдавніших держав Стародавнього Сходу
Тема 1. Стародавній Єгипет - одна з найдавніших цивілізацій світу
§ 10. Природа і населення Стародавнього Єгипту
§ 11. Організація суспільства і влади в Стародавньому Єгипті
§ 12. Релігія та міфологія в Стародавньому Єгипті
§ 13. Культура та наука в Стародавньому Єгипті
§ 14. Розквіт і занепад давньоєгипетської держави
Тема 2. Цивілізації Передньої Азії
§ 15. Природа і населення Південного Дворіччя
§ 16. Стародавній Вавилон часів Хаммурапі
§ 17. Передня Азія І тисячоліття до н. е.
§ 18. Фінікія та Ізраїльсько-Іудейське царство
Тема 3. Стародавні Індія та Китай
§ 20. Релігія та культура Стародавньої Індії
§ 21. Історія Стародавнього Китаю
§ 22. Наука, освіта й повсякденне життя в Стародавньому Китаї
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди
Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації. Ранній залізний вік на території сучасної України
§ 23. Природа і населення Стародавньої Греції (практичне заняття)
§ 24. Міфологія та релігія Стародавньої Греції
§ 25. Мінойська палацова цивілізація
§ 26. Історія Ахейської (Мікенської) цивілізації
§ 27. Грецьке суспільство за поемами Гомера (практичне заняття)
§ 28. Утворення полісів. Афінський поліс
§ 30. Велика грецька колонізація
§ 31. Кімерійці, скіфи та сармати на території сучасної України
Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби
§ 32. Греко-перські війни (практичне заняття)
§ 33. Могутність та занепад Афін
§ 34. Повсякденне життя та побут стародавніх греків (практичне заняття)
§ 35. Освіта, спорт і театр у Стародавній Греції
§ 36. Мистецтво в Стародавній Греції (практичне заняття)
Тема 3. Македонія та Елліністичний світ
§ 37. Криза грецького поліса та піднесення Македонії
§ 38. Завоювання Александра Македонського
§ 39. Культура елліністичної доби (практичне заняття)
Тема 4. Стародавній Рим за царської та республіканської доби
§ 40. Природні умови Італії та виникнення міста Рима
§ 41. Римська республіка в V - середині III ст. до н. е.
§ 42. Релігія, сім’я та звичаї римлян у період Республіки (практичне заняття)
§ 43. Утворення Римської середземноморської держави
§ 44. Розорення селян в Італії. Брати Гракхи. Початок громадянських чвар у Римі
§ 46. Захоплення Цезарем влади в Римі
Тема 5. Римська імперія та її сусіди
§ 47. Падіння республіки та утворення імперії
§ 48. Римська імперія в І-ІІ ст.
§ 49. Мистецтво та повсякденне життя римлян періоду імперії (практичне заняття)
§ 51. Римська імперія в III - на початку IV ст.
§ 52. Падіння Західної Римської імперії
§ 53. Слов'яни напередодні Великого переселення народів (практичне заняття)
§ 54. Слов’яни під час Великого переселення народів
Узагальнення до курсу
§ 55. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства
ШАНОВНІ ШЕСТИКЛАСНИКИ ТА ШЕСТИКЛАСНИЦІ!!
Ви тримаєте в руках шкільний підручник «Всесвітня історія. Історія України». У цьому році він стане вашим помічником у пізнанні першого і найдовшого періоду історії людства — історії стародавнього світу. З його допомогою ви довідаєтесь про те, як з'явились люди на Землі, як вони навчилися вирощувати хліб, обробляти метали, будувати міста, ознайомитесь також з історією давніх народів, видатними історичними діячами, дізнаєтеся про різноманітні історичні події. Також ви навчитеся складати розповідь за історичною картою, розпізнавати зміст та значення пам'яток минувшини, аналізувати різноманітні історичні джерела та багато іншого.
Досягти очікуваного результату уроку допоможуть спеціально розроблені запитання та завдання, розміщені перед текстом параграфа, а також усередині й після нього. Аби виконати деякі завдання, потрібно не лише зрозуміти прочитане, а й подумати, поміркувати, а в разі потреби — звернутися по консультацію до вчителя. Дослідницькі завдання підручника передбачають самостійний пошук знань на підставі аналізу історичних джерел, пам'яток культури, історичних карт тощо.
Важливим на уроці історії є вміння співпрацювати з однокласниками в парах і малих групах та під час обговорення завдання в загальному колі. Щоб така робота була успішною і принесла результат, потрібно дотримуватися відповідних правил, які розміщені на сайті інтернет-підтримки підручника.
Під час читання тексту підручника визначайте в ньому головні думки. Особливу увагу звертайте на виділені в тексті синім кольором та курсивом факти, поняття, імена видатних осіб, дати. Натрапивши на незнайоме слово, запитайте у вчителя або довідайтеся в словнику чи енциклопедії про його значення. У цьому вам допоможе також мережа Інтернет.
Електронну версію підручника розміщено на спеціальному сайті його інтернет-підтримки, який оптимізовано для роботи на комп'ютері, планшеті й мобільному телефоні. Крім матеріалів підручника, на сайті розміщені такі рубрики: навчальні проекти; онлайн-хрестоматія; оцініть свої досягнення; 3-D реконструкції та відеомандрівки; історичний словник; правила роботи в парах і групах. За допомогою смартфона ви можете зчитати QR-коди або на комп'ютері перейти за відповідним покликанням.
Електронні матеріали до підручника: https://sites.google.com/view/hist-world-and-ukraine-grade-6/main
Як правильно організувати на уроці спільну роботу з однокласниками: http://bit.ly/2MnSVeh
А тепер пропонуємо перегорнути наступну сторінку підручника і вирушити в захопливу подорож світом історичних знань. Бажаємо вам успіхів у навчанні!
З повагою - автор
Біноклеподібний виріб. IV тис. до н. е. Поселення Косенівка
Фараон та його дружина. Фрагмент спинки золотого трона Тутанхамона
Храм Соломона (сучасна художня реконструкція)
Культова споруда (ступа в Санчі)
Давньогрецький торговельний корабель (реконструкція)
Перикл (мармуровий бюст)
Александр Македонський. Фрагмент мозаїки
Бюст Юлія Цезаря
Статуя Октавіана Августа
Коментарі (0)