Войти
Закрыть

Українська література 11 клас Фасоля (рівень стандарту)

11 Клас

 

Вступ

Розстріляне відродження

Літературний авангард

Поетичне самовираження

Павло Тичина. Знайомство здалеку і зблизька

Павло Тичина. Художній світ поезії Павла Тичини

Євген Плужник. Знайомство здалеку і зблизька

Євген Плужник. Художній світ поезії Євгена Плужника

Київські неокласики

Максим Рильський. Знайомство здалеку і зблизька

Максим Рильський. Художній світ поезії Максима Рильського

Прозове розмаїття

Микола Хвильовий. Знайомство здалеку і зблизька

Микола Хвильовий. Художній світ прози Миколи Хвильового

Юрій Яновський. Знайомство здалеку і зблизька

Юрій Яновський. Художній світ прози Юрія Яновського

Валер’ян Підмогильний. Знайомство здалеку і зблизька

Валер’ян Підмогильний. Художній світ прози Валер’яна Підмогильного

Остап Вишня. Знайомство здалеку і зблизька

Остап Вишня. Художній світ гумориста Остапа Вишні

Модерна драматургія

Микола Куліш. Знайомство здалеку і зблизька

Микола Куліш. Художній світ драматургії Миколи Куліша

Перлини західноукраїнської літератури

Богдан-Ігор Антонич. Знайомство здалеку і зблизька

Богдан-Ігор Антонич. Художній світ поезії Богдана-Ігоря Антонима

Осип Турянський. Знайомство здалеку і зблизька

Осип Турянський. Художній світ прози Осипа Турянського

«Під чужим небом»

Євген Маланюк. Знайомство здалеку і зблизька

Євген Маланюк. Художній світ поезії Євгена Маланюка

Іван Багряний. Знайомство здалеку і зблизька

Іван Багряний. Художній світ прози Івана Багряного

Воєнне лихоліття

Олександр Довженко. Знайомство здалеку і зблизька

Олександр Довженко. Художній світ прози Олександра Довженка

Олесь Гончар. Знайомство здалеку і зблизька

Олесь Гончар. Художній світ прози Олеся Гончара

Літературне «шістдесятництво»

Василь Симоненко. Знайомство здалеку і зблизька

Василь Симоненко. Художній світ поезії Василя Симоненка

Дмитро Павличко. Знайомство здалеку і зблизька

Дмитро Павличко. Художній світ поезії Дмитра Павличка

Іван Драч. Знайомство здалеку і зблизька

Іван Драч. Художній світ поезії Івана Драча

Микола Вінграновський. Знайомство здалеку і зблизька

Микола Вінграновський. Художній світ творчості Миколи Вінграновського

Григір Тютюнник. Знайомство здалеку і зблизька

Григір Тютюнник. Художній світ прози Григора Тютюнника

Григір Тютюнник. Новела «Три зозулі з поклоном»

Ліна Костенко. Знайомство здалеку і зблизька

Ліна Костенко. Художній світ поезії Ліни Костенко

Ліна Костенко. «Маруся Чурай»

Стоїчна українська поезія

Василь Стус. Знайомство здалеку і зблизька

Василь Стус. Художній світ поезії Василя Стуса

Сучасна українська література

Олександр Ірванець. Знайомство здалеку і зблизька

Олександр Ірванець. Художній світ творів Олександра Ірванця

Юрій Андрухович. Знайомство здалеку і зблизька

Юрій Андрухович. Художній світ творів Юрія Андруховича

Оксана Забужко. Знайомство здалеку і зблизька

Оксана Забужко. Художній світ творів Оксани Забужко

Галина Пагутяк. Знайомство здалеку і зблизька

Галина Пагутяк. Художній світ творів Галини Пагутяк

Узагальнюємо та осмислюємо вивчене

 


Завантажити підручник з Української літератури 11 клас Фасоля (рівень стандарту)

  
 
 
 
 

ДРУЖНЄ СЛОВО ВІД АВТОРІВ

Друзі-читачі! Ті, хто знайомиться з нашим підручником уперше, і ті, хто працював з ним у 10 класі.

Про що думає людина, беручи до рук нову книжку? Не помилимося, коли скажемо, що одним із найперших буде запитання: «Що цікавого я в ній знайду?». І далі: «Що корисного я з неї почерпну?».

Пам’ятаючи це, ми прагнули, щоб наш підручник був насамперед пізнавальним і корисним. Цікавим новими зустрічами з літераторами, кожен з яких — цілий світ, багатий і неповторний. Саме тому ми представляємо письменника чи письменницю передусім як особистість — подаємо його (її) портрет, розкриваємо вдачу, захоплення тощо, а також уможливлюємо спілкування з його (її) героями, які втілюють авторське світобачення. Читаючи художні твори, ви водночас пізнаєте й себе. На це спрямована система запитань і завдань, якими ми спонукаємо читачів до вироблення вмінь екзистенційно-діалогічного прочитання художнього тексту, і пропонуємо практичний інструментарій, що допоможе вести діалог із твором. Адже тільки в розмові можна зрозуміти іншого або іншу й поглянути на себе збоку, навіть якщо цей діалог буде уявний і відповіді на запитання до тексту, автора, героя треба шукати сам(ому/ій). І тут дуже важливо вміти формулювати запитання. Ми навчаємо цього.

А ще — даємо читачам ключ до самонавчання, аби він (вона) умі(в/ла) керувати своїм читацьким й особистісним розвитком. Погодьтеся, важливо вміти визначати межі власного знання і незнання (Що я знаю й умію, а що — ні? Якими знаннями й уміннями володію добре, а які ще треба вдосконалювати?), формулювати мету (Для чого я читаю? Який має бути кінцевий результат?), обирати прийнятні для себе й ефективні способи (Як саме я буду читати? Яку читацьку стратегію оберу?), планувати роботу, виконувати її, відрефлексовувати й оцінювати процес, результат, власні почуття й переживання (Чи дійш(ов/ла) я до поставленої мети? Як мені працювалося? Чи задоволен(ий/а) я? А чи можна було досягнути кращого результату з меншими затратами зусиль і часу? Що я маю змінити наступного разу, виконуючи подібну роботу?). Такі вміння потрібні всім, і не тільки для читання. Щоб ви оволоділи ними, ми докладали зусиль. Тому вважаємо, що наш підручник — корисний. Учнівству він допоможе навчатися, учительству — організувати цей процес. Окрім того, підручник можна використовувати і як самовчитель.


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація