Українська література 11 клас Фасоля (рівень стандарту)
- 29-11-2022, 11:28
- 407
Павло Тичина. Знайомство здалеку і зблизька
Павло Тичина. Художній світ поезії Павла Тичини
Євген Плужник. Знайомство здалеку і зблизька
Євген Плужник. Художній світ поезії Євгена Плужника
Максим Рильський. Знайомство здалеку і зблизька
Максим Рильський. Художній світ поезії Максима Рильського
Микола Хвильовий. Знайомство здалеку і зблизька
Микола Хвильовий. Художній світ прози Миколи Хвильового
Юрій Яновський. Знайомство здалеку і зблизька
Юрій Яновський. Художній світ прози Юрія Яновського
Валер’ян Підмогильний. Знайомство здалеку і зблизька
Валер’ян Підмогильний. Художній світ прози Валер’яна Підмогильного
Остап Вишня. Знайомство здалеку і зблизька
Остап Вишня. Художній світ гумориста Остапа Вишні
Микола Куліш. Знайомство здалеку і зблизька
Микола Куліш. Художній світ драматургії Миколи Куліша
Перлини західноукраїнської літератури
Богдан-Ігор Антонич. Знайомство здалеку і зблизька
Богдан-Ігор Антонич. Художній світ поезії Богдана-Ігоря Антонима
Осип Турянський. Знайомство здалеку і зблизька
Осип Турянський. Художній світ прози Осипа Турянського
Євген Маланюк. Знайомство здалеку і зблизька
Євген Маланюк. Художній світ поезії Євгена Маланюка
Іван Багряний. Знайомство здалеку і зблизька
Іван Багряний. Художній світ прози Івана Багряного
Олександр Довженко. Знайомство здалеку і зблизька
Олександр Довженко. Художній світ прози Олександра Довженка
Олесь Гончар. Знайомство здалеку і зблизька
Олесь Гончар. Художній світ прози Олеся Гончара
Василь Симоненко. Знайомство здалеку і зблизька
Василь Симоненко. Художній світ поезії Василя Симоненка
Дмитро Павличко. Знайомство здалеку і зблизька
Дмитро Павличко. Художній світ поезії Дмитра Павличка
Іван Драч. Знайомство здалеку і зблизька
Іван Драч. Художній світ поезії Івана Драча
Микола Вінграновський. Знайомство здалеку і зблизька
Микола Вінграновський. Художній світ творчості Миколи Вінграновського
Григір Тютюнник. Знайомство здалеку і зблизька
Григір Тютюнник. Художній світ прози Григора Тютюнника
Григір Тютюнник. Новела «Три зозулі з поклоном»
Ліна Костенко. Знайомство здалеку і зблизька
Ліна Костенко. Художній світ поезії Ліни Костенко
Стоїчна українська поезія
Василь Стус. Знайомство здалеку і зблизька
Василь Стус. Художній світ поезії Василя Стуса
Олександр Ірванець. Знайомство здалеку і зблизька
Олександр Ірванець. Художній світ творів Олександра Ірванця
Юрій Андрухович. Знайомство здалеку і зблизька
Юрій Андрухович. Художній світ творів Юрія Андруховича
Оксана Забужко. Знайомство здалеку і зблизька
Оксана Забужко. Художній світ творів Оксани Забужко
Галина Пагутяк. Знайомство здалеку і зблизька
ДРУЖНЄ СЛОВО ВІД АВТОРІВ
Друзі-читачі! Ті, хто знайомиться з нашим підручником уперше, і ті, хто працював з ним у 10 класі.
Про що думає людина, беручи до рук нову книжку? Не помилимося, коли скажемо, що одним із найперших буде запитання: «Що цікавого я в ній знайду?». І далі: «Що корисного я з неї почерпну?».
Пам’ятаючи це, ми прагнули, щоб наш підручник був насамперед пізнавальним і корисним. Цікавим новими зустрічами з літераторами, кожен з яких — цілий світ, багатий і неповторний. Саме тому ми представляємо письменника чи письменницю передусім як особистість — подаємо його (її) портрет, розкриваємо вдачу, захоплення тощо, а також уможливлюємо спілкування з його (її) героями, які втілюють авторське світобачення. Читаючи художні твори, ви водночас пізнаєте й себе. На це спрямована система запитань і завдань, якими ми спонукаємо читачів до вироблення вмінь екзистенційно-діалогічного прочитання художнього тексту, і пропонуємо практичний інструментарій, що допоможе вести діалог із твором. Адже тільки в розмові можна зрозуміти іншого або іншу й поглянути на себе збоку, навіть якщо цей діалог буде уявний і відповіді на запитання до тексту, автора, героя треба шукати сам(ому/ій). І тут дуже важливо вміти формулювати запитання. Ми навчаємо цього.
А ще — даємо читачам ключ до самонавчання, аби він (вона) умі(в/ла) керувати своїм читацьким й особистісним розвитком. Погодьтеся, важливо вміти визначати межі власного знання і незнання (Що я знаю й умію, а що — ні? Якими знаннями й уміннями володію добре, а які ще треба вдосконалювати?), формулювати мету (Для чого я читаю? Який має бути кінцевий результат?), обирати прийнятні для себе й ефективні способи (Як саме я буду читати? Яку читацьку стратегію оберу?), планувати роботу, виконувати її, відрефлексовувати й оцінювати процес, результат, власні почуття й переживання (Чи дійш(ов/ла) я до поставленої мети? Як мені працювалося? Чи задоволен(ий/а) я? А чи можна було досягнути кращого результату з меншими затратами зусиль і часу? Що я маю змінити наступного разу, виконуючи подібну роботу?). Такі вміння потрібні всім, і не тільки для читання. Щоб ви оволоділи ними, ми докладали зусиль. Тому вважаємо, що наш підручник — корисний. Учнівству він допоможе навчатися, учительству — організувати цей процес. Окрім того, підручник можна використовувати і як самовчитель.
Коментарі (0)